לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2015    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2015

על דלק,מכוניות והטרדות מיניות


זוגתי עובדת באזור התעשיה הצפוני של רמלה,ליד מקום העבודה שלה ,ממש בסמוך מצוייה תחנת דלק


של רשת ten


נוח היה לזוגתי למלא שם דלק,מה גם שהמחיר נמוך  משמעותית מתחנות הדלק של החברות הגדולות.


אנחנו  כבר הרבה זמן לא ממלאים דלק בתחנות הגדולות,פז סונול ודלק


לפני כמה שנים הפיץ מונופול הדלק של החברות הגדולות שלא בטוח  למלא דלק בתחנות קטנות מכל מיני סיבות,העיקרית שבהן שהדלק מהול, כי אחרת למה להרוויח פחות כשאפשר להרוויח יותר?


אבל מאז נפתחו תחנות דלק עצמאיות רבות ברחבי הארץ שמציעות דלק במחיר נמוך מחברות המונופול השייכות לטייקונים ואני לא רואה סיבה להעשיר את הטייקונים ולפגוע בכיס שלי.


אז לידינו יש תנת דלק שנקראת ,מבוא שומרון ' ואני ממלא שם,המחיר דומה למחירים של תחנת הדלק טן ,משהו בסביבות 5שקלים ו85 אג' לליטר.


בימי שני טן עושה מבצעים והמחיר יורד ל5.79 שקל לליטר.יש לנו תחנה באזור התעשיה בחולון אבל אנחנו פחות מגיעים אליה.


 


מכיון שזוגתי מילאה דלק באופן קבוע בתחנת הדלק טן ברמלה,הכירו אותה כבר ואז הציעו לה לעשות כרטיס חבר שמקנה הנחה נוספת בדלק (5 אחוזים אני חושב)


זוגתי  החליטה לעשות מנוי,נרשמה ,מילאה פרטים,חיכתה לקוד  שהגיע אחרי שבוע ומשהו והתחילה למלא דלק.


מכיון שאנחנו עושים מעקב צמוד אחרי ההוצאות שלנו,הופתענו  שלא מצאנו בחיובים של כרטיס האשראי הוצאה על דלק


והעניין קצת פרח מזכרוננו.


חודש אחרי שהתחלנו  למלא דלק הופיע חיוב ב15 לחודש הבא על הוצאה של 1000 שקל וקצת תפס אותנו לא מוכנים,מהר מאוד הבנו ש"ההטבה" לכאורה היא לא ממש לטובתנו ומה שהרגיז עוד יותר שהם כמובן לא טרחו ליידע שזה הדיל.


אני רוצה לקנות מהם דלק במחיר שהם מציעים אבל אני ממש לא רוצה  שהקנייה החודשית תרוכז ותיפול עלי בבת אחת.


אני גם לא ממש בטוח ועוד לא עשינו חשבון שהגענו  בחודש ל1000 שקלים,


בהנחה שזוגתי מילאה דלק פעם בשבוע ב200 שקלים,ההוצאה צריכה להגיע ל800 שקל ולא ל1000,חוץ מזה אני לגמרי לא בטוח  שאת כל רכישות הדלק עשינו ב ten למרות הכרטיס מנוי.


לא צריך לומר שביטלנו את כרטיס המנוי ודי כעסנו עליהם.


מכיון שזוגתי כבר לא נוסעת עם האוטו לעבודה ויש לנו רק אוטו אחד צריכת הדלק שלנו ממילא פחתה ואנחנו ממלאים דלק פעם בשבועיים


גם כי הבן החייל מגיע פחות הבייתה.


אגב ,לא עשינו  ביטוח  באוטו הזה לבן החייל,הביטוח היה באוטו השני שמכרנו,אבל מכיון שלוקח לנו זמן לרכוש אוטו שני (וזה סיפור נפרד שיש בו מהמורות משלו ולא יסופר בפוסט הזה) החלטנו לא לקפח אותו ומכיון שהוא מגיע בממוצע אחת לשבועיים הבייתה אנחנו עושים לו ביטוח ל4 ימים (למרות שבפועל הוא נמצא 3 ימים ומכיון שיש לנו אוטו אחד הוא מתחלק בסוף השבוע בין שלושתנו שהעדיפות כמובן לבן החייל אבל אם מי מאיתנו עובד ביום שישי או אם זוגתי צריכה לנסוע לאבא שלה בשבת,אז סדר העדיפות משתנה.


אגב אני הצבתי את עצמי בתחתית שרשרת המזון כשמדובר באוטו,אני אומנם נוסע לעבודה כל בוקר אבל חסל סדר נסיעות ביום שישי למשחקים של קטמון בירושלים (באופן זמני לגמרי כמובן)כי רצונות הבן החייל עדיפים,ויתרתי על הליכה למשחקי הנוער של קטמון בשבת לפני הצהריים באזור המרכז,כי  חשוב לזוגתי לראות את אביה,אם מסתדר שאקח אותה לאבא שלה ואמשיך למגרש ואחרי המשחק אחזור לקחת אותה מה שכבר קרה ,אז מצויין, אבל אם לא מסתייע,אני מוותר.


בכלל,יש התחשבות האחד בצרכיו של השני כשמדובר בשימוש באוטו אחד ,מה שקודם היה קל הרבה יותר ואני מקווה שהמשימה לרכישת אוטו שני תצלח במהרה,בנתיים צצות מהמורות (וזה לא הנושא של הפוסט...)


מה שרציתי לומר שלחברות הביטוח פתאום מסתבר יש תעריפים לביטוח מקיף  חד פעמי כמו שאנחנו עושים לבן החייל כשהוא צריך לקחת את האוטו,מכיון שאנחנו מבוטחים ב9 מיליון( אגב שבוע מהרגע שהודענו להם על מכירת האוטו השני,הם זיכו אותנו בכרטיס האשראי על ביטוח החובה שעשינו ושבוע אחכ שלחו צ'ק מזומן על  הזיכוי של הביטוח המקיף. זה היה מפתיע מבחינת יעילות ומהירות שבדרך כלל אנחנו לא חווים מנותני שרות)


 החיוב  על כל 4 ימי ביטוח לנהג צעיר וחדש כמו בני החייל עולה 55 שקל ותופס 12 פעמים בשנה,אני ממש מקווה שעד שנגיע לפעם ה12 יהיה לנו אוטו חדש שעליו אתם יודעים כבר :-)


 


אתם יודעים מה,אולי אספר בכל זאת בלי לפרט יותר מידי:


 


יש לנו סכום כסף שמספיק לקניית מכונית משפחתית בינונית ,מכונית יפנית או קוריאנית (בגמר מככבות מיצובישי או יונדאי) כמו שרצינו מהשנים 2007-2008 וכיוונו לדגם מסויים,ראינו כמה מכוניות,המחיר היה קצת יותר ממה שיש לנו אם כי אם היינו מחליטים שאנחנו מאוד רוצים היינו יכולים להתאמץ יותר,אבל לא היינו שלמים לגמרי אם ההצעות וככה לא רצינו לקנות,גם במהלך החיפושים חשבנו שאם נשיג עוד קצת כסף נוכל לשדרג את עצמנו למכונית מדגם יותר טוב ושנה קצת יותר מתקדמת,נגיד 2010


המחשבה מאחורי זה הייתה בעיקר נוכח הטראומה שחווינו עם האוטו הקודם כשנכנסנו המון למוסכים והוצאותנו כבר היו מוגזמות בכל קנה מידה מול שוויו  של האוטו


וחשבנו שאם נעלה  שלב נדחה את הכניסות הטראומתיות האלה למוסך.


מצאנו כסף נוסף,לא אכנס לפרטים ,רק שהכסף הזה סגור,מי שהכסף הזה שלו הלך לבנק וביקש לבדוק כמה ייקחו ממנו קנס כדי לשבור את התוכנית שהכסף נמצא בה ולהפתעתנו שאלה הפקידה את בעל החשבון למה הוא צריך את הכסף


בעל החשבון די נדהם מהשאלה החצופה,הוא בעל החשבוןו,הכסף שלו,מה כפת לבנק בשביל מה הוא רוצה את הכסף?


לנסוע להמר בלאס וגאס הייתה התגובה האינסטינקטיבית לשאלה החצופה והמיותרת,הפקידה שהבינה שהגזימה חייכה אבל אמרה שאין אפשרות לשבור את החסכון וצריך לחכות ל"ליציאה"


אבל אני מוכן לשלם קנס,תנקבו בסכום אמר בעל החשבון,לא ולא כך הפקידה,רק ביציאה


 


אז ה"יציאה" הקרובה היא בתחילת ינואר 2016 עוד חודש וקצת וזה לא הרבה זמן,אבל נראה לי קצת חצוף מבחינת הבנק לאזוק את הכסף ששייך לך בלי לגלות גמישות,אולי בעל החשבון צריך טיפול רפואי דחוף? וממתי הבנק דורש לדעת לאילו צרכים אתה מוציא את הכסף שלך?


מחר ניהיה חכמים יותר עת נגיע לשם שוב לשוחח עם מנהל בכיר יותר שנעדר בפעם הקודמת.


ואם נאלץ להמתין עוד חודש וחצי,לו יהי.


לסיום הפרק הזה אני רוצה להמליץ לכולכם למלא דלק בתחונות עצמאיות,אנחנו התמחנו במציאת תחנת דלק זולות,ככה יש תחנות של רשת ten כמובן בכל אזור המרכז,בחולון היא נמצאת  ברח הפלד,יש אחת בראשון לציון וזאת ברמלה באזור התעשיה הצפוני,יש תחנות דלק של רשת סד"ש,אגב לעיתים זולות יותר מטן והכי זולה שאנחנו נתקלנו אם משלמים מזומן נמצאת על כביש 4 כשנוסעים מגוש דן לכיוון צפון ליד תל מונד


בדרום אני פחות מכיר תחנות למרות שאם נוסעים מבאר שבע לכיוון  יד מרדכי על כביש 25,לפני נתיבות יש פניה שמאלה לתחנת דלק של רשת תפוז שגם שם אפשר לקנות דלק במחיר  של טן וסד"ש. אגב יש אפליקציה מצויינת לתחנות דלק  לטלפונים סלולרים,אני משתמש בה ומרוצה מאוד.


עד כאן בעניין הזה.


 


בלי קשר


היום נתקלתי בפוסט של בלוגרית בשם ליאתקה שמחזקת את ידיו של ינון מגל  וטוענת לעלילת דם שמאלנית  שכל מטרתה להוריד  חבר כנסת מוצלח,פטריוט שאין כמותו,אדם נאצל ועוד כהנה וכהנה  מגדולתו,ההטרדה המינית שעברה זו שפתחה את הנושא היא שולית נטען,בעלה שעובד כתסריטאי בתוכנית ,גב האומה' רוצה להתנכל למגל  ועוד בובמייס כאלה וכאלה,


אז ראשית זכותה כמובן לדעה


רק שמגל כבר הודה שהתנהג כמו שהוא הגדיר את זה:התנהלות לא ראויה ושאכן הטריד מילולית את העיתונאית רוטנר שזוכה אגב ללינץ תקשורתי מצד אתרי אינטרנט וטוקבקיסטים ימניים לא פחות ממה שטוקבקיסטים אחרים עושים למגל.


הטענה שלי אגב לבלוגרית שכתבה את הפוסט היא איך היא כאשה שלעדותה חוותה הטרדה מהסוג הזה יש  את הוודאות הזאת שהעלילו על האיש כשהענינים לא הובהרו אפילו על ידי המשטרה שהחלה רק היום לחקור.


אז את כבר יודעת שזו עלילה והוא לא הטריד אף אחת למרות עדותן של 3 נשים?


אני מזמין אתכם לקרוא את הפוסט הזה


 


אני סיימתי ,תיהיו טובים

נכתב על ידי טליק , 25/11/2015 16:12  
34 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-26/11/2015 19:01




461,762
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)