לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2015    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2015

"לא נוסיפה עוד לנוע משתאים נביט ברוח"


אני לא רואה תוכניות ריאליטי,פעם ראיתי, היום אני לא מוצא  אף תוכנית מהסוג הזה מענינית

אבל אני מוכרח לומר  שמאוד אוהב את בית הספר למוזיקה של העונה הנוכחית.

הילדים השרים מאוד מוכשרים,בחירת השירים בעונה הזאת עושה כבוד  לשירים ישראלים ישנים והעיבודים החדשים מתלבשים עליהם כמו כפפה ליד

מתוך התוכנית האחרונה אני רוצה לעלות  ביצוע שהושר על ידי שני ילדים מאוד מוכשרים שאיני זוכר את שמם.

השיר הרדופים נכתב על יד נתן יונתן בשנת 72,העברית בה כתוב השיר היא לא עברית מדוברת ואני בטוח שיש מעט מאוד ילדים שיכולים להבין את הטקס

שלא לדבר עלח להתחבר אליו,אני מאמין שמי שעבד עם הילדים השרים על השיר פרש להם את המילים

לא כותבים כבר ככה:

 

"לא נפרח כבר פעמיים, והרוח על המים,

יפזר דממה צוננת על פנינו החיוורות

שמה בין איבי הנחל, בשעה אחת נשכחת,

זכרונות אזוב שלנו מתרפקים על הקירות.

בלי תוגה, כפופי צמרת, בלוריות שיבה נבדרת

באשר יפות התואר, בין שריקות העדרים.

תפנוקי גוון ירטיטו, בלכתן לרחוץ בזרם

נכלמים נשפיל עיננו, אל המים הקרירים

.לא נוסיפה עוד לנוע, משתאים נביט ברוח

איך הוא יחד עם המים, מפרקים את הסלעים.

תאנה חנטה פגיה, והנשר היגע -

אל קינו חזר בחושך מדרכי האלוהים.

הרדופים שלי, כמוני, וכמוך שכל ימייך,

את פרחי האור שלנו את פיזרת לכל רועה.

לא עופות מרום אנחנו, ואל גובה השמיים

,גם אתם, גם אנוכי - לא נגיע כנראה.

רק בהר על קו הרכס מישהו מוסיף ללכת,

מן הואדי והאבן, לרכסים, אל הרוחות.

עד אשר בכסות הערב, יחזור נוגה אלייך,

עם פכפוך פלגים, עם רחש הרדופים ליד החוף."

 

 

תשמעו את השיר ותקראו את המילים

 

אני סיימתי,תיהיו טובים

נכתב על ידי טליק , 30/11/2015 15:03  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-4/12/2015 11:09




461,761
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)