לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2015    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2015

האוטו שלנו גדול וירוק (האמת שהוא בכלל אפור..)


היום היה לי טסט לאוטו,כלומר התאריך האחרון שאני יכול לגשת לטסט הוא יום ראשון הקרוב ה3 לינואר, אבל מכיון שבאותו יום יש לי את בדיקת השמיעה שאני מחכה לה בכיליון אוזניים:-) החלטתי להקדים את ההגעה לטסט.


יש לי טראומה ממכוני רישוי, נכון שעם האוטו הנוכחי מיציבושי לאנסר 2009 החיים קלים יותר כי האוטו מצויין וכמעט לא רואה מוסך,


אבל אני עדיין תחת הטראומה של בדיקות רישוי עם האוטו הקודם,המיצובישי כריזמה אללה ירחמה שכמעט מעולם לא עברתי טסט במכה ראשונה.


תמיד לקחתי אותה לפני טסט לטיפול עשרת אלפים,היו גם פעמים שהמכונאי במוסך עצמו לקח את האוטו לטסט תמורת תשלום כמובן


והשיא היה בפעם האחרונה שנסעתי לעשות טסט,זה היה בלוד, כי בעל המוסך שאצלו עשיתי טיפול(מוסך שמטפל ברכבים מהעבודה של זוגתי ומסכים שיביאו לו את החלקים שצריך להחליף בטיפול ולכן הטיפול  עולה כמה עשרות שקלים בלבד) המליץ על מכון הרישוי בלוד,שם הוא אמר עוברים "צ'יק צ'אק".


אז אני כמובן לא עברתי צ'יק צ'אק ונאלצתי לתקן את הטעון תיקון ולחזור לטסט חוזר,בקיצור הרבה כאב ראש


אז היום עם הלאנסר חשבתי שהכל ילך חלק,חזרתי למכון הרישוי בחולון אליו אני הולך כל שנה.


צריך לומר שהאוטו רשום על שמה של זוגתי  אבל היא לא מוכנה לעשות את המשימה הזאת בשום אופן,לא מצליח אגב להביןלמה,הרי עד שנישאנו היו לה מכוניות והיא לקחה אותן לטסטים,אז מה קרה  עכשיו?


 


בקיצור הלכתי למכון הרישוי ונכנסתי למסלול לבדיקה


ראשית אני לא שומע טוב כידוע ולכן כיביתי את הרדיו,פתחתי חלונות והשתדלתי לשמוע את ההוראות,לשמחתי לא היו הרבה אנשים והכל הלך מהר ולהפתעתי לא עברתי !


נשלחתי להחליף צמיג של הגלגל הקדמי השמאלי,להחליף כמה נורות שרופות,אחת מהן שאני לא בטוח בכלל שעושים בה שימוש,האם ידעתם כשפותחים את הבאגז' של האוטו יש 2 נורות שנדלקות?,הקטע שבכלל לא התבקשתי בטסט לפתוח את הבאגז' אז איך הוא ראה שנורה אחת הייתה שרופה? והקטע הכי מרגיז זה להחליף את המספר הקדמי.


אני מכיר את הקטע שיש למכוני רישוי עם המספר של האוטו וכשאני יוצא לטסט אני דואג להעביר על המספר סמרטוט לח כדי להבריק אותו,מה שהיום שכחתי לעשות,אז לא פלא שחייבו אותי להחליף מספר.


לפני זה נסעתי להחליף צמיג בפאנצ'ריה,הפאנצ'רמאכר הסתכל על הצמיג ואמר שזה שביקשו להחליף נמצא במצב טוב והוא לא מבין למה דרשו ממני להחליף אותו,דווקא הצמיג הקדמי הימני במצב רע ואותו צריך להחליף הוא טען.


תמורת שניהם הוא  רצה 400 שקל,אמרתי שאחליף רק את הצמיג שדרשו ממני וגם הוא לא היה זול,250 שקל


אני יודע שיש מקומות בהם אני יכול להשיג צמיג בפחות כסף אבל רציתי להחליף את הצמיג ולחזור למכון הבדיקה ולסיים את התהליך היום ולכן העדפתי לשלם את הסכום שהוא דרש.


בקיצור אחרי שהתקינו את המספר ואת הנורות במקום אלה שנשרפו שילמתי נוסף על הכניסה לטסט(96 שקל) עוד 19 שקל לבדיקה החוזרת ועוד 90 שקל על הנורות והמספר החדש,פעם אגב היו שוארלים אם אני רוצה מספר עם דגל ישראל ומי שלא רוצה המספר עלה פחות,היום כבר לא שואלים,"דוחפים" גם את הדגל ושלום על ישראל.


אז זהו יש לי מדבקה  של 2017 (רק בגלל שהטסט שלי מסתיים 3 ימים לתוך השנה החדשה) ושנה שלמה יהיה לי שקט מהם.


כשאני נוסע בלאנסר וכל כך נהנה לנהוג בה אני חושב לעיתים על הכריזמה וכמה כסף הוצאנו עליה בשנתיים האחרונות,עוד שבועיים משתחרר הכסף שאיתו נוכל לקנות אוטו שני ויהיה קל יותר.


 


בלי קשר


היהירות המחורבנת של ראש הממשלה לשעבר אולמרט  וההצהרות שלו בצאתו מבית המשפט כאילו  הוא לא נתן ולא לקח שוחד הן בדיחה עצובה,האיש יכול לומר לעצמו מאה פעמים שהוא איש נקי כפיים אבל כולם יודעים שהוא עבריין מהזן הנחות ביותר והוא ביזה את המשרות אותן נשא בקומבינות שעשה ובשוחד שקיבל והיה ראוי שבית המשפט לא יפחית מעונשו כל כך הרבה,אבל לא אני הקובע ולכן  אני ואחרים נישאר עם טעם מר בפה.


 


אתמול חדשות ערוץ 2 עשו "כיפה אדומה" לאיש מאוס שחושב שהוא יותר חכם מכולנו,דני נוימן בעבר שחקן כדורגל בביתר ירושלים ואחכ פרשן בערוץ 1.הפרשן הכי גרוע והכי עילג שפרשן משחקי כדורגל,בשנה שעברה הודח מעמדת הפרשן ומסתבר שהפך להיות מאכר ובגלל היותו איש מוכר וחבר מרכז ליכוד  קיצר  לאנשים שרצו להפגש עם מנכ"לים של משרדי ממשלה את הדרך לפגוש אותם תמורת תשלום,נוימן הוקלט דורש כספים מאנשים שרצו לקדם את עניניהם מול מנכל משרד התחבורה במקרה ספציפי וכשנחשף התנערו ממנו כל  הבכירים ששמם הוזכר בכתבה,הגדיל לעשות שר התחבורה שממש השפיל את נוימן, ליטרלי ניגב בו את רגליו ובעט באחוריו מכל המדרגות,ככה יעשה לאנשים מלאי רהב ושחץ.


 


קטמון על הסוס,מאז הגיע המאמן החדש,לא הפסדנו ארבעה משחקים,אתמול שיחקה קטמון בהרצליה נגד הקבוצה המקומית שהיום היא הכי חזקה בליגה ויכלה לה,זאת ועוד קטמון הובילה 0:2 והרצליה הישוותה בשיניים וחילצה תיקו


אנחנו במקום השמיני רחוקים מהתחתית אבל אסור להכנס לאופוריה.


 


מחר מסתיימת לה שנת 2015,החיים היו לא רעים בכלל אני מבקש למשפחתי ולי לשנה הבאה,רק בריאות


אני סיימתי,תיהיו טובים

נכתב על ידי טליק , 30/12/2015 15:02  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-2/1/2016 06:02




461,766
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)