לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2005    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2005

עוד מילה על השביתה בביתי הספר


 

מעבר לציניות ולמחשבה שחלק גדול מתלמידי בית הספר ששבתו אתמול

סתם תפסו טרמפ על הנושא

אני מוצא את הצעד הזה מעודד מאוד

ואני ממש לא נכנס לעניני דו"ח דברת שלא קראתי

לעומת זאת אני בהחלט תומך בזכותם של התלמידים להיות מעורבים בעתידם

 

אני זוכר שלנו בתיכון עשו פעם בשבוע סוג של יום לימודים ארוך

ונשארנו  בו עד שעה 16:00

אף אחד לא שאל אם אנחנו רוצים את זה

דעתנו לא ענינה אף אחד

פשוט הוכרחנו להשאר בשרירות לב

אני זוכר שמרחנו את הזמן

ולא הייתה תועלת רבה בשעות הנוספות שנשארנו

הצ'ופר היחידי היה שאפשר היה בשעות האלה להפטר מהתלבושת האחידה המגעילה שהייתה אז

ולהתלבש כרצוננו

פתאום גילינו אנשים אחרים מאחרי התלבושת האחידה

ואני זוכר שזה היה הדבר היחיד שבשבילו היה כדאי להשאר ביום לימודים הארוך ההוא

 

זה לא מפליא שאני נדרש לנושא ותומך בצעד של התלמידים

אפילו אם אשכול גדול של טרמפיסטים נתלה על עגלת המחאה הזאת

וקצת  מקלקל את עניין המחאה עצמו

כשחלקם מודה בחדווה שהמחאה לא מענינת אותו

זה החופש מבית הספר שקורץ

אני בעד כל סוג של  מחאה אם אנשים חושבים שנעשה להם עוול

על ידי המשטר (משרד החינוך לעניננו)

 

ואוקיי

תמיד יהיו כאלה שיתפסו טרמפ

וזה בסדר

אותי מענינים אלה שהצטרפו למחאה בגלל שחשבו שמשהו מאוד לא תקין בהתנהלות המערכת בקשר לדוח דוברת

והם רוצים שיקשיבו להם

ובעיני מחאה  כזו של אנשים צעירים שעושים משהו למען עצמם ועתידם

במדינה שבה רוב אזרחיה יושב על התחת בלי לזוז

כשהמדינה בוערת ורק פעילי ימין מסתובבים כמו סוג של שריף ברחובות העיירה

זה משהו שצריך לעודד ולעלות על נס

 

ולא להתייחס כמו מנכ"לית משרד החינוך

שנשמעת  כמו איזו קומיסרית במדינה סטליניסטית דוגמת אלבניה

ואומרת (בקול חורק ומעצבן)

מי  ששבת על דעת עצמו יטופל במסגרת בית הספר כאילו נעדר שלא ברשות..

 

הי הי  גברת קומיסרית..תקשיבי

זה שאת אהבלה רואים מייד

זה שאת מייצגת משרד אנכרוניסטי עם שרה שמעניין אותה הרבה דברים חוץ מעניני משרדה הבוערים

זה עניין אחר לגמרי

אבל חוץ מלשרת את האינטרסים של המשרד את לא רואה תועלת אזרחית במחאה?

משהו ?

משהו קטן?

אז תני לי להאיר את עינייך גב' מנכלית נכבדה:

שביתה -כל שביתה היא סוג של מחאה לגיטימית ונשק חשוב בכל מערכת שמכבדת את עצמה

אל תהלכי אימים  על אנשים צעירים שחושבים אחרת ממך

ואל תנפנפי מולם בתקנון המיושן של המערכת הבית ספרית

בקלות רובם יביאו פתק מחלה או אישור מאבא ואמא שהסכימו למחאה הזאת

 

גם ההודעה שיצאה ממועצת התלמידים הארצית

הודעה מתחנפת

סוג של משת"פיות פחדנית

קצת מפליאה אותי

מה קרה?

מישהו יזם פעולה שלא דרך מועצת התמידים המכובדת וזה דוקר לכם בתחת?

בפעם הבאה מחלו על כבודכם

קומו ממרבצכם הנוח מול ובחסות משרד החינוך ושתפו פעולה  או אפילו תובילו

פעולה מול מה שנראה סוג של מהפכה

הרי הדו"ח הזה

אמור לעשות לכולם טוב

ואם יש משהו שלא נראה לכם

הביעו מחאה

עשו מעשה

אל תשבו על התחת ותייללו שלקחו לכם את היוזמה

 

ולאנשים הצעירים ובראשם הג'ינג'י מרעננה אומר-ישר כח

בשביל פעם ראשונה זה היה מצויין

להשבית מספר כזה של תלמידים זה  הישג מכובד

רק נסו בפעם הבאה לגרום למחאה לצאת ממרכז הארץ צפונה ודרומה

שלא יווצר רושם שרק בתי הספר השבעים והעשירים מאזר רעננה-כפרסבא-רמת-השרון והרצליה

מתייחסים לנושא

שתפו תלמידים מקריית שמונה וחצור

מדימונה ומבאר שבע

אני בטוח שיש להם מה לומר

ואני גם בטוח שהם ישתפו פעולה בשמחה על נושא שמציק לכולם

 

יישר כח אנשים צעירים

אני איתכם !

 

 

 

 

נכתב על ידי טליק , 2/3/2005 14:15  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-4/3/2005 17:25




461,775
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)