אנחנו בחיפה כאמור,מלון "אחוזת רוטשילד",מבחוץ נראה באמת כמו אחוזה,בפנים?נו בשביל לתאר מה קורה בפנים אצטרך לתאר את תלאות יום האתמול והן לא מעטות כשחושבים על זה שבסך הכל רצינו יומיים חופש שקט .
ראשית צריך לומר האשמה לתלאותנו היא אך ורק בי,אין מישהו אחר להאשים.
במשך כשבועיים חרשתי את האינטרנט כדי למצוא צימר או מלון קטן להנפש בו בתאריך הספציפי הזה שבשבת (טעיתי ביום בפוסט הקודם) חל יום נישואינו ה24 ולא מצאתי,
כאן אין מקום ושם יקר מידי וכל מיני ענינים אחרים וכמובן שהתקשרתי לכל מיני מקומות ושום כלום.
אז אני ממשיך לחרוש את האינטרנט ואז מתעקשות להדחף לחיפוש שלי 2 אתרים למציאת מקומות נופש, אחת בשם בוקינג והשני בשם טריויאגי או משהו כזה,לא הקדשתי תשומת לב מיוחדת לשתיהן אבל בסוף קלטה עיני את אחוזת רוטשילד במחיר שהיה מעניין עם תאור נחמד של המקום, כשבדקתי אם התאריכים פנויים הם אכן היו,הייתה חוות דעת טובה של גולשים על המקום ולכן הנחתי שהגעתי לארץ המובטחת.
הזמנתי וכאן היה צריך להדלק תמרור אזהרה ראשון. שכסימנתי שאני רוצה לצרף ארוחת בוקר המחיר הראשוני השתנה ועלה בכעוד 200 ומשהו שקלים,התעצלתי לעשות חשבון אבל הנחתי ש2 ארוחות בוקר ל2 אנשים מביאות את הסכום למחיר החדש וחתמתי.
התרשלתי חברים,לא קראתי את האותיות הקטנות, נכון שהן מוחבאות היטב ולעיתים מתייחסים אליהן כזוטות אבל חכו עוד נגיע אליהן.
אז אתמול בצהריים נסענו.
הגענו ומבחוץ המלון באמת נראה נחמד,נכנסנו לחדר שהזמנו וגילינו שהשרותים לא נמצאים בחדר! זוגתי לא הסכימה להשאר בחדר הזה ,כלומר זו לא אכסניית נוער ב40 שקל ללילה עם מטבח ושרותים משותפים,אנחנו משלמים לא מעט כסף, לפחות שהשרותים יהיו בפנים,הלכנו לבעלת המלון היא אמרה שיש לה חדר קצת יותר מפואר עם השרותים בפנים אבל הוא פנוי רק ללילה הזה ,מחר תאלצו לחזור לחדר ללא השרותים,זה כבר התחיל להרגיז והיא שמה לב לזה והציעה לנו את הסוויטה,שנמצאת בבנין על יד,אמרנו אוקיי ,הבה נלך לראות את הסוויטה ולהזכירכם עוד לא פרקנו את המזוודה,אנחנו קצת רעבים אני ער מ3 ורבע בלילה כי עבדתי.
הסוויטה עלק נמצאת בקומה ראשונה בבניין חדש, וזו היא בעצם דירה,רק שאם זו סוויטה והתשלום בהתאם למה אין טלויזיה בחדר השינה,אבל עזבו טלויזיה בחדר השינה הטלויזיה בסלון לא פועלת ובעלת הבית מנסה להפעיל אותה במשך דקות ארוכות וזה לא הולך,טוב אני אומר לה,הסוויטה לא עובדת בשבילנו,אין שרותים בחדר הראשון והחדר השני פנוי רק ללילה אחד.
היינו מבואסים,רעבים ועצבנים בשלב הזה ,אמרתי לגב' בעלת הבית שאנחנו מוותרים על התענוג ונלך למקום אחר,אי אפשר כך היא,ההזמנה הזאת היא ללא החזר על ביטול,אבל לא קיבלנו מה שהזמנו אני אומר לה וגם התחליפים שהצעת צולעים ,כלומר שאם מישהו פעל שלא על פי מה שאמור להיות כתוב בחוזה בינינו זו את ולא אני שמחליט לבטל משהו שלא הסכמתי עליו. רק שבחוזה שנחשף לעיני בפעם הראשונה אני רואה שאין שום דבר שהוא לטובתי,שכל מה שנאמר עובד לטובת המקום שהזמנתי ואם הולכים לקראתי זה אך ורק בגלל נדיבותים ורחמיהם.
בסוף סוכם שנשהה בחדר עם השרותים ללילה של אתמול ונעבור היום בצהריים לחדר ללא השרותים וזהו ואז היא חישבה שוב את המחיר וגם הוסיפה מע"מ ,כשהערתי שבדרך כלל ששואלים על מחיר מקבלים מחיר סופי כולל מעמ היא שוב הפנתה אותי לחוזה ושם בסעיף נפרד לא בסעיף המחיר הסתתר סעיף אחר שבו הוזכר שצריך להוסיף מעמ.
יופי חי,בתחושה שאכלנו אותה ובתחושה שהתרשלתי הלכנו לחפש מקום לאכול בו והגענו לגראנד קניון,בחיים לא ראיתי קניון שבשביל לרדת לקומה נמוכה יותר אתה צריך ללכת מקצה לקצה רק כי הקניון מכריח אותך לעבור את כל החנויות כי הוא יכול.
בקיצור שברנו שבר,חזרנו למלון התענגנו על הג'אקוזי שהיה לנו רק אתמול והיום עוזבים אותו והלכנו לישון.
אגב רק לסבר את אוזני בעלת המלון ובהנחה שלא נכתוב מחמאות בספר המבקרים :לשים דרגש קטן בצידי המיטה שיהיה אפשר להניח משקפיים,טלפון סלולרי,ספר,זה א. ב. וודאי לא עולה הרבה כסף.
מנורה מעל המראה בפינת האמבטיה,אבל עזבו את זה,2 מנורות קריאה ליד המיטה,מה כל כך מסובך בזה,ובינינו,סכין ומזלג מפלסטיק אפילו שיעמוד לרשותך בפינת הקפה יהיה חביב. אמרתי פרטים קטנים אבל כשהם לא נמצאים הם בולטים בחסרונם.
היום נטייל קצת בחיפה בערב הזמנו מקום במסעדת "מיכאל" במושב לימן למי שמכיר ואני בציפיות גבוהות למקום הזה.
מחר נחזור הבייתה לפני הצהריים נראה לי..
אני סיימתי,תיהיו טובים