לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2005    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2005

יש אחת עם תלתלים מולאטית..משגעת את כולם.


 

 

הכותרת לא קשורה לכלום..תרגיעו..

 

גשם בחוץ

אני ער  כי אתמול הלכתי לישון די מוקדם

כי לא נחתי בצהריים (אתמול)

כי היה יום המשפחה בגן של עידו

שבו ארחו את הסבים והסבתות

כי יום לפני זה

היה יום סוער בעבודה של זוגתי

בקיצור שבוע מלא אקשן.

 

זה התחיל כשזוגתי הגישה את השעות הנוספות למנהלת שלה.

המנהלת - טיפוס חסר חוט שידרה לחלוטין

העבירה את עניין השעות הנוספות למנכ"ל

זוגתי עשתה בחודש הקודם מעל 50 שעות נוספות

לא שהתחשק לה להשאר

או שאין לה מה לעשות בבית

ככה העבודה

וזוגתי מצפונאית ידועה שכמותה

לא יכולה לעזוב הכל בשעה 16:00

לומר שלום

מחר נמשיך

היא ממשיכה לעבוד עד שמסיימת את המטלות של היום

 

אולי להקדים ולומר שכשמלאו שנה להיותה בעבודה הזאת

בחצי משרה

ובתפקיד אחר

באו אליה

ביקשו שתעבור למשרה מלאה

שידרגו לה את השכר (לא בהתאם למה שהיא משקיעה לדעתי )

והוסיפו ביטוח מנהלים

 

אני הצעתי שתדבר איתה על השעות הנוספות

שיהיה ברור וידוע

אבל היא דחתה את הדיבור

והנה הגיע יום תשלום המשכורת

והם ראו את כמות השעות הנוספות ונבהלו

 

מעניין אגב מה הם חשבו שהם ראו אותה עובדת כל ערב עד 8-9-10 בערב

האם זה היה בגלל העיניים היפות שלהם לדעתם?

הם זה היה בגלל מסירותה יוצאת הדופן לענין שלהם? לזה שירוויחו יותר כסף?

מעניין מה הם חשבו

 

וכאמור כשהמנהלת ראתה את כמות השעות הנוספות שזוגתי עשתה

היא מיהרה להפטר מהתפוח אדמה הלוהט הזה

 

המנהל הכללי שיבח את זוגתי על עבודתה המסורה

ואמר בלה בלה בלה

ועוד קצת בלה בלה בלה

ואחכ אמר שאין אצלם תשלום על שעות נוספות

שהוא "משלם גלובאלי"

לדעתי זה לא חוקי אבל נעזוב את זה לרגע

זוגתי אמרה שהיא עבדה קשה

השאירה את ילדיה בבית וכו'

והיא מצפה לתגמול נאות

המנכל לא התרשם

אמר לה

הפעם נשלם לך

מהחודש הבא

נעלה לך את השכר בעוד 500 ש"ח שזה בערך עוד 16 שעות נוספות (שזה צחוק הצחוקים מהעבודה)

ואם תעברי 16 שעות נוספות

זו בעיה שלך

זוגתי מיהרה להסכים ואחכ יומיים הלכה חפויית ראש ועצובה

כי מהר מאוד היא הבינה ש16 שעות נוספות זה מעט מאוד

וצ'יק צ'אק היא עוברת את המספר הזה

 

סיכמנו בנינו לבין עצמנו

שהיא תמשיך לרשום לעצמה כמה שעות נוספות עשתה

ובסוף החודש נראה אם העסק משתלם

אם לא היא תחזור אליו ותפתח את הנושא מחדש

לא בטוח שהו יאהב את זה

אבל ממש לא אכפת לנו

 

אתמול כאמור היה יום המשפחה בגן

ועידו דאג להזמין כבר לפני שבועיים את סבתא נאווה

זה פעם ראשונה שסבתא נאווה מגיעה לגן של עידו

וכל הגננות התרשמו ועשו לה הרבה כבוד כמו שהיא אוהבת..

 

כשהיא באה אלינו היא באמת מביאה מכל טוב הארץ

אין עליה

וכשסיפרנו לה שאנחנו מחפשים מקום לעשות לנטע בת מצווה

(כלומר אנחנו לא ממש מחפשים אנחנו "חושבים" על חיפוש וכאלה..)

היא הציעה שנעשה את הבת מצווה בבית שלה בירושלים..

 

אחרי מחשבה הרעיון נראה לא רע בכלל

יש לה בית גדול

עם גינה מקדימה

ומרפסת גדולה מאחורה

וירושלים זה לא רחוק

 

אני כסולד ידוע מאולמות שמחה

שבהם צריך לעמוד בדלת וללחוץ עשרות ידיים

או לשמוע  די ג' שבקושי יודע לחבר משפט

ומדבר בדיקלום מרגיז

"עכשיו קבלו את כלת הבת מצווה" וכאלה

 

פאק!

אני לא רוצה ארוע כזה

 

אני רוצה ארוע שבו יתערבבו חברים ומשפחה

ישוחחו בהנאה ויטעמו מטעמים שתעשנה סבתא נאווה ודודה שולה

ויהנו

 

אז זו אופציה מעניינת

נשאר רק לשכנע את נטע שדי נעולה על ארוע כמו "לחברות שלה"

 

והשיקול הכי חשוב בארוע כזה

שהכסף שיתקבל מהאורחים ילך אליה

כסף שיתקבל בחגיגה באולם ילך לכיסוי ההוצאה המיותרת

לא חארם?

 

ככה לסיום לספר אנקדוטה

 

יש לי כ10 תמונות של סבא שלי בבית בגדלים שונים

כמעט כולן מצויירות על בד בצבעי שמן

סבתא נאווה הסתכלה עליהן

אמרה: אני מקווה שאתם שומרים על התמונות

הן שוות הרבה מאוד כסף

לא ממש האמנתי

ונכנסתי לאתר של הגלריה

שרב התמונות של סבא שלי מוצגות שם

מה אני אגיד לכם חברים

צריך לעשות ביטוח לתמונות שיש לי על הקיר

הן שוות המון כסף !

ברצינות גמורה

לא העליתי על דעתי בכלל..

 

יורד גשם

היום אני מקווה להפגש עם שדות

הוא בארץ שבועיים

חלק מהזמן היה חולה וחלק מהמזמן לא מצאנו  זמן פנוי להפגש

היום זו ההזדמנות האחרונה לפני שהוא חוזר ביום שני לספרד

אז כנראה שניפגש בחלק השני של היום

 

זהו

להזכיר את החרם על החברות הסלולריות ב4 לאפריל

מחר אצרף מסמך ששלחה לי הדר על התשלום שאנחנו משלמים לחברות העושקות האלה

 

תיהיו טובים חזקים ויפים

 

 

נכתב על ידי טליק , 12/3/2005 06:31  
43 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-14/3/2005 11:16




461,771
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)