לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2005    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2005

" מת העולם נשרף הים" או תראו איזה עולם..


 

אם זה לא דוגמא ל"וגר זאב עם כבש"

אם זה לא  חזיון של "אחרית הימים"

אז  אני לא יודע מה

 

במוצ"ש הקרובה

תיערך בתל אביב הפגנה של כל תנועות השמאל החוץ פרלמטריות

(שלום עכשיו ודומיה)

בשיתוף עם אנשים ממפלגות העבודה שינוי ויחד (מר"צ לשעבר)

בשאיפה לשיתוף אנשי הליכוד בהפגנה

(אלה שתומכים כמובן בתוכנית ההתנתקות)

 

אתם מבינים את הפואנטה

כל תנועות השמאל החוץ פרלמנטרי התנגדו בקביעות למהלכיו של אריק שרון

היו ימים ששיתוף פעולה עם האיש הזה לא היה עולה על הדעת של אף אחד מאנשי השמאל

היו ימים ששמו נישא על שלטים בהפגנות סוערות וגדולות ולא היו בשלטים האלה אמרות שפר מהסוג החיובי

בלשון המעטה

 

אתם מבינים מה קורה

מתנגדי ההתנתקות ובעיקר הפעולות של  מחבלי הימין הקיצוני

הביאו את השמאל לראות באריק שרון את יקירו

 

היום ברור לגמרי שלא רבין אללה ירחמו

לא שמעון פרס ולא עלוב הנפש הזה ברק

היו מסוגלים לעשות את מה שאריק שרון עושה

 

אתם מבינים מיקיר היקירים של הימין

הפך אריק שרון ליקיר היקירים של השמאל

וזה משהו שרק במדינה כמו שלנו יכול להיות

 

אז ככה

אני מניח שמודעות יפורסמו בעיתונים

ובראש חוצות

במוצ"ש הקרובה

בכיכר רבין

הפגנה בעד אריק שרון

הפגנה בעד ההתנתקות

 

בואו נצא מהבית

בואו נצא מהאדישות

בואו נראה למחבלים של הימין הקיצוני שהם מיעוט שבמיעוט

בואו נאמר להם-עד כאן

אנחנו כאן..(דרמטי ככל שזה נשמע..)

 

הייתי בחתונה אתמול

היה אחלה

אבל זה יחכה

 

תיהיו טובים חזקים ויפים..

 



נכתב על ידי טליק , 16/3/2005 18:25  
48 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-18/3/2005 16:48




461,771
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)