|
 "פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית . |
| 9/2003
רציתי לספר לכם על הבת שלי היא תיהיה בת 10 באוקטובר התחילה כיתה ד' ויש לה הפרעת קשב וריכוז כנראה שגם לי היה כי באבחונים שעשינו לה הרופא הסתכל עלי ואמר לי: גם לך יש.. אני מניח שהייתה לי סוג של הפרעת קשב כי אני רואה את הדברים שהיו לי אצל הילדה שלי כאמור היא בכיתה ד' והיא מקבלת רטאלין כבר שנה שלישית עכשיו למי שאין לו מושג מה זה רטאלין אסביר שלילד עם הפרעת קשב חסר במח איזשהו חומר הרטאלין בא להשלים את החוסר הזה עם הראטלין היא יכולה לתפקד בבית הספר וללמוד כמו בן אדם. הילדה ילדה מקסימה סקרנית בולעת ספרים קוראת עיתונים מקשיבה לחדשות מאוד רגישה חכמה ואני אוהב אותה אהבת נפש (וגם זוגתי כמובן) הבעיה שהיא מאוד איך לומר ילדותית מאוד נוקשה נפגעת בקלות תמימה נורא ומאוד בודדה הילדים בכיתה לא כל כך יודעים איך לאכול את ההתפרצויות שלה את הכעסים את הרמת הקול שלה שמשהו לא מוצא חן בעיניה וחוץ מזה יש לה בעיה בחשבון שכחתי את ההגדרה המדוייקת של העניין הזה אבל היא יודעת חשבון ברמה של כיתה א' בשאר המקצועות היא תלמידה טובה שקדנית וחרוצה מקפידה לעשות את כל המטלות בחשבון-לא נתפס בשנתיים הראשונות לקחנו מורה פרטית פעמיים בשבוע וגם פסיכולוגית פעם בשבועיים רוששו אותנו הדברים האלה פשוטו כמשמעו לא בבית הספר לא במועצה ובשרות הפסיכולוגי לא עזרו לנו למרות שהגשנו בקשות לא נחשבנו כאנשים שמגיעה להם עזרה ומכיון שכך לא יכולנו להזניח את הטיפול בילדה ועשינו הכל על חשבוננו עד שהפסקנו בסוף השנה שעברה לא יכולנו יותר כלכלית לעמוד בעניין עכשיו זוגתי עוזרת לילדה בהכנת שיעורים ואנחנו מתייעצים עם פסיכולוגית מידי פעם בטלפון שמנחה אותנו באופן כללי אבל המצוקה הכי גדולה שלנו ושל הילדה שאין לה כמעט חברים וחברות והיא לא מצליחה ללכת לאף אחד אחר הצהריים או להביא הבייתה חבר או חברה והיא נקרעת שהיא רואה באיזו קלות האחים שלה הולכים או מביאים חברים יש כמה שהיא מצליחה אבל את הרב לא וזה קורע אותנו מצער ומה גם שהיא מאוד ילדותית היא יוצרת קשר עם ילדים שקטנים ממנה בשלש או 4 שנים פחות וזה לא משהו שאנחנו רוצים בזמן האחרון היא משחקת המון עם הבן הקטן שלנו בן ה-5 במקום עם האמצעי בן ה-8 וחצי כנראה שאיתו היא מסוגלת להתמודד ולמצוא שפה משותפת וזה קשה כי במקום לעלות אותו לכיוון הגיל שלה הוא מוריד אותה לגיל שלו אנחנו מאוד משתדלים לתת לה מרחב בעניין הזה מאוד מחבקים אותה מאוד מנסים לתת לה הרגשה שהיא נאהבת שהיא לא יוצאת דופן למרות שהיא מתחילה להרגיש בזאת ובגלל שהיא מרגישה בודדה ולא ברור לה למה זה מצער אותנו ואנחנו נורא משתדלים למלא לה את החוסר בדברים אחרים בריכה פעמיים בשבוע לוקחים אותה איתנו לכל מיני מקומות ומשתדלים לקחת גם את הילדים האחרים אבל המצב הכלכלי כאמור לוחץ בזמן האחרון והאפשרויות לעשות דברים מענינים בחוץ קצת פחתו לאחרונה כנראה שבשבווע הבא נתייעץ עם המורה והיועצת החינוכית של בית הספר מה אפשר לעשות בעניין הבדידות לא בצורה שהיא תרגיש שיש יד מכוונת עוד לא ברור לי איך אבל אנחנו חייבים לטפל בעניין הזה מאוד קשה לה ואני לא רוצה לראות אותה עצובה אנחנו יותר מידי אוהבים אותה בשביל לא למצוא פתרון לעניין
| |
|