לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2005    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2005

יום שתחילתו בהפנינג בגני התערוכה בתל אביב המשכו במשחק כדורגל וסופו ביום נישואין


 

יום עמוס היום

התחלתי בכביסה ..

המשכו יהיה בגני התערוכה

שם יהיה סוג של הפנינג לפורים

 

אני מודה שעד עכשיו הייתי משוחרר מהתחייבויות פורימיות

אבל היום אני מגוייס

כל המשפחה המורחבת תשנע את עצמה בצהריים לגני התערוכה

שם הבנתי  יהיו הופעות

משחקים

ועוד כהנה וכהנה

 

הזהרתי כבר ה"ההנהלה" שבסביבות 5 בערב

אני צריך להיות בדרכי הבייתה

כדי להתכונן למשחק בין ישראל לאירלנד

שלא נחזור כאן על חשיבותו לעמישראל..

 

חוץ מזה היום ה26 למרץ הוא יום הנישואין ה-13

שלי ושל זוגתי היקרה

החגיגות כבר אמרתי נדחו בדחילו וברחימו בגלל סיבות רבות ומגוונות

לשבוע הבא

 

אני מניח שנציין היום את הארוע באיזו הרמת כוסית

נשיקה מרפרפת (זה בלוג הגון זה..)

ואת כל השאר נדחה לשבוע הבא

 

לא אוסיף דבר כרגע

יש לי פוסט נשכני בטיוטה בגין דין ודברים סוער עם מישהי שמכנה את עצמה "אורחת לרגע"

שדי מציקה לי

 

ולא אין לי כוונה להפוך לפרטי בגללה

אבל יש לי תוכנית התנתקות פרטית

ופרו שמוחק

ונראה לי שאתחיל להשתמש באמצעים הלא דמוקרטים האלה..

 

יום יפה בחוץ

ואני במצב רוח די מלחמתי

 

בואו נקווה שישראל תוציא תוצאה טובה מול אירלנד

תאחלו לנו דברים טובים ליום נישואינו

ואני בטוח שיבוא לציון גואל

 

נכתב על ידי טליק , 26/3/2005 08:41  
57 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של pussycat ב-28/3/2005 18:42




461,763
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)