לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2005    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2005

דברים שזוגתי רוצה לומר..


 

זוגתי ביקשה שאביא לידיעה את הדברים הבאים:

 

"כשתכננו מה לעשות עם הילדים בחופשת פורים

התחלתי לבדוק כל מיני פרסומים של ארועים

שיתאימו לבילוי משותף הורים - ילדים

גיסתי שהיא מורה אמרה שהיא יכולה לקנות בהנחה כרטיסים

למרכז הירידים בגני התערוכה

שם יתקיים סוג של הפנינג עם תחרות תחפושות

עם עמדות הפעלה לילדים

ועוד כל מיני אטרקציות

צריך לומר שמרכז הירידים נמצא בכניסה נפרדת מהלונה פארק

ואין קשר בין השניים

אני לא יודעת מי הייתה  החברה שהפיקה את הארועים במרכז הירידים וחבל שאני לא יודעת

אבל לזה נגיע בהמשך

צריך גם לומר שלא נאמר שום דבר בקשר לעלויות מעבר לכרטיס הכניסה

 

גיסתי הזמינה כרטיסים ונאמר לה שביום הארוע  הם יחכו לה בקופה

 

נאמר לנו שהמקום פתוח מ09:00 בבוקר

 

יצאנו מהבית ב12 בצהריים

היינו 3 מכוניות

כבר באיילון צפון החל ממחלף ההלכה התחילו פקקי תנועה חשודים

כשהתקרבנו למחלף רוקח כבר הבנו שקל לא יהיה כאן

זחלנו פשוט כמשמעו

את הדרך מהכניסה למחלף רוקח ועד לגני התערוכה מרחק של 5 דקות ביום רגיל

עשינו בשעה

חניה לא הייתה בחניון של פארק יהושע

ולא באף חניון מסביב

המשכנו לנסוע וחנינו ברחוב צצדי בשכונת הדר יוסף ומשם התחלנו במסע רגלי למרכז הירידים

כשנהר של אנשים הולך איתנו

 

כשהגענו למרכז הירידים שמנו לב שהמון אנשים מנסים למכור את הכרטיסים שלהם

כששאלנו למה

אמר לנו מישהו שהחברה שמפיקה את הארועים גובה נוסף על כרטיס הכניסה

גם כסף על כל עמדת הפעלה בנפרד !

ומי שמגיע עם כל המשפחה משלם על חניה (אם הצליח להכנס לחניון)

או עשה צעדה ברגל ממרחקים

צריך גם מלבד כרטיס כניסה לכל אחד מהמשפחה (הורים וילדים) לשלם גם על משהו שלא דווח

לו בטלפון כשהכרטיסים הוזמנו ולא במודעות בעיתונים

ולדעתי זו גניבת דעת ושערוריה

 

ואני לא מוכנה למרות כל  מה שעברנו עד שהגענו

לשלם על משהו שלא הסכמנו עליו או ידעו אותנו עליו

בקיצור

מסתבר שכל גל של אנשים שמגיע ומקבל את הדיווח על  מעשה הרמיה הזה

מוכר את הכרטיסים שלו לגל שאחריו

וכך עמדנו 3 נשים וסיפסרנו בכרטיסים ששילמנו עליהם טלפונית

ונאלצנו לקחת בקופה

לגל שבא אחרנו

 

לא ידעתי שאני מוכשרת כזאת..

כי ב5 דקות מכרנו את כל 12 הכרטיסים..

אומנם  בגלל תחרות של היצע וביקוש הורדנו במחיר

אבל  בסופו של דבר יצאנו בהפסד של 3 שקלים לכרטיס

וזה רק בגלל שבקופה מכרו כרטיסים ב45 שקל !

וארגון המורים קיבל הנחה וכל כרטיס נמכר להם ב23 שקלים

לכן היה לנו קל לבקש 20 שקל

ולגבור על כאלה ששילמו 45 ולא יכולים היו להוריד במחיר כל כך הרבה

 

מהון להון

החלטנו לעבור את הכביש של גני התערוכה (על הגשר-כראוי לאנשים זהירים ושומרי חוק..)

ופשוט  להנות מיום זיווני ונאה בדשאים של גני יהושע..

 

בשעה 16:00 התחילה רוח

ובן זוגי הראה סימני לחץ לקראת המשחק שעמד להיות בערב לא רחוק

 

אני רוצה לומר דבר אחד על  מי שהפיק את היום הזה במרכז הירידים

אני מקווה שהוא הפסיד הרבה כסף

כי לא למסור את כל האינפורמציה

זה כמעט כמו לרמות

ואני מה לעשות לא אוהבת שמרמים אותי

 

אחכ ראיתי את המשחק בין אירלנד לישראל

מזל שנכנס גול בסוף לטובת ישראל

כי חשבתי שלבעלי ישבר כבר הלב..

 

איך הוא אומר:

תיהיו טובים..

 

 

 

נכתב על ידי טליק , 27/3/2005 14:48  
57 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של mamakorage ב-5/4/2005 07:13




461,782
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)