לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2005    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2005

ישראל צרפת-לא בדיוק על המשחק


 

זה רק אני או שכולם השתגעו?

אז בארטז אמר שהוא מפחד לבוא לכאן

וכבר עשו אותו שונא ישראל

המן הרשע

וצורר ידוע

 

שכחתם  כבר מה היה כאן רק לפני כמה חודשים?

אוטובוסים התפוצצו

מחבלים מתאבדים

וסתם פחד איום ונורא מכל דבר שלא נראה כמונו

 

אז בארטז השוער של נבחרת צרפת מפחד והוא אמר שומו שמיים

שהוא לא מת לבוא לכאן

ממה נעלבתם כולכם בדיוק?

מה הצביעות הזאת?

מה זה העליהום המטורף הזה?

 

גם עיתונות הספורט השתגעה קצת

והיא מעודדת סוג של פטריוטיזם  מוגזם לגמרי

כשמפרסמים בYNET

שבאחד מהאתרים של אוהדי כדורגל נראה בארטז עומד ליד דגל נאצי

והכיתוב אומר

תראו להם מי אנחנו

(להם זה לצרפתים)

אז זה מוציא את כל העניין מפרופורציה

 

וכשחוזרים השכם והערב על העניין שיש חשש לתקרית דיפלומטית עם צרפת עם ישרקו בוז בזמן נגינת ההמנון שלהם מגזימים כפול ומכופל

פעם אחת  שחוזרים על זה 1000 פעם

ופעם שניה שמגייסים כאלה שישכנעו אותנו עלק לא לעשות את זה

כמו ,הקול השפוי" של חיים רביבו (הצדיק הידוע שקיבל אדום ב0:5 מול דנמרק ובהתפרצות שלו מול שופט בארץ)

או של אלי יאצפאן הבדרן המסית הזה בשאופן קבוע מסית נגד צרפת בתוכניות המשעממות והלעוסות שלו

בגסות הרוח שלו

כל פעם שאני נזכר בתוכניות הלעוסות והוולגריות של הבדרן הזה

אני שמח שיש לי YES

דווקא אותו גייסו כדי לומר לנו  לא לשרוק בוז בזמן ההמנון?

צביעות שכזו

למה לא לתת כבוד למדינה אורחת שבאה כולה לשחק כדורגל

בארטז זה דה גול?

הוא חילל קברים של יהודים?

הוא תלה דגל נאצי בחצר ביתו?

 

הרי אם ישרקו בוז בצרפת בזמן נגינת ההמנון שלנו מה נגיד אז?

שהם אנטישמים עוכרי ישראל

אז מה אנחנו כשאנחנו שורקים בוז?

יותר טובים?

 

גם לא כדאי לשרוק בוז בזמן ההמנון

כי  ההתאחדות הכדורגל העולמית שגם ככה יש לה עין על ישראל תקנוס אותנו בכל כך הרבה כסף

שהמחאה של ממשלת צרפת והאיום בתקרית דיפלומטית יהיה הקל שבעונשנו

 

אבל לקהל שבא לכדורגל לא ממש איכפת אם הצרפתים יעלבו

מה זה בשבילם להדליק תקרית דיפלומטית

אז ביקשו לא לשרוק שינגנו את ההימנון

נראה לכם שאנשים שחושבים שמוטב שעבאס סואן לא היה כובש את שער המשווה לישראל נגד אירלנד

בגלל מה יגידו עכשיו : ש"ערבי הציל את המדינה"?

הם יקשיבו לבקשות לא לשרוק בזמן נגינת ההמנון?

הצחקתם אותם ואותי..

 

העיתונות הכתובה והמשודרת מנסה לעשות סוג של מלחמה פסיכולוגית בעניין המשחק הזה

מדגישים בפנינו כמה זמן צרפת לא ניצחה

כמה היא נחלשה

ועדיין חברים היא שניה בעולם ואנחנו 52

ועדיין היא פייבוריטית לנצח ואנחנו לא

נראה לי שרק קולו השפוי של המאמן גרנט מנסה ל החזיר לפרופורציות ואולי אני נאיבי והוא מסדר לעצמו סוג של אליבי להפסד

 

בטח שאשמח אם ננצח

אפילו תיקו יהיה לי נחמד

ואני מאמין שאפשר לעשות את זה

אבל לא במחיר שמגמד את הצרפתים ועושה אותם עוכרי ישראל

 

כולה כדורגל דחילק

אז תנו להנות

בלי להדליק את כל העולם על כלום

 

יאללה

תיהיו טובים..

 

נכתב על ידי טליק , 30/3/2005 14:43  
32 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-31/3/2005 19:33




461,771
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)