לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2003    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2003

סוג של בלאגן


האמת שלא הייתי נדרש לעניין של ההכרות שלי עם פמה לולא זה הכה גלים ונאלצתי לעשות דברים
שלא חשבתי שאעשה
אומנם אין צורך להתפס לבהלה
אין קורבנות בנפש
אין דם
ואף אחד לא מת
אבל אני  נפגעתי
לא
לא נפגעתי בנשמתי
נפגעה הפרטיות שלי במובן מסויים
ובכדי להסביר כדאי להתחיל  מהתחלה...

שלשום פמה כתבה פוסט
(לא אצלי אין לינקים
לא אתחיל ללמוד לעשות לינקים עכשיו)
בפוסט היא שאלה לדעת קוראיה  בסוגיה אם מישהו יודע על מישהו אחר שנמצא כאן והוא מכיר אותו ואותו מישהו לא יודע שההוא מכיר האם יש לגלות לו-
סוגיה מוסרית
אני כתבתי שיש לגלות כי היודע הוא בחזקת מציצן
הוא מכיר את אותו מישהו
ואותו מישהו לא יודע שהוא מכיר אותו
כלומר יש כאן סוג של מציצנות
למרות שכל ישרא הוא סוג של מציצנות
אבל לפחות כולם יכולים להציץ לכולם כי הכל פתוח
אבל במקרה שלנו המציץ- במקרה הזה פמה יודעת עלי דברים שלא אמרתי לה אותם כאן
אבל היא יודעת אותם מצד שלישי
והיא מוסרית שכמוה
הרגישה שהיא לא יכולה להכיל את "הסוד"

צריך לומר שהיא זיהתה אותי כבר בהתחלה
וחשבה לא להגיב אצלי כדי לא ליצור סיטואציה שאליה הגענו אתמול
אבל אנשים מתחברים
בעיקר אנשים בגילאים שלנו
שפה משותפת חוויות משותפות
מהר מאוד נוצר חיבור
מהר מאוד נוצרה "הוויה גילאית" נקרא לזה
וכמובן שההתקרבות הובילה לרגשות חמים אחד כלפי השני
ולה כל זה עשה בעיה גדולה
 
עכשיו נחזור אחורה כמה שנים
זוגתי עובדת במקום עבודה ומחליטה לעזוב
מגיעה אישה בערך בגילה להחליף אותה
בתקופת החפיפה
נוצר חיבור בין זוגתי לאישה
הן מספרות אחת לשניה על  החיים שלהן
על הבית על הילדים
וגם אחרי שזוגתי עוזבת והאישה היקרה ממשיכה
הקשר נשאר טלפונית
גם בעניני עבודה וגם בענינים פרוזאים
לאחר זמן הקשר ניתק מאליו
אבל הסימפטיה נשארת
 
צריך לומר שזוגתי מספרת לי על הקשר
מספרת לי על האשה שהחליפה אותה
תוך כדי החלפת חוויות רגילה בערבו של יום
לא משהו יוצא דופן
ואני עצמי בתקופת החפיפה מדבר  כמה פעמים בעצמי איתה
לא דברים עמוקים
סתם
לפני שמעבירים את השיחה ממנה לזוגתי
ולדעתי גם פעם דיברנו על הרפלקסולוגיה ועל השינוי המדהים
שעברה בעיקבות הטיפול הרפלקסולוגי
אני לא בטוח אם היא זוכרת את זה...
 
 ברור לכם שהאשה שהחליפה את זוגתי היא פמה
וזוגתי היא הצד השלישי
 
עכשיו נחזור לעניין הפגיעה
אתמול בצהריים קיבלתי את המייל
והרגשתי הלם מוחלט
פשוט ככה
כולם היו בבית
זוגתי והילדים
אי אפשר בשום אופן היה להסתיר את ההלם
ראשית כי זוגתי אישה רגישה והיא מכירה אותי
ואני יושב לי מול המחשב וממלמל
"לא יאומן" לא יאומן"
ולא כל כך יודע מה לעשות עם עצמי באותו רגע
ומתלבט עם לשלוח לפמה מייל
או לצלצל אליה לעבודה
לדבר
להתחלק ברגשות
לשאול מה עושים
אבל בשביל להתקשר לעבודה שלה צריך לבקש מזוגתי את הטלפון
ומה פתאום שאני אבקש את הטלפון של העבודה שלה לשעבר???
ראשית שלחתי לה מייל
שבו הייתה מילה אחת
ווווווווווואאאאאאאאאאאאווווווווווווו..........
כאילו
וואו
אבל ארוך...
ואז זוגתי הבינה שאני בסוג של סערת רגשות ושאלה מה קורה
עכשיו תדמו את הסיטואציה
אחר הצהריים
הילדים בבית
הגדולים לפני הליכה לחוג שחיה שאני לוקח אותם
הקטן רוצה ללכת לחבר-שאני לוקח
בקיצור לחץ
ואני אומר לזוגתי שאני צריך את הטלפון של העבודה הקודמת שלה....
טוב נחסוך את התהיות של למה ומה פתאום
ואם מי אתה רוצה לדבר שם
ובשניות סיפרתי לה את הסיפור...
 
עכשיו צריך לחזור שוב מעט אחורה ולומר שזוגתי לא חסידה של האינטרנט בכלל ושל יחסים וירטואלים בפרט
לא מדבר אליה
לדעתה כשאתה לא יודע עם מי אתה משוחח אתה פותח פתח לסג של סכנה
אבל בקטע של בעיקר מידע לאנשים לא רצויים
היום זו פמה שהיא מכירה וסומכת עליה
אבל מי יתקע לידה  שמחר זו לא יהיה המנהל שקורא לעצמו עמית המכשף...סתאאם..
או המורה של הכיתה שקוראת לעצמה בשם אחר
 אני לא חושב כך
אולי צדקה קוקסטה שאמרה שאני תמים ומאמין לאנשים אבל מצד שני גם היא כאן
בקיצור
נערכה שיחה שבו היא דרשה ממני לא לכתוב על דברים שיכולים להזיק לילדים
לא ניכנס לחילוקי הדעות
נאמר רק שבתור זוגתי ואם ילדיי אני צריך לשמור על מידת פרטיות כשאני כותב כאן
ואני מקבל את העובדה הזאת
נוסף על זאת זוגתי ביקשה שאזהר במסירת פרטים על הילדה
שקשורים להפרעת הקשב שלה
וביקשה לקרוא את מה שכתבתי בעניין הזה...
 
יהיו חילוקי הדעות על העניין הזה אשר יהיו בין קוראי
אבל עם זוגתי הרגישה שפרטיותה באיזשהוא אופן נפגעה מנושאים מסויימים שכתבתי עליהם כאן
והיא לא בחרה להיות כאן
היא לא חלק מישרא
הרי שאני צריך לכבד את בקשתה מצד אחד
לשמור על פרטיותה
ומצד שני לגרום לה להבין שכל מה שכתבתי באמת תמים  בא ממקום של אהבה
  מתוך גאווה בילדינו ובה
וביחסים שלנו
 
אחרי זה התקשרנו לפמה
הייתה שיחה שהתחלתה מבוכה גדולה והמשכה נעים
סיכמנו שנמשיך לכתוב בישרא ולהגיב אחד לשני כאילו נפגשנו פגישה רגילה
ואחכ זוגתי לקחה את הטלפון ושוחחה עם פמה שיחה ארוכה
לא על ישרא-אולי קצת בעצם
על דברים משותפים להן
 אחכ
הרבה יותר מאוחר זוגתי ביקשה לקרוא את הפוסט שכתבתי על הילדה
ואת התגובות לפוסט
והיה לי קשה
והרגשתי שהדבר הקטן הזה
שאני שומר אותו לעצמי
נפרץ
אבל נתתי
כי חשבתי שאנחנו באמת משתפים אחד את השני בהכל
לא מסתירים אחד מהשני כלום
ואחרי 4 חודשים במקום הזה
אפשר לשתף אותה גם בפינה הזאת
 
בצהריים היא קראה את הפוסט ואת התגובות
עדיין לא דיברנו על זה
אבל אני חושב שהיא התרגשה
ובקשר לפמה
ההרגשה מוזרה
אני מבין אותה לגמרי
אם היה לי גרם ביקורת הוא נעלם במהלך כתיבת הפוסט הזה
אני לא בטוח אם יחסינו הוירטואלים יהיו כשהיו
כי בכל זאת
גורם ההכרות המוקדמת טיפה מפריע
אבל מכיון שעבר יום אחד
ניתן לו לעניין לשקוע ולהתגלגל
אחרי הכל חברים ואפילו וירטואלים כמוה
לא מוצאים כל יום
 
אמרתי לכם שתיהיו טובים
אני כל כך השתדלתי...
נכתב על ידי טליק , 11/9/2003 16:05  
49 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של j.s. ב-31/5/2004 23:27




461,759
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)