לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2005    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2005

ככה..על אה ודה..


 

מחר יש ערב "גיבוש" עלק מטעם העבודה

במועדון הסטייג' בתל אביב

לא בא לי ללכת

מה זה שנותנים לך הוראה ל"התגבש" ?

ובכלל בשביל מה צריך את זה

זה עבודה ראבק

וחוץ מזה אם אתם עושים ערב גיבוש

אולי תבררו מה רב האנשים רוצים?

לא ממש נראה לי  לשבת במועדון קריוקי

ולשיר וכאלה

אולי אפשר לעשות גיבוש בפאב?

או סתם משהו אחר

מה רע בטיול בשבת עם המשפחות?

חוץ מזה

אם אתם עושים כבר ערב גיבוש

לא כדאי למצוא מקום שהוא טיפה מחוץ למרכז תל אביב?

כי הרי צריך למצוא חניה וכאלה

וגם החניה עולה כסף

ולמה אני לא יכול להביא את זוגתי?

הרי אני לא יוצא כל ערב

ואם כבר אני יוצא

יהיה לי נחמד שהיא תתגבש איתי

אבל  לא מביאים בני זוג

אז שיתגבשו להם לבד

בלעדי

 

לומר את האמת

אני גם לא ממש מרגיש צורך דחוף לשבת בערב עם אנשים שראיתי אותם בבוקר

זה שנחמד לי איתם בבוקר

זה לא אומר שיש לי תשוקה מטורפת לראות אותם גם בלילה

בעיקר שאראה אותם שוב הפלא ופלא בבוקר הבא

 

אז שיסלחו לי כל  אלה שמחפשים לגבש אותנו ליחידה אחת

אני מציע שלפני שהם עושים ערבי גיבוש

וכאלה

שחלק מהם יהיו בני אדם

שידברו קצת בנימוס

שיהיו סבלניים יותר

ואז אולי יהיה לרבים מאיתנו חשק גם לבלות איתם בערב

 

חוץ מזה

תברכו את שדות שהיום  זה שנה שהוא כאן

אם יש מישהו שעושה הבדל בחיים שלי מאז שהוא כאן

זה האיש !

 

בשבת אנחנו עושים יום הולדת מאוחר ליובל

למשפחה

ל"דודים" כמו שהוא אוהב לקרוא למי שמביא לו מתנות

רק שאחי ואחותי לא יכולים להגיע

ואני שוקל להזיז את היום הולדת לשבת אחרת

מה גם שאמרו שתיהיה ירידה בטמפרטורות והוא רצה יום הולדת בחוץ

נראה כבר.

 

יש לי ספר ששמו "זמן אמת" על מלחמת יום כיפור שאני מתחיל לקרוא.

על המלחמה ההיא אני מוכן וסקרן לקרוא כל דבר

וכשאסיים אם יהיה על מה לדווח

אעשה זאת

 

חוץ מזה?

בחוץ אביב

בנשמה ככה ככה

בלי סיבה מיוחדת

יש לי כרגיל המון כביסה שאין לי חשק לגעת בה

מחר אני צריך ללכת להעיד במשטרה על איזה ריב שהיייתי עד לו בעבודה

(ועוד חצי מהאנשים במשרד היו עדים)

ומה זה לא בא לי

אבל האמת שהייתי צריך ללכת כבר בשבוע שעבר והברזתי

וצלצלו היום שוב ותמהו למה לא הגעתי

העניין שבהתחלה  החוקר אמר שרק אם "מתחשק לי"

ורציתי להיות אזרח טוב ואמרתי שאבוא

אבל עכשיו כבר לא "מתחשק לי"

אז מה זה אומר?

שאני לא אזרח טוב??

נו מילא..

נלך -נעיד נגמור עם  זה כבר..

סתם

כל כך סתם הדברים האלה

 

טוב אני מסיים כדי לא לההעכיר את האווירה..

 

רק אהבה וCARE אומר חבר שלי..

נו טוב..

 

 

 

נכתב על ידי טליק , 6/4/2005 15:09  
33 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-12/4/2005 08:40




461,788
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)