לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2005    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2005

בכל אחד יש איזה מין סימפטום שלא בולט באופן ממשי..


 

אוף..

כתבתי פוסט

מושקע

מתגעגע

חשוב

שיבצתי שיר לכבוד שבת

וזה לא עלה

שמרתי

בטח ששמרתי

אבל הייתי צריך לעשות RESET

כי המחשב סירב  להכנס לישרא

וכל הסאגה התאיידה

פוףףףףףףףף...

 

במקום כל הפוסט ההוא

קחו בנתיים שיר

לשבת

 

 שיר של משינה  שכל מה שהיה בפוסט ההוא היה קשור למשינה

מרגיזזזזז !!

 

תעשו טובה

שימו לב למילים

 

"בכל אחד יש איזה מין סימפטום

שלא בולט באופן ממשי

וגם אני  בתוך עצמי פתאום

מקשיב למסתרי קולות נפשי

 

בכל אחד יש מטורף חבוי

שמתגלה ולעיתים נחבט

בעולם שלך אני שבוי

בעולם שלי למי איכפת

 

ורק אני ואנוכי נורמלי מכולם

בתחבורה הציבורית נוסע אל הים

רק אני ואנוכי נורמלי מכולם

אני שוכח את עצמי בדרך אל הים

 

כולם אומרים מחר יבוא שלום

אבל עלינו כבר הקיץ הקץ

ועד שיפתחו את השסתום

אני יורד לים להתרחץ

 

עכשיו אני בגובה פני הים

רואה אותך בכל מיני גדלים

ומשתומם היכן היו כולם

כשאלוהים המציא את הכללים

 

ורק אני ואנוכי..

 

פתאום מיציתי את עצמי

חיפשתי השראה

כל כך הופתעתי לראות אותי

מביט בי במראה

חזרתי מהים עברתי בסביבה

רק רציתי להגיד שהיית אלי טובה

 

ורק אני ואנוכי..

 

מילים ולחן:שלומי ברכה

ביצוע -משינה

 

שיהיה לכולם שבת טובה טובה

 

נכתב על ידי טליק , 8/4/2005 17:36  
28 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של עמית המכשף ב-21/4/2005 19:28




461,793
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)