לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2005    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2005

הכוכבים דולקים על אש קטנה..


 

קריר היה בבית הקברות

וכמעט לא היו אנשים

אני אוהב את השקט הזה

והמקום תתפלאו  נורא מרגיע כזה

מרחוק רואים  את כביש ירושלים תל אביב

את קצה מושב בית זית

ואת האגם שמלא במי גשמים שנמצא בצד המזרחי של בית זית

 

בימים רחוקים היינו  גולשים במדרון בואכה יער אוסטרליה שבקצה שכונת יפה נוף

והולכים לטיול בסלע הפיל

ואחכ לבריכה במושב בית זית

הבייתה היינו  חוזרים באוטובוס

 

יום ארוך מאוד היה לי היום

התחיל כשהתעוררתי ב3 וחצי בבוקר

למה?

לא יודע

התעוררתי ולא נרדמתי שוב

ולכן יצאתי מוקדם יותר לעבודה  בתקווה לסיים מוקדם ולנוח לפני הנסיעה לירושלים

 

הייתה הרבה עבודה

ואחכ בדרך חזרה התברברתי בגלל חפץ חשוד ליד התחנה המרכזית החדשה

וככה יצא שהגעתי הבייתה רבע שעה לפני שהיינו צריכים לצאת

 

הסידור היה שניסע לתל אביב  לאח שלי

נעמיד שם את האוטו ואחותי שבאה מבייתה בשרון הצפוני תיקח אותנו במכוניתה (שהדלק משולם על ידי מקום עבודתו של בעלה )

אז באנו ונאספנו ונסענו

ובבית העלמין פגשנו את אחותי השניה בעלה והתינוקת החדשה שלה בת החודשיים

מתוקה אמיתית שכמותה

לא ממש מתאים לתינוקת כל כך קטנה המקום סחוף הרוחות הזה

אבל לא היה איפה להשאיר אותה

נו..כמובן שזוגתי מיהרה לחבק ולאמץ

ולגרגר

ולומר כמה הייתה רוצה עוד ילד

 

אמרתי שלא איכפת לי "להתאמן"

אבל  מבחינתי ה"בסטה" נסגרה..

 

והלכנו לחלקת הקבר של אמא שגם סבא וסבתא  מתל אביב נחים שמה והרגשנו כאילו אנחנו עומדים באחוזת קבר

וגם פתאום הרגשתי שאני עכשיו הבכיר בגיל במשפחה

ושאני  אמור לנהל  את האזכרה כמו שאבא שלי ניהל שנים רבות

וזרמתי עם ההרגשה

והיה נעים

 ואחכ נסענו לסבתא נאווה שהכינה  ארוחה קלה

ואלמלא הייתי כל כך עייף הייתי נשאר שם עוד

 

עכשיו כבר ערב

מחר כמובן יום כביסה ובערב  פתיחת תעוכת ציורים באולם אלהמברה ביפו

שאחותי הציירת משתתפת בה

ואנחנו נלך לפתיחה

 וזה לא יסתיים בזה כי אחכ נדרים לגן יבנה שם יחגוג מחר הבן של גיסי את יום הולדתו הרביעי !!

 

הנה בזאת סיימתי

ואני הולך להעביר את הכביסה מהמכונה למייבש !

 

שבת טובה לכם אנשים טובים

 

 

נכתב על ידי טליק , 15/4/2005 18:26  
47 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של עמית המכשף ב-21/4/2005 19:21




461,779
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)