לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2005    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2005

זכרונות מארץ רחוקה


 

הפוסט שכתבתי במסגרת  "פרוייקט יום האוהבים" (למי שלא קרא ומעוניין..) החזיר לי את החשק

לכתוב עוד קצת זכרונות מ"עברי הסוער" (איזה סוער ואיזה נעליים)

 

הימים ימי הקיץ של 1977

קצת אחרי הבחירות שהעלו את בגין לשלטון

 

גרתי בירושלים

התעסקתי בצילום סטילס

הלכתי להפגנות של שלום עכשיו שהייתה תנועה בשיא כוחה

ועם אהדה ציבורית רחבה

ובילינו בסינמטק הישן ובתאטרון ירושלים

בבאר שקראו לו ה"טברן" בנחלת שבעה

במרקיה של יוסי אופק

ובטעמון אצל מרדכי קופ ירום הודו

 

כל קיץ היו מגיעים לירושלים המוני תיירים (ותיירות כמובן) ורומנים של קיץ עם תיירות צעירות מאירופה ומארה"ב

לא היו תופעות יוצאות דופן

 

אני לא זוכר כבר איך נוצרה הסיטואציה אבל בקיץ של 1977 הכרתי בחורה הולנדית

שקראו לה אנקה והיא באה כמו אחרים לטייל

להורים שלי היתה ועדיין קיימת דירת חדר מתחת לבית שלהם עם כניסה נפרדת מקלחת ושרותים

ובסופו של יום הבאתי את אנקה לישון שם

 

אני זוכר שהיא הייתה גבוהה ממני בראש

צהובת שיער כמובן

צרובת עור מהשמש שלא הייתה רגילה אליה

ובעיני הייתה מאוד יפה ומיוחדת

כמובן שנשבתי בקסמיה הצפון אירופאים

הראתי לה את ירושלים

הכרתי אותה לחבריי המקנאים

וטיילתי איתה בארץ ככל שזמני הרשה לי

 

וכמובן היה סקס

שאם לומר את האמת את כל האמת ורק את האמת

לא היה משהו

ורק אחכ הסתבר לי למה..

אבל לא נקדים את המאוחר..

 

שהותה של אנקה בארץ הלכה והסתיימה ככל שהקיץ התקדם לקראת סופו

ואז כמה ימים לפני שהייתה צריכה לחזור

שאלה אם אני רוצה לבוא איתה להולנד

 

מכיון שזוג חברים שלי תכנן טיול לסקנדינביה באותם תאריכים

והם מאוד רצו שאבוא איתם ואפגוש זוג דני שהם פגשו שנה קודם בנפאל

קפצתי על ההזדמנות והודעתי לאנקה שאני בא איתה

 

היא נסעה יום לפני בגלל שלא הצלחנו להשיג כרטיס בהתראה כה קצרה לטיסה שלה

טסתי יום אחריה

ביליתי יום באמסטרדם לבדי ולא ממש אהבתי

ולמחרת עליתי על רכבת לעיר שלה

להירינביין..

עיירה קטנה ושקטה בצפון הולנד

 

מהרגע שהגעתי אליה הרגשתי ביחס שונה לגמרי

היא ארחה אותי יפה מאוד בהתחלה

אבל כבר בלילה הראשון סרבה לישון באותה מיטה

 לא הבנתי את המהפך ביחס שלה

ואחרי לילה של נים ללא נים

ביקשתי הסברים

 

במקום זה היא ביקשה ממני לבוא איתה לכנסייה המקומית שבה היא הייתה חברה...

הלכנו

היה מעניין כפולקלור אבל לא יותר מזה וכשחזרנו לבייתה היא הסבירה לי שהיא

"נוצריה טובה" שלא דוגלת בקיום יחסים עם כל אחד..

כשתמהתי על התנהגותה בירושלים

ואמרתי שלי לא מפריע להיות "יהודי רע"..

היא הסבירה שזה היה נסיון מצידה לשבור את המסגרת הנוקשה שהתחנכה בה

שניסתה לחוות חוויות קיץ בארץ רחוקה ועכשיו משחזרה לארצה למולדתה ולכנסייה אליה היא שייכת

היא חוזרת להיות "ילדה טובה"

 

נו..אני הייתי בן 25

צעיר

שרוצה לחוות את כל פלאי עולם

והוא העולם היה מונח לפני

לא ענינו אותי עניני כנסיות וחוקיהן

ולא התכוונתי לבזבז את זמני עליה

ואם רומן הקיץ נגמר

אז היידה

לרכבת לקופנהגן...

 

נשארתי מתוך נימוס עוד 3 ימים

בהם יצרתי קשר עם חברי למסע העתידי

ואז עזבתי את הולנד..

 

איך היה בקופנהגן עם מאי בריט ומארק

איך גנבו לגיורא את הפספורט ולי את המצלמה ביום הראשון בקופנהגן

ואיזה כייף היה בנורבגיה

ואיזה נופים מדהימים ראינו

זה בפוסט אחר..

 

בערב ייהיה עידכון טניס (ז'אסטין הנין ניצחה את מרטינה קונצ'יטה מרטינז

והילדים שלי לא נתנו לי לראות עם מארט סאפין ניצח את מי שהוא שיחק נגדו

כי היה דחוף להם לראות ה"שיר שלנו"  או משהו זוועתוני בסגנון)

 

עכשיו אני הולך לקנות לילדה שלי נעליים (או סנדלים..לא ברור..)

תודה ושלום

 

 

 

 

נכתב על ידי טליק , 24/5/2005 14:54  
35 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-30/5/2005 15:33




461,771
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)