לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2005    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2005

פרופורציות


 

היחצ"ן של המדינה אדון רני רהב רוצה להוציא להורג את החשודים

בריגול תעשייתי

אני לתומי חשבתי  כשקראתי את הכותרת שהוא רוצה להוציא להורג את שר האוצר

שקיצץ בתקציבי הרווחה

ובגלל זה לא היה כסף להשגיח על הנער  שרצח סתם כך ילדה בת 15 ברחובות

אבל אדון רני רהב מתעסק רק עם גדולי המשק

לא ממש איכפת לו מנערים שמסתובבים באפס מעשה בשכונות מצוקה ברחובות

כי אם היה איכפת לו הוא היה זועק לשמיים נגד הקיצוצים החוזרים ונשנים במשרד הרווחה

במשרד החינוך ועוד כהנה וכהנה

והיה גם מטיל את כל כובד משקלו לשינוי המגמה

 

פרופורציות אדון רהב-פרופורציות

 

וכמו שאומרים במהדורות החדשות

לנושא אחר לגמרי

 

קבוצת הכדורגל של איחוד בני סכנין ניצחה אתמול ונשארה בליגת העל

אני מאוד מקווה שההבטחה מלפני  שבועיים שאם הם ישארו בליגה הם ישחטו עדר כבשים

הייתה בגדר קוריוז

והם יחגגו בהדר ובפאר בצורות אחרות-פרופורציות

 

הפועל באר שבע והפועל חיפה ירדו לליגה הלאומית

אני לא חושב שזה נורא כל כך שקבוצה יורדת ליגה

אז ירדו

יתאפסו על עצמם יתחזקו ויעלו תוך שנה שנתיים

מה קרה?

כאמור-פרופורציות

 

היום אין משחקים ברולאן גארוס

אבל ממחר נכנסים לישורת האחרונה של המשחקים וצפויים משחקים מאוד מענינים

 

טעיתי

יש משחקים

נלבנדיאן בחוץ

קלייסטרס בחוץ

פדרר ניצח את מויה

 

חודש מאי עומד להסתיים לו

וביוני חברים צפויים לנו הרבה חגיגות

לשלושת אחיותי יש יום הולדת

וגולת הכותרת תיהיה יום הולדת 50 לאחותי היקרה ואהובה

שנחגוג לה בפאר והדר בחוג המשפחה המורחבת

 

ותזכרו חברים בעוד יומיים ב31.5  אני שנתיים כאן

 

ויש כאן טרול אחד מודאג

שבכדי להרגיע את נפשו הסוערת אומר שגם עם  הרולאן גארוס עדיין חסר לי מספר דו ספרתי

ל-800 פוסטים

אז תרגיע ראבק

פרופורציות

 

אה..ואל תפסידו הערב בערוץ 12 ביס את הפרק הרביעי של "עקרות בית נואשות"..

 

יאללה

תודה ושלום ותמשיכו להיות טובים

 

 

 

נכתב על ידי טליק , 29/5/2005 15:08  
67 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-1/6/2005 17:31




461,779
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)