לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2005    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2005

חגיגה של טמטום


 

הידיעה הזאת הופיעה היום בעיתון הארץ

רק שבבוקר היא הופיעה על דרך השלילה

כלומר ילדים נכים לא יורשו להכנס בחופש הגדול לסופרלנד וללונה פארק בתל אביב

 רק בגלל היותם נכים

 

אני שמעתי את זה לראשונה הבוקר אצל גבי גזית

תחושת הגועל והכעס שאפפה אותי באותם רגעים לא ניתנת לתאור

 

גבי גזית שאוכל דברים כאלה לארוחת בוקר

איים אשכרה לעשות בהנהלת הסופרלנד לינץ' ציבורי על ההחלטה המקוממת הזאת ובתוך פחות משעה הוא הצליח להסעיר ועדי עובדים

ראשי ערים

חברי כנסת

שהגיבו באמת ברוגז וכעס רב על ההחלטה המטופשת הזאת

ותוך שעה חזרה בה הנהלת הסופרלנד מההחלטה המטומטמת

שפוגעת בזכויות אדם בלי כחל וסרק

 

וטוב שעשו כך

טו שהם חזרו בהם

כי יש תחליפים ראויים לדברים האלה

ואם ההחלטה הייתה נשארת בעינה

מחר כבר הנהלת הסופרלנד והלונה פארק בתל אביב היו רואים את השפעת החלטתם על הציבור

 

באמת לא יעלה על הדעת למנוע מילדים נכים

ואחרים את האפשרות להשתעשע במתקני הלונה פארק

אז נכון שהם לא מסוגלים לעשות את הכל

אבל אולי תתנו להם להחליט  מה הם מסוגלים ומה לא?

 

החמלה אני יודע שקצת פסה מן הארץ הזאת

אבל לא חשבתי שהטמטום עדיין חוגג כאן..

 

 

נכתב על ידי טליק , 15/6/2005 13:09  
52 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-16/6/2005 11:19




461,896
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)