לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2005    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2005

על התקשורת על הבחירות שאנחנו עושים וכאלה..


 

אתמול כתבתי פוסט בעקבות הידיעה השערורייתית

שהנהלת הסופרלנד מסרבת השנה להכניס לתחומי הגן ילדים נכים

התפתח דיון ער בו כולם כמובן מגנים את הנהלת הסופרלנד על החלטתה הנלוזה

 

גם ענף רנק הגיבה

 

לא אביא לכאן את הדיאלוג שהתנהל בנינו

רק אומר שענף רנק חשבה שהידיעה היא ברווז תקשורתי

שהתקשורת המציאה

ושהיא לא מאמינה לעיתונים

 

כמובן שזו זכותה המלאה לחשוב ככה

היא קצת חזרה בה (אצלי)כשאמרתי ששמעתי את דוברת הסופרלנד מאשרת שהפרטים שנמסרו נכונים

אבל ההרגשה שלה כלפי התקשורת נשארה כשהייתה

ואצלה בפוסט היא התייחסה אחרת

 

אז עכשיו יש לי כמה דברים לומר על העניין של "התקשורת"

 

תראו

גם לי נמאס לפעמים לקרוא ולשמוע "חדשות רעות"

והחיים שלנו תקופה ארוכה כבר מלאים בידיעות על אלימות לסוגיה

על שחיתות לסוגיה

ועל עוד כהנה וכהנה

אני מסכים שהתקשורת לפעמים גם "מריצה" נושאים

כלומר עושה ספיניניג לנושא כזה או אחר

ויום אחרי זה זה לא מעניין אף אחד

 

אחת הטענות  בפוסט שכתבה  ענף רנק היא שנושא הסופרלנד יעלם היום

ומחר יחזרו אותם אנשים שקראו להחרים את הסופרלנד להנות מהמתקנים

 

אבל את מי מאשימים כאן בעצם?

 

האם התקשורת שמואשמת בעשיית ספיניג אתמול

נאשמת גם היום בגלל שהנושא נזנח?

התקשורת לא אחראית להחרים את הסופרלנד

התקשורת אחראית ליצור מודעות

היא לא אחראית לזכרונם הקצר של האנשים

להרגלי הבילוי שלהם

ולהקרבת נוחיותם האישית

התקשורת כגוף לא אחראית לכל זה

אני ואת ואתה אחראיים לא להניח לנושא

התקשורת מרימה להנחתה

אנחנו אחראים להשאיר אותה באוויר חיה ונושמת

 

 

אני רוצה גם להתייחס לסוגיה שענף רנק אומרת שהיא לא מאמינה לשום דבר שהעיתונים כותבים.

.

טוב

לי קשה עם הכללות

אני הייתי איש תקשורת עבדתי וראיתי אחרים בעבודתם

אני מבין ש"כואבת לה הבטן" מהנושאים השליליים שמועלים בתקשורת

אבל יקירתי

אלה הם פנינו

אנחנו חברה אלימה

כובשת ורומסת את כבודו של עם אחר כבר 38 שנה

הפכנו לחסרי חמלה כלפי עצמנו

כלפי חלשים

כלפי עולים חדשים לסוגם

הפכנו חסרי בושה

 

נבחרנו אדישים

מושחתים

 דואגים לעצמם בלבד

 ומחוברים לבעלי הון שעושים במדינה כבתוך שלהם

 

אנחנו

את ואני ואתה שותפים כשאנחנו משתתפים במשחק הזה

ששמו דמוקרטיה

ורוקדים לצלילי חלילם של בעלי ההון

והתקשורת שמדווחת על כל אלה

לפעמים גם משרתת את בעלי ההון והאינטרסים

אבל לפחות מנסה לשמור על עצם היותה חופשית

על דיווח הוגן

על עזרה לחלש ולנדכא בדיוק כמו שגבי גזית עשה אתמול בתוכניתו

זו תקשורת במיטבה

זו תקשורת שאתה גאה בה

 

נורא קל לגזור גזרה שווה על כל אמצעי התקשורת ולומר כמו  חבר מרכז ליכוד נמוך מצח (אני יודע..התנשאות מגעילה מצידי-מודה באשמה..)

מגבעת אולגה שלא קיבל את ליטרת המסך שלו במשעל חם או בפוליטיקה

שהתקשורת אשמה במצב המדינה

שהתקשורת שמאלנית-ימנית-מרכזית

לפי דעתו הפוליטית של המתמרמר התורן

 

אני מצפה מענף רנק ומאנשים נבונים אחרים לשפוט כל דבר  לגופו

תמיד יש יוצאים מן הכלל שיתמרנו ידיעה לפי רצונם

שינפחו

שיגלגלו

וישקרו גם

 

אבל בואו לא נעשה הכללות

 

אתמול גבי גזית התגלה ולא בפעם הראשונה כעיתונאי במיטבו

ולבוא ולומר ש"תמוה" בעיני הכותבת שהנושא שהעליתי הוא אמיתי

הוא קצת "בעייתי"

כי לכאורה "המצאתי סיפור"

 

את מבינה ראנק יקירתי

אם זה היה מישהו אחר הייתי יכול להפגע מהמחשבה הזאת

אבל אני מניח שהבנת שאני לא שותף באיזו מזימת זדון

אלא הנושא אמיתי

ואני רק ניסיתי לעורר עניין.

לכן אין בליבי כעס

 

וחוץ מזה ובלי קשר

אחותי בכלל לא בקטע של ספא בסופו של דבר

 

יאללה

תיהיו טובים

 

 

 

 

 

נכתב על ידי טליק , 16/6/2005 17:21  
34 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של n_lee ב-18/6/2005 14:19




461,896
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)