לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2005    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2005

עונת יובש לבנה


 

יש תקופות מסתבר שאני מרגיש ריק מבחינת יכולת הייצור של פוסטים

מרגיש שיש לי פחות מה לתת

על מה לכתוב

לא מת על פוסט "צחצוח שיניים" כמו שפמה קוראת לזה

הרבה יותר נחמד לכתוב פוסט הגיגים

שהולך לכל מיני כיוונים בזמן הכתיבה

אבל כאמור  יבש מעיין היצירתיות (זמנית..זמנית אני יודע לא צריך להרגיע אותי..)

פחתו התגובות (זו עובדה "זה לא נהי ולא בכי"...)

ירד מספר המינויים (טוב..מישהו היה מנוי 3 פעמים..לא ברור אגב איך זה אפשרי..)

ובשביל הקטע עפתי בבעיטה  אחרי כמעט שנתיים  מטבלת  50 הפוסטים שעושים עניין..

 

לא..למרבית הפליאה אני עדיין חי וקיים

כשהסתכלתי בפעם האחרונה במראה

ראיתי איש מחייך

מרוצה מחייו

לא אשקר שלא חסרה לי האינטנסיביות

חסרה

אבל מתרגלים לחיות בפרופורציות הנכונות

אני לא יכול להמציא את עצמי מחדש

אני לא יכול לכתוב "פוסטים מוכרים" לפי מתכון

סיפורי הסקס שלי שכובים באיזשהו מקום בשנות ה80

ואני לא יכול להתחרות  עם אף רווק כזה או אחר

(ובעיקר לא עם ה"רווק" ידידי)

 

אתמול התקשרה מישהי שהציגה את עצמה בשמה

ואמרה שהיא עושה מסיבת הפתעה ליום הולדת ה50 של מפיק הסרטים שעבדתי איתו צמוד

כ8 שנים לאורך שנות ה80

ומכיון שהיא יודעת שהוא מאוד אוהב אותי

היא רוצה להזמין אותי למסיבת ההפתעה

 

לומר את האמת

מאוד החמיא לי לשמוע את זה

והייתי מגיע בשמחה לארוע

הייתי שמח לראות אנשים שעבדתי איתם

שחקנים

במאים

מפיקים

כאילו נחמד כזה

אבל מה לעשות שבדיוק באותו ערב יש מסיבת סיום ליובל

מכיתה ד'

 

מה יותר חשוב?

מסיבת הפתעה מלאה סלבריטיס

אוכל מעולה ויין?

או מסיבת סיום שמתרחשת ברחובותיה של יפו העתיקה?

עם עוד כמה הורים מיוזעים

ומורות טרחניות?

צדקתם!

המסיבה של הילד הרבה יותר חשובה

ולכן כנראה אתייצב שם

 

אסתפק בלברך את המפיק הנכבד על ידי ברכה מצולמת בוידיאו שחברתו  מארגנת לו

אם היא חשבה שחשוב שאומר כמה מילים ומטריחה את עצמה אלי הבייתה מחר בצהריים

אז אשמח לברכו

ובזאת אסתפק

 

השבוע הוא שבוע הספר

ויצא לי לעקוב אחרי שידורי טלויזיה שעוסקים בנושא ספרים ובנושא שבוע הספר

גם אני חושב שצריך להחזיר את תרבות הקריאה למקומה הטבעי

הווה אומר הרבה לפני הטלויזיה המחשב ודומיהם

ורבים וטובים ממני כבר ישבו על המדוכה כדי לחשוב איך לעשות זאת

גם אני חושב שילדיי קוראים פחות מידי

אבל אני גם חושב שמה נועיל אם נאלץ אותם?

ואיך בכלל אפשר לאלץ לקרוא?

 

הצלחנו להפחית את כמות הצפיה בטלויזיה

אבל לא הצלחנו למגר את העניין

ואני מודה

נכשלנו בנסיונותינו לנסות להפנות את הילדים לערוצי עניין אחרים

אם זה לא טלויזיה זה המחשב על כל  ערוצי המסנג'ר והICQ

ואתה לא יכול להתחרות עם הדברים האלה

אתה יכול לעניין אותם בצורה מוגבלת בדברים אחרים

אבל ככל שהם גדלים הם מקבעים טעם אישי

אהבות לדברים כאלה ואחרים

אני רק יכול להמשיך ולעניין אותם בקריאת ספרים

להסיע לספריה ולעזור בבחירה

אבל לקרוא ממש אני לא יכול להכריח

ואני גם לא ממש רוצה

הייתי רוצה כמובן שהם יאהבו כמוני את עניין הקריאה

אבל כנראה שצריך סבלנות ואורך רוח

 

חוץ מזה כנראה מצאנו מקום ששם נעשה את הבת מצווה של נטע באוקטובר

אני עוד לא ראיתי

אבל זוגתי ואחותה שכבר היו במקום פעמיים ראו כי טוב

ועכשיו תורי

באופן כללי  חיפשנו מקום שיהיה אפשר לעשות ארוע לילדים

מקום עם מתקנים והפעלה

ואחכ יבואו האורחים המבוגרים

ישבו ליד שולחנות יהנו ממוזיקה שלא תנוגן על ידי דיג'י

או יהנו מאוכל שיהיה על מזנון

ושאנחנו לא נעמוד בפתחו של אולם כקבצנים עם כאב רגליים

לקבל וללחוץ את ידיו של כל אורח

 

נראה לי דוחה לאללה לעשות את זה

וכמובן שלא יהיו מפלי שמפניה

מצעד לפידים עם מלצרים

ולא יהיה כאמור די ג'י עילג שיכריז על בוא כלת הבת מצווה והוריה

כל אלה לא יהיו

מה שכן יהיה יתוכנן בקפידה ובעדינות

יש עוד זמן לדברים האלה

 

לסיום אומר

שווימבלדון מתחיל ב20 לחודש ועוד יגיע פוסט נפרד בנושא

הטור דה פראנס ממשמש ובא

ולא נזכיר כאן את החופש הגדול

כי נזכיר אותו עוד הרבה בהמשך

ולא לטובה..

 

אבי געזונט-אני סיימתי

 

נכתב על ידי טליק , 18/6/2005 07:58  
77 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של bgv ב-22/6/2005 19:53




461,896
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)