לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2005    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2005

10 דברים שלא ידעתם עלי..


 

אני מזהיר מראש שהפוסט הזה לא מיועד לילדים

(בטח לא לילדים שלי)

וכל מה שנכתב כאן התרחש  מזמן מזמן

ואם מישהו יאשים אותי במשהו

אני מודיע שיש התיישנות על דברים שהתרחשו יותר מ7 שנים

(תשאלו את חבצלת אפילו..)

 

אז הנה גם אני מצטרף לגל הזה של אנשים שכותבים

את הפוסט הזה

 

 

 

1  נשיקה ראשונה עם עדנה בגיל 16 בירושלים

 

 2. זיון ראשון עם דפנה בגיל 18 בשל"ת המוקדם

    ובבוקר הסתבר שעוד מישהו היה בחדר והוא לא ישן כמו שחשבנו..

 

 3 עישנתי חשיש בהופעה של הדייר סטרייט בפארק הירקון ב 85

והקלטתי את ההופעה על טייפ קטן

המוזיקה של הדייר סטרייט והדיבור המסטול שלנו עשו את ההופעה ההיא משו משו

 הקלטת נמצאת אצלי עד היום איפשהוא

 

4 יום אחד חברה ביקשה שאבוא איתה לעיר העתיקה לקנות חשיש

(שנות ה70 לא הייתה אינתיפדה)

והערבים שקנינו מהם מכרו לנו  משהו שקראו לו "חרה מן ג'מאל"

בעברית קוראים לזה חרה של גמלים...

 

5 עוד משהו על חשיש..

יום אחד  חבר שלי ואני עישנו חשיש עם בחורה

הבחורה לא הייתה רגילה לעשן ואיבדה את ההכרה

אנחנו נבהלנו

השקנו אותה קפה שחור הוצאנו אותה לאוויר הירושלמי הקר

שום דבר לא עזר

רק אחרי 3 שעות מלאות בפחד היא התאוששה

35 שנים מאוחר יותר

זוגתי  לומדת הנהלת חשבונות במכללה למנהל באה הבייתה ומספרת לי שהכירה בחורה חדשה

שאני שואל אותה לשמה מסתבר שזו אותה בחורה מאותו הערב בירושלים

 אמרתי לזוגתי שתשאל אותה על הלילה ההוא

היא שאלה

וההיא סיפרה את הגרסה שלה והתפוצצה מצחוק...

 

6 קלינט איסטווד ואני היינו במסיבת קוקטייל על יאכטה בפסטיבל קאן ב85

 

7 כשהייתי בטירונות באיזשהוא תרגיל הרגשתי לא טוב ונרדמתי מאחורי עץ

התעוררתי למשמע יריות

המחלקה שכחה שאני מאחורי העץ ועשתה ,תרגיל רטוב" באש חיה לכיוון העץ...

אני חי ..לא?

 

8 הייתי במועדון סטרפטיז בלונדון ביום האחרון של הטיול שלי ב77

הרקדנית  ניסתה לפתות אותי ל"אכסטרות"..

אבל נשאר לי כסף שהספיק   להגיע לשדה התעופה בהיתרו ולא גרוש יותר...

לא הסתייע

 

9 למדתי  הילינג ומסז' של ביו אנרגיה ב83

בתרגיל הסיום של הקורס השתתפה ידוענית אחת שהביאה אותי לאורגזמה

במסאז' שהיא עשתה לי

 

 

10. ב87 הייתי בפסיבל קולנוע בברלין

היה פברואר מינוס 10 מעלות ושלג שאי אפשר לזוז

ואני השארתי אהבה בארץ

במקום להנות מהעיר המדהימה הזאת

כבר אחרי 3 ימים כשסיימנו את ההתחייבויות שלנו ניסיתי להשיג טיסה לארץ

לא הצלחתי ואני לא מצטער בדיעבד

כי הייתי בסוף הטיול במזרח ברלין

הכל היה לפני נפילת החומה

והיה מה זה מפחיד לעבור בצ'ק פוינט צ'ארלי לברלין המזרחית

 

אגב העישון ההוא בהופעה של הדייר סטרייט? ב85?

היה הפעם האחרונה שעישנתי

מאז לא  עישנתי עד היום

ואני גם לא מתגעגע..

 

הנה מצאתי 10 דברים בכל זאת..

 

 

נכתב על ידי טליק , 13/7/2005 14:30  
94 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של עמית המכשף ב-21/7/2005 14:00




461,791
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)