לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2005    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2005

שנה טובה לדוד גיבור אשר על המשמההההרת...


 

בוקר

שבת

שמש שמתחילה לעלות בין ענפי העצים בצפון מזרח

ה1 באוקטובר 2005

אוטוטו שנה חדשה

 

אני רוצה לנצל את העובדה שזהו דף חלק

של חודש חדש ולאחל שנה טובה

לאנשים טובים

לאנשים רעים

לאנשים שמנהיגים אותנו

לכאלה שרוצים להנהיג אותנו ולא ניתן להם.

להביא תקווה חדשה

להתפלל לשכל והגיון

ועוד כהנה וכהנה

 

שנה טובה שתיהיה לאריק שרון (מחיאות כפיים סוערות..הלו.. הלו לא לשיר כאן אריק מלך ישראל זה לא מרכז הליכוד כאן.. טוב נו..רק שורה אחת..)

 

אם מישהו היה אומר לי לפני 23שנה ביוני 82 כשהלכנו להלחם את המלחמה הטיפשית בלבנון

שבעוד 23 שנה אריק שרון יהיה זה שיחזיר שטחים

הייתי מתקשר לבית חולים לחולי נפש ומאשפז את מי שהיה אומר לי את זה

 

אין מצב שאפשר היה לעלות על הדעת שדבר כזה יקרה לשרון

תבינו

הוא אבי ההתנחלויות

הוא אם כל הקומבינות שמדובר בהתיישבות ובהתנחלויות

אין עוד מלבדו (כמו שאומרים בעניין אחר על מישהו אחר..)

 

להסתכל היום על שרון

לשמוע אותו מדבר ולהבין איזה מהפך הוא עבר

זה פשוט מדהים

אין פלא שכל אנשי תנועת החרות-אנשי האצל וכל אלה שהאמינו בארץ ישראל השלמה מהירדן ועד הים

נדהמים

מה נדהמים? משתגעים מכעס ומחוסר הבנה מוחלט איך קורה שהליכוד הוא שמחזיר שטחים

מי היה מעלה על דעתו לפני 5 שנים

10 שנים

שהליכוד יפנה את גוש קטיף?

מי?

מי היה מעז לגעת בתפוח אדמה הלוהט הזה ששמו המתנחלים ולצאת  ראש ממשלה מכהן עם פופולריות מדהימה גם לאחר המעשה?

 

אני רוצה  לאחל לאריק שרון הרבה שנים כראש ממשלה

שהמהלך שהוא עשה באומץ

יהיה הראשון בסדרת מהלכים שיבואו שבסופם תחזור ישראל להיות מדינה  שפויה

בגבולות  נורמלים

ללא שליטה על עם אחר

 

אני רוצה לאחל שנה טובה לאהוד אולמרט

שעבר מהפך בדעותיו הפוליטיות

ותמך באריק שרון

 

אני רוצה לאחל שנה טובה לציפי ליבני-שרת המשפטים

אשה אמיצה

ישרה

שהולכת עם האמת שלה עד הסוף

הלוואי שיהיו עוד כמוה

 

אני רוצה לאחל שנה טובה לעוזי לנדאו

איש אמיץ

שנלחם על דעותיו הלגיטימיות

ביושר

בלי תכמונים

 

תמשיך ככה

טוב שתיהיה אופוזיציה של אנשים ישרים במדינה

 

אני רוצה לאחל לשמעון פרס בריאות טובה

שיבחר מצידי ליו"ר המפלגה אבל שיתרכז בשיקום המפלגה ותדמיתה

ככה שאחרי ששרון יחזיר את כל השטחים מפלגת העבודה תיקח את השלטון בלי לפחד שהיא לא מסוגלת לעשות דברים חשובים

כי בינינו- שטחים כבושים היא לא הייתה מסוגלת להחזיר ולעמוד מול המתנגדים

היא לא הייתה שורדת פשוט

 

שנה לא ממש טובה  למתנחלים-לנוער החולצות הכתומות לאנשי מועצת יש"ע לרבנים.

שתיהיה לכם שנה של חשבון נפש נוקב

על המעשים

על האימרות

על הקללות

על הולכת השולל שהפינוי לא יקרה

מי שמכם להחליט בשביל ציבור שלם מה יהיה ומה לא?

אתם נביאים?

יש לכם מונופול על דברי השם?

מישהו מינה אתכם להיות פרשנים שלו?

 

אני לא סולח לכם על מה שעשיתם לחיילים ולשוטרים

לא..לא סולח

איך אפשר בכלל?

ואתם לא אחים שלי

ממש לא

האמת שאני לא ממש חושב שאתם רוצים להיות אחים שלי אבל כדי להעמיד דברים על דיוקם ושיהיה ברור אני אומר את זה קבל עם ועולם

ויש לי כמה דברים מקוריים להגיד לכם

תחשבו עליהם לפני שתסתכלו עלי כמו על משוגע

תסתכלו פנימה יותר נכון

לתוככם

 

מילא הייתם גרים שם בגוש קטיף עוד אפשר היה להבין את ההתנגדות שלכם

הורסים לכם בית שבניתם

מפנים אתכם ממקום גדלתם

 

אבל לא מאהבת הארץ באתם להתנגד לפינוי

באתם להתנגד לפינוי כי אתם רוצים להשתלט על מוסדות השלטון במדינה

להחליף את השלטון החילוני בדתי לאומני

לא הבנתם שאתם מיעוט קולני?

שלא אתם תחליטו על עתידה של מדינת ישראל?

והייתם שם בגוש קטיף והתבצרתם על הגגות כי זה לא היה בנפשכם

אל תספרו סיפורים

כי  הייתה שם טלויזיה שצילמה

וראו אתכם

ואת מי שלא צילמו לא היה קיים

ומי שלא נלחם במפנים הציונים החילונים ולא צולם לטלויזיה כאילו לא נלחם על ארץ ישראל

ואז איזה שידוך הוא יהיה?

איזה בת דתית תתקרב אליו אם הוא לא בילה את ימי ההתנתקות בשדות הנגב המהבילים מחום

או בנסיון הסתננות דרך מעבר כיסופים

האם יש שידוך טוב מזה אם בחורה דתיה כשרה ראתה אותך עומד על גג בית הכנסת בכפר דרום שופך ליזול על החיילים???

תגידו את זה בגלוי

על תסתתרו מאחורי בכי תמרורים על בית כנסת שנעזב

חרמנים הייתם וחרמנים תישארו

הכל מסתובב סביב הדבר הזה

גם אתם

גם מפגעי החאמס שבסופו של דבר עושים פיגוע כדי לזיין 72 בתולות (ואני לא עושה השוואה בין החמאס למתנחלים

זה רק כדי להראות  שיש קיצוניות  מטורפת ב2 הצדדים)

 

כמו שיגאל עמיר ימ"ש רצח את רבין

מעבר לאידיאולוגיה היה עניין קטן של חרמנות לא ממומשת

הוא רצה את מרגלית הר שפי

היא לא התענינה בו

הוא היה צריך להפנות את תשומת ליבה במעשה יוצא דופן

והוא עשה

רק שהוא שכח עניין פעוט

הוא תימני והיא אשכנזיה מבית אל

יעני הוא מפשוטי העם והיא מאליטה של המתנחלים

לו רוצח ראש ממשלה היה מהעדה הנכונה ומההתנחלות הנכונה היה על מה לדבר

אבל הוא מסכן היה משכונת נווה עמל בהרצליה

איזה סיכוי היה לו..

 

אני עושה הפסקה כאן כי הפוסט מתחיל להיות ארוך

לכן נגדיר אותו חלק א'

ומחר או יותר מאוחר אמשיך

אני יודע שחלק מהסברות שהעליתי כאן במבט ראשון נראות לא הגיוניות

ומרגיזות

תחשבו על זה קצת לפני שאתם שוללים את האפשרות

 

השמש עלתה כבר

1 באוקטובר 2005

אוטוטו ראש השנה

 

בתוכנית להיום: שיגרה של כביסות וכאלה

בבית

בלי לזוז

 

תיהיו טובים

 

 

נכתב על ידי טליק , 1/10/2005 06:35  
76 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-2/10/2005 14:27




461,771
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)