לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2005    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2005

איך את מסובבת אותי..


 

אתמול היא בישרה לי שהיום אנחנו יוצאים לטיול.

טוב לא בדיוק טיול,

נקרא לזה "בראנץ' בפארק הירקון"

 

אמרתי: אני לא הולך

אמרה:אתה בא

אמרתי אני לא

 וחוץ מזה צריך לסיים את כתיבת השמות על המעטפות וזה תהליך שמצריך מציאת הכתובות וזה מצריך טלפון אליהם ואמרנו שנעשה את זה בשבת.

 

אמרה:נעשה את זה בשישי ובשבת אחרי שנחזור

אמרתי : בשישי אני נח

אמרה :תנוח,אחרי שתסיים לנוח נעשה טלפונים

 

אמרתי לה: תשמעי,

פעם אחת ולתמיד

אני לא אוהב לבלות מחוץ לבית

אין לי מה לעשות בפארק,כואב לי התחת מלשבת על הדשא,אני שונא את הריח של המנגלים

וחוץ מזה אם מטרה של היציאה לפארק היא להיות עם הילדים הרי שהמטרה לא מתקיימת כי הילדים הנחמדים לוקחים אופניים או משוטטים בין המתקנים ואני נשאר לשבת על הדשא וכואב לי אחכ התחת

אז מה עשינו?

 

אמרה: אבל אנחנו נמצאים מעט מאוד ביחד וזו הזדמנות להיות 

אמרתי: למה? ואם לא נלך ביחד לפארק זה יפגע בזוגיות שלנו?

אמרה: אל תתפלסף לי.

לא אמרתי שום דבר על הזוגיות שלנו

 

 אני נותנת לך ספייס יותר מלהרבה אבות  ואני יוצאת לטיולים לבד עם הילדים ומשאירה אותך בבית הרבה פעמים אז אל תדבר לי על פגיעה בזוגיות

מה אתה חושב שאני או כל הורה אחר לצורך העניין כולנו אוהבים לשבת על התחת בפארק?

אמרתי: אני אלך  כי את באמת מוותרת לי בקטע הזה הרבה

אבל אני לא קונה את הקטע  שאנחנו "מעט ביחד"

או שאני מעט עם הילדים

אני נמצא איתם טכנית יותר ממך

אז נכון זה לא "בילוי" והם כמעט התרגלו לעובדה שבשבתות אני לא בא לארועים כאלה

אבל אני נמצא בבית איתם

משוחח

מדבר

פותר בעיות

עוזר בשיעורים

אבל גם להם יש תחומי עניין שלהם אליהם הם יוצאים אחר הצהריים

וזה מתקזז איפשהו

 

אמרה: גם כשהמשפחה מתאספת בשבתות אצל דודה שולה אני הולכת לבד

ואתה לא בא

היה יכול להיות נחמד אם היית בא לזמן קצר

הרי כולם נמצאים שם חוץ ממך

וזה עושה לי לא כל כך נעים

אמרתי: בסדר, בפעם הבאה שיהיה כינוס כזה אבוא כדי שלא יהיה לך לא נעים

 

ובכלל אמרתי

בשבילי "להיות ביחד" זה גם הקטע האינטימי:

תבואי למיטה כשאני הולך לישון (11 בלילה זה לא זמן טוב לישון???)

ואני לא מדבר רק על סקס

גם ,

ורצוי שיהיה הרבה סקס

אבל לא רק

 

ואל תרדמי לי בסלון עד הבוקר בערב שישי (היא אומרת שזה הזמן היחידי שהוא שלה-זה הספייס שלה ומותר לה גם להיות עם עצמה קצת-מה שנכון)

אמרתי לך שזה מבאס אותי תמצאי זמן אחר לספייס שלך..

וחוץ מזה

אני לוקח אותך כל יום מהעבודה ואנחנו נוסעים ביחד הבייתה

זה לא זמן איכות?

ואם את לא צריכה ללכת בערב לאחד מעיסוקייך כמו הועד הבית ספרי

או סתם ללכת לכוס קפה אצל חברה או אחת מאחיותך

אז אנחנו כאן-ביחד

אז מה את מלינה כל כך?

אמרה: בהרגשה שיש לי הייתי רוצה להיות איתך יותר

וכשיש אפשרות לטיול של שבת רוצה שתיהיה איתנו

וחוץ מזה נביא כיסא

שלא יכאב לך התחת.

 

יציאה: 10 בבוקר

היעד : פארק הירקון תל אביב

חזרה משוערת? כמה שיותר מוקדם..

תחזית כביסות: נראה לכם?

 

תודה ושלום

 

נכתב על ידי טליק , 29/10/2005 06:56  
80 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-31/10/2005 11:25




461,763
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)