לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2005    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2005

כפתור ופרח


 

במסגרת הבדיקות השגרתיות שאנחנו עושים מידי פעם עם נותני השרותים שלנו (אינטרנט-כבלים-במקרה שלנו YES-עיתון וכו'

הגיע התור של החברה הסלולרית שאנחנו עובדים איתה-סלקום

 

בהתחלה התקשרתי לבדוק כמה אנחנו משלמים על התענוג שנקרא שימוש בטלפון סלולרי

ואז כשאתה כבר מתקשר הם מציעים הצעות שונות ומשונות

אמרנו :אתם יודעים מה,זה לא לטלפון. יתכבד ויופיע בביתנו נציג מטעמכם

שיצטייד בכמה דוגמיות מהפלאפונים החדשים ויראה מה יש לו להציע

הקפה,עלינו

 

היום לפני הצהריים הופיע נציג נחמד

התברר שאנחנו משלמים די הרבה בשביל דקת שיחה

התברר גם שלא כפי שהיה נדמה לנו אנחנו משלמים יותר על המכשיר

והוא הציע ככה: להחליף את ארבעת הפלאפונים שאנחנו מחזיקים (האמת ששניים לא פעילים)

לארבעה אחרים

המוחלפים לא יעלו כסף

למרות שיש בהם מצלמה !

נעשה שידרוג בזמן  אוויר שאנחנו משלמים לדקה

קיבלנו גם 200 דקות שיחה בחודש ביני ובין זוגתי

ונראה לי שבא לציון גואל..

 

תשמעו זה שאני חטיאר

ואני לא מבין גדול במחשבים,באינטרנט וכו' אני יודע

אבל לא ידעתי שהילדים שלי מומחים כאלה גדולים בתפעול המצלמה בטלפון הסלולרי

 

תנו לי שבוע שבועיים ואני מוריד לכאן תמונות...שפתיים ישקו..

 

גיסי הטוב נסע מטעם העבודה ההייטקית שלו לגרמניה

והשאיר לנו את האוטו ההייטקי שלו

ואתם יודעים או לא שהמנהג בהייטק שבמכוניות ההייטק יש פזומט

ואם יש פזומט אז חוגגים..

 

אז מחר אנחנו חוגגים על האוטו ונוסעים לבקר את בן דודי היקר שמתגורר לו במושב  מרהיב ברמת הגולן

ונעשה לנו פיקניק בכנרת

 

יהיה חביב ביותר

 

 

אגב גיסי, אם הכל ילך כשורה יבקר גיסי הטוב את אחותו המתגוררת בסלובניה שאוטוטו עומדת ללדת את ילדתה הראשונה (בגיל 39 MIND YOU)

פעם ראשונה שמישהו מהמשפחה מבקר אותה מאז שהיא התחתנה ועקרה לגור שם

 

אגב כשהלידה תתרחש יסעו לסלובניה  להיות עם היולדת המאושרת

דודה שולה וזוגתי

ברור לכם מי יממן את הנסיעה והשהייה בת השבוע בסלובניה

וברור לכם לגמרי שזה לא בא מאיתנו הרעיון הזה.

 

זהו

אני ממליץ בכל פה לראות ארץ נהדרת הערב

אני צופה רייטינג שיא לתוכנית

 

תיהיו טובים

 

 

 

 

נכתב על ידי טליק , 2/12/2005 17:48  
30 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-6/12/2005 14:52




461,771
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)