לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2006    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2006

ככה את רצית אותי


 

חזרתי לשם המקורי של הבלוג:"פנימי גובלן"

למי שלא בקי בלקסיקון של הגשש החיוור אומר

שמדובר ב"תפירה ידנית" של פוסטים

לאט ובזהירות..

 

רציתי לשנות את העיצוב ולכן בחרתי בעיצוב מן המוכן

הבעיה שאני לא מצליח להסיר את חלון המסרים

מישהו יודע איך עושים זאת בתבנית HTML?

 

עידכון 10 דקות מאוחר יותר:

 

וחזרתי לעיצוב המקורי כי  אללי אני לא מצליח להגיב לעצמי...

עכשיו אני מתחיל להבין למה אני לא מצליח להגיב לבלוג של חבצלת

יש לה עיצוב HTML

ומשהו לא מסתדר לצערי

 

במסגרת השינויים

"שלחתי" את זוגתי לחו"ל..

נו טוב.לא ממש שלחתי

אחותה כאמור ילדה בת והיא לבדה שם

אך טבעי היה שדודה שולה וזוגתי יסעו לתמוך ולעזור לה

 

אז כרגע היא באמצע הדרך

עוד שעתיים תנחת ברומא

משם תיקח מטוס לטריאסט ואז"תגנוב" את הגבול לסלובניה

 

אנחנו אוטוטו נשואים 13 שנה

ורק בשנים הראשונות שעוד שרתתי במילואים נפרדנו

אבל מאז 7-8 שנים שאני משוחרר

לא נפרדנו לתקופה ארוכה כזאת

 

אני מאמין שנצלח בשלום את התקופה

 זה גם  יואיל ליחסי עם הילדים

ובטח ליחסים עם זוגתי

לא תזיק ההתרחקות

למרות שלא יהיה קל

 

אבל אני לא מפונק

בכל מקרה אני אמון על עבודות הבית (מי כובס יותר ממני...? )

על שינוע הילדים אחר הצהריים וכו'

אז מה  יכול להשתבש?

 

2006 התחילה היום

השנה שחלפה הייתה שנה סיזיפית

מלאה מאבקים כלכליים

שנה של חזרה למסגרת וויתור על הרבה דברים בשל כך

אבל אני לא מצטער שכך

אני מקווה שהשנה שלפנינו תטיב איתנו בכל התחומים

גם כי הגיע הזמן

וגם כי היינו טובים...

 

רק אהבה וCARE אומר חבר שלי

אני איתו בעניין..

 

 

נכתב על ידי טליק , 1/1/2006 18:25  
66 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-4/1/2006 07:35




461,771
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)