לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2006    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2006

לחץ...


 

הייתי אמור להשאר הבוקר בבית עד קרוב ל6 בבוקר

אבל מה יש לי לעשות כל כך הרבה זמן כשאני מתעורר בלי שעון ב4 וחצי???

עשיתי הכל לאט ובכל זאת ב5 ורבע החלטתי שזה בסדר להשאיר את הילדים ישנים ויצאתי לעבודה

אני מצונן בצורה זוועתית

הכל סתום וכואב

ובכל זאת הלכתי

חזרתי ב11

לא יכולתי יותר

ישנתי שעתיים

קמתי

דיברתי בסקייפ עם זוגתי

שמעתי חוויות ראשונות מסלובניה

ב14:00 לקחתי את יובל ועידו לגיסתי

יובל שגיסתי תעזור לו לעשות עבודה בגיאוגרפיה (משהו עם תלת מימד וכאלה)

ועידו שישחק עם הילדה ושלא תפריע לאמא שלה לעזור ליובל

איך שיצאתי מראשון

יובל מתקשר

שכחנו לקנות חימר

נסעתי לא.ת חולון קניתי חימר

סובבתי את האוטו חזרתי לראשון

מסרתי אתץ החימר וחזרתי הבייתה

שלחתי את נטע לספריה לעשות עבודה שנותרה מהחופש

כשהיא חזרה הלכנו לרופאה

בנתיים יובל צלצל שאבוא לקחת אותו

אמרתי שימתין עד שאסיים אצל הרופא

לנטע יש בעיה בדרכי השתן,כנראה התקררות

הרופאה בדקה,נתנה מרשם

לקחנו את המרשם לאנטיביוטיקה ואת הכלי לבדיקת שתן

הורדתי את נטע בבית

ונסעתי לקחת את יובל ועידו מראשון

היה המון פקקים גם לשם וגם בחזרה

אבל הגענו

התקשרתי לסקייפ של גיסתי

אין תשובה

נדבר אחכ

מחר אין מצב בכלל שאני הולך לעבודה

וזה חברים היה היום הראשון לבד

 

תודה ושלום

 

כמובן שבלי תודה גדולה לקשיו הנהדרת על העיצוב המאמם

אי אפשר לסיים

אז תודה יקירתי

כתמיד את גדולה מהחיים

עכשיו אפשר במצפון נקי ללכת להכין ארוחת ערב :-))

 

 

נכתב על ידי טליק , 2/1/2006 18:21  
42 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-3/1/2006 16:58




461,771
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)