לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2006    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2006

מרגיז אותי !


 

יאיר לפיד מרגיז אותי

ולא בפעם הראשונה

 

למה בשם שמיים הוא צריך לתת מקום בתוכנית שלו לאשתו של עבריין צמרת???

כאילו מה הליקוק תחת הזה?

נכון שהגב' אלפרון היא לא עבריינית

והיא מתהדרת כפי  שלפיד דאג לציין בתואר דוקטור ועוד כהנה וכהנה תכונות טובות שהוא טרח לציין

אבל למה לתת לה במה?

מילא אם הייתה לה אמירה בזכות עצמה

אבל אם היא לא הייתה אשתו של אלפרון היא לא הייתה מהווה אטרקציה ראויה לאכילה

 

וחוץ מזה

עם כל הכבוד לגברת

מעניין אם בעלה לא היה עבריין צמרת גדול שמרפד אותה בכסף (מבחינתה בצדק)

היא הייתה מגיעה לבד לאן שהגיעה (ואני לא מזלזל בעבודה כנראטופית או השד יודע באיזה סוג של רפואה טבעית היא משתעשעת

 

הרי בעלה הוא לא צדיק

והכסף שלה בא מגזל ועושק של אחריםבעיקר

בעלה טפיל,עלוקה

כספו לא בא מרווחים בעבודת כפיים בבנין

בואו לא ניהיה תמימים

אז למה לתת לה במה

מה איכפת לי שהבן שלה מסתתר מהמשטרה

שיסתתר כמה שהוא רוצה

ושהמשטרה תעשה את עבודתה היא לא זקוקה לבמה של לפיד כדי שהילד יסגיר את עצמו

 

על דודו טופז שהתחיל אתמול בפסטיבל אלפרון כשארח את הבת של אלפרון,קים (מעניין על שם מי קרויה קים? קים נובאק השחקנית האלמותית

או שאולי על שמה של איזו גיבורת טלאנובלות עלומת שם מארצות הים,מה קרה? רותי זה כבר לא שם קולי)

אני לא מתכוון לומר מילה

אם חשב טופז שתוכניתו המשודרת בשעה המצויינת 7 בערב שזה שהוא מארח את הילדה של אלפרון יעלה לו את הרייטינג מצבו עגום מאוד

ולכן לא התפלאתי שבפתיחה כשהוא אמר שיארח את בתו של אלפרון שתקרא בשידור חי לאחיה להסגיר את עצמו

שמעתי צחוקים רמים מכל המרפסות באזור מגורי

ומייד אחכ שמעתי את קולם של לונדון וקירשנבאום שהם בילוי שעולה עשרת מונים מלצפות בטופז מסגיר אסירים

 

עוד משהו על לפיד אם אנחנו כבר כאן

 

בעיקרון אני לא צופה בו

הוא לא יודע לראיין

לא יודע לשאול

והוא לא סקרן כבעבר

הוא מלקק לאורחיו ומתרפס לפניהם

 

הפספוס הענק מבחינתו בעת האחרונה היה שהוא ארח את רפי גינת

גינת היום הו עורך את ידיעות אחרונות

ללפיד טור נחשב שם

היה אפשר לצפות לסוג של גילוי נאות בקשר ליחסי העבודה ביניהם אבל נאדה

לא נאמר בעניין שום דבר

גם אי אפשר היה לצפות מלפיד שישאל את עורך העיתון שאלות נוקבות

ויש שאלות נוקבות שהייתי שואל אותו

אבל לפיד הצטחקק והסתחבק איתו

שאל שאלות קלבסה על הדיאטה ה-200 של גינת

ועל התחרות לכאורה בין כלבוטק לשומר מסך

 אגב, כשאמנון לוי היה בערוץ 2 לפיד לא היה מעיז להשתלח בו או לשסות בו את גינת

אבל עכשיו זה בסדר

לוי הרי עבר לערוץ 10

עכשיו כבר מותר

 

ולא היה בכלל ספק שלפיד לא ישאל את גינת על פרשת העורך המפוטר ניר בכר

למה להסתבך אם אפשר לצחוק ולהסתחבק?

 

בקיצור צחוקיה וסחבקיה

עם גינת

עם ביבי

ועם כל פוליטיקאי מתחיל וזה גבירותי ורבותי פשוט מגעיל אותי

 

בלי קשר:

 

באליפות אוסטרליה הפתוחה

הקפריסאי באגדאטיס ממשיך לנצח

דבנפורט כשלה

ושארפובה הדיווינית ברבע הגמר

מתחיל להיות מעניין

 

 

אתם,תמשיכו להיות טובים

נכתב על ידי טליק , 24/1/2006 18:05  
38 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-27/1/2006 16:23




461,771
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)