לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2006

עוד יום


 

מגעיל אותי מסע היחצ"נות של "נולד לרקוד"

יצא לי מכול החורים

 כאילו כמה אפשר לשמוע על ההתעלפויות של כחלון

על הצד הדתי של אחת המשתתפות ששמה פרח מזכרוני

ומה יעשו עכשיו? אחרי נולד לרקוד?

אולי משהו חינוכי

נולד ללמוד

נולד לעבור בחינה במתמתיקה

נמאס מההגזמה הפראית שבטח יש מי שחוגגים עליה

 

ואני מוכרח לומר שאני שמח לאידם של שי ודרור שהעליבו בשידור רדיו את הילדה של נעם ארנון דובר ההתיישבות היהודית בחברון ואיש כהנא

אי אפשר לחשוד בי שאני אוהד של  איזשהו איש ימין

אבל יש גבול שאי אפשר לעבור אותו

ושי ודרור בשם הסאטירה עברו אותו מזמן

אז אם צריך שאיש כמו נעם ארנון יעצור את הסחף הזה,לו יהי

שיעזבו מלהתעסק עם ילדים

הילדה שלו לא מעורבת פוליטית ואין שום סיבה שבעולם שמישהו יסתלבט עליה

 

מה שכן אפשר לומר לזכותם של שי ודרור שהם  עושים מערכונים מאוד מצחיקים בערוץ 39

שזה הערוץ החדש להורים חדשים

מערכונים בני כמה דקות של אתנחתא בין הדברים ה"מאוד חינוכיים" שמנסים ללמד אותנו...

 

לפני כמה ימים ראיינה אביגייל אריאלי בערוץ הזה אמא שלא שולחת את ילדיה לבית הספר

לא הצלחתי להבין בני כמה הילדים ועד כמה שאני יודע זו עברה על החוק עם הילדים בני פחות מגיל חינוך חובה

14-15 אבל אולי הי הצליחה לשכנע את מערכת החינוך במקום שהיא גרה ואני לא זוכר איפה זה בארץ

 

אין לי דעה סגורה בנושא

אני מניח שיש יתרונות וחסרונות לעניין

אני מודה שלפעמים יש לי חשק גדול  להשאיר את נטע בבית ושתעזוב את עניין בית הספר

אבל זוגתי מה לעשות לא "ליברלית" כמוני

ולפני שאתם קופצים עלי אני לא בטוח שהייתי עושה את זה על בסיס קבוע מה גם שיש את הקטע החברתי שהוא חשוב בעיני לא פחות מהלימודים עצמם

 

וככה בערך באותו נושא : נורא בא לי לפגוש את המורה שלי מכיתה ד'(היא חיה,אני יודע) ולעמת אותה עם ההשפלות שהיא העבירה אותי בגלל שלא עשיתי שיעורים וכאלה

אני מבין שלפני 40 שנה לא ידעו שום דבר על הפרעת קשב אבל הייתי שואל אותה אם זו הייתה מדיניות מכוונת להשפיל ילדים שהיו חלשים בלימודים,להקטין אותם ולגרום להם מבוכה ובושה כמו שהיא עשתה לי

מעניין מה היא הייתה עונה בהנחה שהיא זוכרת

 

לכן לא צריך להתפלא עלי כשאני מעלה מחשבה ללמד את הילדה בבית ושילך לכפרות בית הספר

 

אני יודע שאני "מזניח" את המינויים שלי ואני מתנצל

החיים עצמם+טיפול ב"נושא החם" גוזלים את הזמן שלי וזה לבד מהעובדה שהילדים חוגגים על המחשב

ורק עכשיו שכולם מרותקים לנולד לרקוד אני יכול לשבת בשקט ולכתוב

אז מחר אני אתגבר על הפיגור,מבטיח

 

2 טלויזיות יש לנו ובשתיהן רואים את הנולד לרקוד הזה

נראה לכם שאצליח לפנות את מי שצופה בטלויזיה בסלון כדי לצפות בצ'לסי נגד ברצלונה?

כי זה כאילו ממש יותר מעניין מהתוכנית היחצ"נית הזאת..

 

יאללה יש לי 20 דקות לנסות לפנות את המאחז בסלון

 

אז תיהיו טובים.

 

אה ועוד משהו...   עוד 30 ומשהו כניסות לדעתי אני ב70 אלף

אז תנו כבוד..

 

 

 

 

נכתב על ידי טליק , 22/2/2006 21:26  
40 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-23/2/2006 21:02




461,771
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)