לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2006

והולכת למכולת וקונה שם תרנגולת (אין שום קשר בין הכותרת לתוכן הפוסט..שום קשר


 

אני יודע שזה חוזר על עצמו הקטע הזה

אבל אני לא יכול לברוח מההרגשות שלי בקשר לבלוג

 

אני לא רוצה לבאס אף אחד אבל אני ממש לא מתחייב שיהיה מחר פוסט שבת

תבינו

אני מרגיש ריק לגמרי

תחשבו על אחד שמוציא את כיסי מכנסיו החוצה כאומר:

כלום,אין עלי כלום

 

ככה אני מרגיש לגבי הכתיבה,

הקריאה של פוסטים של מינויים וחברים

והתגובות

 

אני קורא בלי חשק

מגיב בלי חשק למרות שאני מנסה לענות ברצינות ראויה  לכל פוסט שאני קורא

וגם לתת את מלא הכבוד למי שהתאמץ וכתב

והעיקר אני לא מצליח לגרד את התחתית של עצמי בשביל לייצר פוסטים ראויים

 

אני לא מתכוון לשקר אף אחד

ולא למכור לאף אחד לוקשים

אני יותר מידי אוהב אותכם ומכבד אותכם בשביל לא לומר את האמת

 

אני בסדר מבחינת מצב הרוח

המצב הכלכלי סביר

המין אחרי גיל 50 כמאמר התחקירים,פורח (טוב לא פורח,אבל בהחלט מספק)

ואני לא כועס

לא מבואס

ולא כלום

פשוט אני רווי עד צוואר מהבלוג

ואני חייב להתנהל בקצב שמתאים לי

אחרת פשוט ארגיש מיאוס ואלך מכאן

ואני לא רוצה ללכת

 

אשר על כן אמשיך להיות כאן בקצב שלי

ואני מקווה שתמשיכו להיות סבלניים איתי

 

תודה יקיריי תמשיכו להיות טובים

ושבת שלום

 

נכתב על ידי טליק , 24/2/2006 19:49  
50 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-27/2/2006 21:00




461,771
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)