לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2006

אוי כבר מרץ


 

בשבילי פברואר הוא שיא החורף (לא משנה שבמרץ יש עדיין את הגשם המסורתי בפורים) אבל מבחינתי מרץ זה תחילת האביב וזה,כבר עושה לי טוב

חוץ מזה שבמרץ יש יום הולדת ליובל

ויום הנישואין שלנו

 

אבל הכי חשוב:

עידן חדש בחיינו הכלכליים

עברנו לבנק יהב

עדיין לא סגרנו את עניננו בבנק לאומי אבל פתיחת חשבון בבנק יהב והעברת המשכורת שלי לשם מסמנת בהחלט

גישה חדשה

לא נבהלנו מקשיי הבירוקרטיה

ואומנם הם עוד לא הסתיימו (קשיי הבירוקרטיה כאמור)אבל כבר "אחזנו את השור בקרניו"

והתעמתנו עם המציאות

אני מקווה שתוך זמן לא ארוך נחסל את עניננו בבנק לאומי העושק(בעיקר בריביות ובעמלות)

ונישאר רק בבנק יהב

זה לא שאנחנו מביאים איתנו ליהב איזו נדוניה כלכלית מרשימה

אבל אם ננהל את עניננו בחוכמה ובזהירות כמתבקש-יהיה בסדר

 

זוגתי עדיין לא עובדת

אבל היו לה 2 ראיונות עבודה מתוך עשרות קורות חיים שהיא שלחה (ואני לא מגזים)

וכבר נכנס הכסף הראשון של דמי האבטלה ככה שאנחנו  יכולים קצת לנשום לרווחה

 לא קלה היא דרכנו בקטע הזה

אבל אנחנו שומרים על אופטימיות

 

הערב יש אצלנו טכס יום המשפחה בבית הספר

אני החלטתי לא ללכת

יש צביעות  גדולה במה שקורה בבית הספר של ילדיי ודי נמאס לי ממנה

 

כל שנה אחת הכיתות מכינה הצגה או מצגת או השד יודע איך קוראים לזה

כל בית הספר נדחס לאולם הספורט הלא ממוזג

הטכס בשנים האחרונות ארוך ומייגע

ארוך מידי

ואז מתחיל רחש בקהל

שהופך לפטפוט שמפריע למי שכבר רוצה לראות את ההצגה (כאלה שילדיהם משתתפים)

הילדים על הבמה ממשיכים להציג  ויש נתק בין מה שמתרחש על הבמה למה שקורה באולם

תוסיפו לזה מערכת הגברה דפוקה

והרי לכם סאמטוחה

 

בשבוע שעבר אמרתי לזוגתי שלא אבוא לארוע

אף אחד מילדיי לא מופיע ואני פטור מלהרגיש אשמה כלשהי

בסוגריים אמרתי לה לזוגתי שאם ההצגה מעפנה למרות שאחד מילדיי מופיע בה (ואף אחד מהם לא מופיע כאמור)

לא צריך לקדש את ההצגה כאילו היא לפחות מופע הפתיחה של פסטיבל ישראל

אני שמח לראות את אחד מילדיי מפגין כישורי משחק

אבל  לאף אחד מהם אין נטיה להיות שחקן כך שאם הוא מדקלם או  לא מופיע כמו שכתוב בספרי הפסטיגל בעיני זה לא ממש נורא

 

בכלל יש נטיה אוטומטית של הורים להעצים כל דבר שהילד שלהם עושה

גם אם הוא לא מוכשר לזה

אז זה בסדר לתמוך ולעודד כמו בכל דבר שהילד עושה

אבל לא צריך לצאת מפרופורציות

 

בואו נודה על האמת לא כל מי שמשרבט על דף הוא ואן גוך

לא כל מי שתוקע בחליל הוא החלילן מהמלין

ולא כל שחקן שמשחק נר רביעי בחנוכיה הוא  ג'ורג' קלוני

 

ויש הורים ולזוגתי שתחיה יש את הנטיה הזאת  לעשות כל מה שמבקשים ממנה  בבית הספר

מבקשים מתנדבים לצבוע את הספריה,היא מתייצבת

הורה מלווה לטיול,היא הולכת

היא בועד ההורים המרכזי

היא כאן ושם ובכל מקום

סחתיין על הפטריוטיות המקומית

אבל אני בורר בפינצטה את מעורבותי

וגם אז היא מעורבות פסיבית אני מודה ומתוודה

אין לי את הדרייב הזה שיש לה להיות בבית הספר כל הזמן

אני שולח לשם את ילדיי,זה די והותר

 

אגב אני מניח שיש מי מבינכם שיזדעזע מהחשיבה הזאת

לכם אומר שאני אוהב את ילדיי,תומך ומעודד אותם

אבל נותן להם מקום ולא חונק אותם  בהמצאות לידם במרחב שלהם

 

ככה אני חושב

 

אז זה כבר מרץ

עוד מעט פורים

אחכ בר מצווה של הבן של גיסתי

נחמד

 

 

תיהיו טובים יקיריי

 

נכתב על ידי טליק , 1/3/2006 17:00  
32 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-4/3/2006 07:41




461,775
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)