לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2006

אני רק שאלה


 

תגידו

אולי אתם יודעים מה קרה לעירית לינור שפעם הייתה בחורה דעתנית,שנונה חדה

ופתוחה שהיא נהייתה כזאת דודה כבדה

צדקנית וישרת דרך?

מה פתאום היא יוצאת בכזו יציאה על הסרט "גן עדן עכשיו"?

אסור לבן אדם לעשות סרט?

ואם את חושבת שהוא חרה למה הלכת לראות?

ואם הנושא מרגיז אותך למה את לא בודקת עם עצמך למה הוא כל כך מרגיז?

אני כשאני לא רוצה לראות משהו,פשוט לא רואה

אני יודע שזה נשמע פשטני מידי

אבל זה העניין אנשים מסבכים דברים

לינור מתעלמת מהמציאות

והבמאי מביא את האמיתות שלו בלבד לסרט

ואין בכלל מצב לדיאלוג

 

אני רק שאלה:

 

תגידו

בשביל מה אייל ברקוביץ היה צריך את זה?

את כל העונה הכושלת הזאת אחרי עבר כל כך מפואר

מה יש לו להתנפל בקללות על שופט שמרוויח חצי לירה

שלא יכול לענות לו

וברור שאם היה יכול היה מכסח לו את הצורה

אבל זה ברקוביץ

פה גדול וראש שלו חושב מטר קדימה

 

אני רק שאלה

 

תגידו הטמבלים האלה שזרקו נפצים וחזיזים בכנסיית הבשורה בנצרת

באמת חשבו שזה יעזור להם להחזיר את הילדים שנלקחו מהם?

הרי בעבר הם כבר עברו לגור ברשות הפלסטינית כי חשבו ששם יתנו להם מה שהם רוצים

ולא נתנו

אז עכשיו הם רצו לסבך את ישראל עם העולם הנוצרי כי מה? כי אולי האפיפיור יעזור להם?

לך תבין אנשים

 

אני רק שאלה

 

באמת ברוך מרזל חושב שהמכתב "הנרגש" שהוא שלח ללינור אברג'יל כדי שלא תתחתן עם שאראס

כי הוא גוי יעזור לו להבחר לכנסת?

כאילו זה הספין התקשורתי שיביא לו קולות?

 

ואני עוד שאלה

 

הפסטיבל הזה שעושים סביב ההסגרה של רוזנשטיין?

את מי זה מעניין?

זה מוכר יותר עיתונים?

מעלה את התפוצה?

פחות פושע בארץ,פחות זבל שגרם לסבל

אז מה יש לכתוב עליו כל כך הרבה ולתאר אותו כאיש צדיק ואומלל

 

ושאלה לסיום

 

לחלאת האדם שגנב טלויזיה מהמחלקה האונקולוגית ילדים בתל השומר

אתה נהנה כשאתה צופה בטלויזיה?

גיבור גדול אתה,אה

אבל "בזכותך" הם צופים עכשיו בטלויזיה עם מסך פלאזמה 42 אינץ'

שאנשים טובים ממך תרמו

ולוואי וירבו כמותם

ויפחתו חולירות מהסוג שלך

 

וכל הכבוד לגבי גזית שעזב ביום רביעי את כל הענינים הפוליטים ה"בוערים" כדי לדווח ולנסות לעזור

 

אני רק שאלה

 

מישהו מוכן לכבס לי את ערמות הכביסה?

נמאס לייייייייייי !!!!

 

שבת טובה שתיהיה

 

תיהיו טובים וחזקים

 

נכתב על ידי טליק , 4/3/2006 08:19  
57 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-6/3/2006 19:23




461,787
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)