לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2006

ממתקים מדובאי


 

אתמול,שבת התחרו 2 מגדולי הטניסאים הפעילים כיום

בגמר טורניר דובאי שמתחיל את סבב הטורנירים של שנת 2006

רפאל נאדל יקיר ספרד נגד המדורג ראשון בעולם רוז'ה פדרר שלא הפסיד על משטח קשה

56 משחקים !

נאדל צריך לומר היה האחרון שניצח את פדרר בחצי הגמר הבלתי נשכח ברולאן גרוס של השנה שעברה

והיה די ברור שהולך להיות מפגש מרתק

פדרר לקח בקלות את המערכה הראשונה וניצח 2:6

אבל נאדל התאושש ולקח את המערכה השלישית ואחכ את הרביעית

4:6,4:6

 

האם נאדל הוא התשובה?

ימים יגידו

 אבל בנתיים הוא היחידי שניצח את פדרר ואולי היחיד שמאיים על ההגמוניה של השוויצרי המצויין

נכון שהוא צריך להשתפר על דשא

אבל בנתיים בחימר ספק אם יש לו מתחרים

 

כחובב טניס אני מוכרח לומר שתענוג לראות אותו משחק

הוא רץ,קופץ,גונח.מחלץ כדורים שנראים אבודים ורואים שהוא משחק עם הנשמה

לא פלא שהוא יקיר ספרד

 

ואם בספרד עסקינן

ביום שלישי משחק הגומלין בין ברצלונה לצ'לסי ומלבד רונלדיניו כדאי לשים לב גם למסו הארגנטיני של ברסה

שיודע לעשות את העבודה גם שהיהלום הברזילאי פצוע

 

ואם בספרד עסקינן 2

הרבה בריאות לאחשלי שדות שאותו אני אוהב אהבה עזה והפוסט מוקדש לו

 

 

יחי הספורט הספרדי שמהנה אותנו כל כך

 

תיהיו טובים וחזקים

 

 

  נאדל-כוכב עליון

 

 

נכתב על ידי טליק , 5/3/2006 13:17  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-6/3/2006 17:49




461,788
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)