לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2006    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2006

יאללה תרשמו,חייב לכם כותרת..


 

יש לי הרגשה שנורא מזמן לא כתבתי פוסט שבת

בשבת שעברה לא הייתי כאן (הייתי בצימר אולי..סגנון הדיבור של הבת שלי ירחם השם..)

ולפני זה שברתי את מסורת הכתיבה של שבת בבוקר כי הרגשתי שזה די עול

 

אז ההרגשה חלפה לה

מזמן לא כתבתי כאמור פוסט שבת

יש לי מגוון נושאים שאני רוצה לכתוב עליהם

בקיצור קדימה לעבודה (וואלה..בהבל פה עשיתי קואליציה..קדימה..עבודה..סתאאאאם )

 

אתמול עשינו יום הולדת ליובל

עשינו את זה בבית של דודה שולה

גם כי יש שם יותר מקום וחצר שהילדים יכולים לשחק בה

וגם כי יש שם פחות דברים שצריכים להזיז

העניין הוא שזוגתי שתחייה חושבת שאם היא תקנה פחות דברים יחשבו עליה דברים רעים או משהו

אז היא קנתה  חצי מהחצי חינם..

 

מילא קנתה

אבל צריך לשנע את הדברים לבית של דודה שולה?

צריך

ואחכ לא זורקים כלום?

חס וחליה שנזרוק שאריות

 

מחזירים הכל לבית שלנו

 

אז שעתיים לפני יום ההולדת כבר התחלתי לשנע מצרכים לבית של שולה

אחכ שינעתי אוכל שזוגתי הכינה

 

ובחזרה שוב צריך לשנע הכל

 

אני אומר כבר היה עדיף לעשות את זה בבית שלנו

ולחשוב שבהתחלה היה לנו הרהור לעשות את הארוע בגינה לשם היינו צריכים לשנע גם שולחנות וכיסאות אללה יסטור

 

היה נחמד אני לא אומר

והילד קיבל כסף כי הוא  רוצה לקנות לעצמו אקוואריום גדול ולשים בו דגים טורפים..

 

צריך להסביר לציבור הקוראים המסור שיש לנו אקוואריום אחד,לא גדול  ויש בו דגים.

זה לא שאין לו ואנחנו עקרונית נגד דגים . אנחנו ממש לא.

אנחנו נגד להוציא כסף על מה שיש לנו כבר

 

למה הילד צריך עוד אקוואריום?

אין לי חצי מושג ואני גם לא מתכוון להכנס למלכודת הזאת ולהוציא אנרגיה על זה

רוצה אקוואריום?

יש כסף? קנה 50 אקוואריומים,שים בחדר שלך

תאכיל את הדגים בעצמך

ושלום על ישראל

 

לפחות נפל הקטע של התוכי,שפעת העופות וזה..

 

אתם יודעים לאיזו סידרה התמכרתי לאחרונה?

ואני לא בקטע של טלויזיה בכלל

אבל זה התחלת הערב, נמאס לי מפוליטיקה שטוחנת במוח

ובאיזה יום נפלתי על ערוץ 24

אז אני מכריז על עצמי פריק של הסדרה "ילדות רעות"

אומנם התחלתי לצפות מפרק 18 או 17

והיום אנחנו בפרק 20

אבל מה זה משנה?

 

ואם בטלויזיה אנחנו עוסקים,ביום חמישי שודר הסרט של עידן אלטרמן,"נמוך"

 

תשמעו

מי שלא היה בחייו נמוך לא יכול היה להבין

 

כל כך הזדהיתי עם הסיפורים

היה שם ילדים בני 11-12 שסיפרו על הקשיים שלהם בהווה

על התעללויות בגלל שהם נמוכים

על חוסר בטחון ביכולות שלהם

על השמחה כשהם מגלים שגבהו בסינטמטר או שניים

 

כל נמוך מכיר את המשקוף בו אחת לחודש היו מעמידים אותו עם הגב למשקוף והעפרון מסמנים את הגובה

וברבות השנים הסימונים נשארים לדראון עולם

עדות לכמה גבהת או לא

 

ואני כבר לא מדבר על להתחיל עם בנות

ואני בכלל לא מדבר על היחס של הבנות לילדים נמוכים

קלישאת הקלישאות זה שילדה שאתה נורא רוצה תסתכל עליך ממרום גובהה(ב3 סנטימטר כולה) ותאמר לך את המשפט המצמית:

אתה חמוד,בוא ניהיה ידידים..

 

גרררררררררררררררררררררררררררר...

 

אם עוד פעם מישהי תגיד לי שאני חמוד גם ממרום גילי הקשיש

אני ממש לא אחראי למעשיי

 

היו בסרט ילדים שאמרו במרירות איומה

אני נמוך וכל הבנות חושבות שאני חמוד

מה עושים עם המילה הזאת"חמוד"????

 

וחברה' נמוכים  שהיום הם אנשים צעירים מבינים על מה עידן אלתרמן מספר

על מבחן הגדילה כשמצלמים את כף היד

על  החארטא שהרופאים מספרים לך שכולם בני 14 ואתה יש לך" מבנה עצמות של בן 12

אז כשהם יפסיקו לגדול אתה עוד תגדל"

 

הם באמת מאמינים לבבל"ת הזה?

כי זה ממש לא קורה

כי נמוך נשאר נמוך

ולוקח המון זמן לצאת מסטיגמת החמוד

ועוד יותר לוקח זמן שבחורות  קצת יסתכלו מעבר לחמוד ויראו שם בן אדם עם דברים אחרים

איכויות אחרות

ואגב לבנות אין את הקטע הזה

מה כ'פת להם שהם נמוכות?

רוצים אותן ככה וככה

נכון שיש בנות שהן גבוהות וזה מפריע להן והן הולכות קצת כפוף

אבל זה לא כמו  אצלנו

וחוץ מזה בנות גבוהות יכולות לרקוד סלואו

בנים נמוכים לא

ואיזה באסה זה???

 

למה אתם חושבים שהנשיקה הראשונה שלי הייתה רק בגיל 17

שהזיון הראשון בגיל 19?

שהיו לי המון "ידידות נפש" שחצי מהם הייתי שמח להכניס למיטה?

ואני הייתי בשבילם רק ידיד

 

זה סטיגמת החמוד הזה שמפריעה

ויש המון כמוני מסתבר

גם היום

 

אבל זוהי דרך העולם ומה שנשאר זה לעשות או לראות  סרט שנעשה על זה ולהזדהות

חמוד עלק..שיו...

 

אפריל התחיל היום

אוטוטו פסח

ועל זה בטח אכתוב בנפרד

עוד חודש אני 3 שנים כאן

 

עוד מעט נעיר את זוגתי וגם את דודה שולה שישנה כאן (אנחנו הזמנו אותה,זה בסדר)

כדי להתחיל לשקם את המטבח אחרי  יום ההולדת

בערב אנחנו שוב ביום הולדת

הפעם הארוע מתרחש בגן יבנה

הבן של גיסי בן 5

 

אולי יוותרו לי..?

 

כביסה וזה

 

והעיקר תיהיו טובים

נכתב על ידי טליק , 1/4/2006 08:24  
84 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-3/4/2006 15:44




461,779
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)