לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2006    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2006

אני רק הערה


 

תשמעו

נכון שאנחנו נלחמים נגד מישהו שהוא חלש מאיתנו

ונכון שיש לנו יותר מטוסים ומסוקים ועוד המון  טכנולוגיה משוכללת כזאת ואחרת

אבל לדעתי מה שדופק אותנו זו  היוהרה המחורבנת הזאת שאנחנו נגועים בה ולא מהיום

אנחנו הכי טובים ולנו הצבא הכי חזק,בטח במזרח התיכון

ונסיים את הכל בצ'יק צ'אק

לפחות זה מה שהדרג המדיני חשב בהתחלה

אבל פתאום אנחנו טועים

וכוחותינו יורים על כוחותינו ולצערנו פוגעים

ואנחנו עושים שיקול מוטעה שאולי בגלל היוהרה אנחנו אוכלים אותה חזק בבינת ג'בייל

(כי איפה היה המודעין המהולל)

ואולי בגלל היוהרה הממשלה לא חשבה שמליון תושבים ישבו שבועיים במקלטים

כשמעל עפות קטיושות שפוגעות,והורסות ומשמידות ובעיקר מאוד מפחידות

ואף אחד לא יכול לומר מתי זה יסתיים

ומי יושב בעצם?

אלה שאין להם כסף לנסוע דרומה

החלשים

הקשישים הנכים

אלה שקולם חלוש,תמיד היה

והקטע שאני ממש,אבל ממש לא בטוח שהממשלה בצאתה למלחמה

חשבה  שהנזק למשק יהיה כזה גדול

אבל במחשבה שניה הרי שום דבר בשנים האחרונות לא תוכנן כראוי

לא ההתנתקות

ולא ההתכנסות והנה עכשיו במלחמה

ולצבא יש המון תרוצים

ואני אסתכן ואומר שאנחנו מגחכים על הצבא האמריקאי בעירק אבל אם נסתכל אנחנו  מתקרבים להיות דומים להם ואסור שזה יקרה

 

אני בעד המלחמה

אבל אני גם בעד לעשות דברים בשיקול דעת

לשקול כדאיות

להזהר במהלכי המלחמה הבאים

אני בעד לחשוב שוב עם המשך המלחמה יביא אותנו לאיזשהו הישג משמעותי

כי אם זה עניין הכבוד

אני מציע להפסיק

המשק ניזוק קשות

מליון איש לא עובדים

מפעלים על סף קריסה

האם כל זה שווה את המשך הלחימה?

צריך לומר  בפה מלא

לא ולא

צריך להתחיל לסיים

ועדיף לפני שהכלב הזה נאסראללה יתחיל להעיף רקטות "מעבר מעבר לחיפה"

וישבית אז את כל המדינה

זה פשוט לא שווה

 

זהו

 

תיהיו טובים וחזקים

 

נכתב על ידי טליק , 26/7/2006 20:37  
45 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-28/7/2006 19:17




461,769
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)