לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2006    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2006

ישראבלוג שלי


 

 הדודה  היקרה  הציעה שלכבוד יום הולדת 5 לישרא

נכתוב מין  סיכום שכזה של שהייתנו כאן ,במלאות 5 שנים  לבלוגיה

פרוייקט,אתם יודעים :-))

 

נדמה לפעמים שבמרחב הוירטואלי של ישרא אנחנו  קופצים מפרוייקט לפרוייקט

ובאמצע כותבים על כל מיני,גם על עצמנו

 

אבל בכייף..

 

כשאני בא להתחיל לספר על איך הגעתי לישרא וזה

אני נדרש לעובדה שכבר סיפרתי  בכל מיני "פוסטי שנה" למיניהם על הגעתי הלום

 

(יש קישורים ברשימות בצד  ל 3 פוסטים חגיגיים לכבוד" השנה,השנתיים והשלוש")

 

ומה זה עשה לי ועוד כהנה וכהנה

 

אחרי הכל  אני כאן כבר 3 ומשהו שנים

ואנשים כאן יודעים עלי כמעט הכל  

אז למה להטריח

 

אציין בכל זאת  שהגעתי לישרא שהוא היה בן שנה ומשהו

ויש לי בלוג שהוא בן 4 ספרות בלבד !

6671

כשאני מסתכל על המספרים של הבלוגים היום

אני חש סוג של גאווה.על הוותק

 

לקצר סיפור על איך הגעתי אומר שיום אחד קראתי כתבה בעיתון על ישרא

הייתי  פליט הפורומים של IOL שוואלה בלעה

וחיפשתי מקום להתבטא

הכתבה עשתה את שלה ובערבו של אותו יום פתחתי בלוג

 

מאז כאמור עברו 3 שנים ושלושה חודשים

כתבתי 1282 פוסטים

ביקרו אותי קצת יותר 84 אלף איש במהלך הזמן הזה

יש לי 74 מינויים (ירידה..ירידה)

ואני מניח שאני מנוי על מספר דומה של בלוגרים

 

מה ישרא נתן לי?

 

גם על זה כתבתי לא מעט

אגיד דבר אחד:

אני לא רואה היום את חיי מחוץ למקום הזה

המקום הפך לחלק בלתי נפרד ממני

קיבלתי כאן המון

בעיקר תמיכה,חום ואהבה ובאף רגע לא קיבלתי את הדברים האלה כמובן מאליו

 

 השתדלתי לכתוב רק אמת בקשר לחיי

טוב ורע

הצלחות וכשלונות

בלי להסתיר

בלי להתבייש בחולשותי

ובלי חשש להתגאות בהצלחותי

כי בsafe space שאני מרגיש כאן אני יכול לכתוב הכל

ואני לא מפחד להרגיש

 

היו לי הארות מדהימות בקשר לחיי,בעיקר על ילדותי נערותי ובגרותי

לפעמים תוך כדי הכתיבה עצמה

לפעמים תוך כדי קריאת תגובות של אחרים

וזו חוויה מדהימה

וזה לגמרי ברור שהבלוג ותהליך הכתיבה בו עשה הבדל בחיים שלי

 

לדעתי הלא נחשבת  צריך לכתוב ממקום של אהבה

לא ממש מעניין אותי  ציניות,זלזול  ויהירות

אין להם מקום כאן

ואני משתדל לזכור את זה גם בנוגע לכתיבה שלי

 

בגלל כל זה החלטתי להחזיר מעט ממה שקיבלתי לקהילה כאן

והתנדבתי לעזור בעניין של "הנושא החם"

 

קצת פרטים למי שלא יודע עלי (יש מישהו כאן שקורא ולא יודע? )

 

קוראים לי טל (טליק קראו לי בילדותי וזה מקסים בעיני שהכינוי הזה היה פנוי)

אני נשוי+3

בן 53

גר באזור

ומאושר,רוב הזמן

 

צמד המילים שאני מסיים איתו פוסטים בדרך כלל והמשכם בדרך כלל בברכה חמה

או הבטחה:

תיהיו טובים,זה יחזור אליכם

 

הוא לא מהשפה החוצה

אני באמת חושב שאם אתה טוב,זה חוזר אליך בגדול

וזה קרה לי,לא פעם

חוץ מזה יש כל כך הרבה רע בחוץ ועצב

שקצת טוב לא יזיק.

הרבה טוב , יועיל

 

רק אהבה ו care אומר חבר שלי שדות שיהיה בריא וחזק

זה הדלק

רק אהבה ו care

 

זהו,זה ישראבלוג שלי

מזל טוב

ושימשיך עוד הרבה שנים

אינשאללה

 

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי טליק , 23/8/2006 18:57  
42 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-26/8/2006 07:42




461,771
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)