לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2006    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2006

y' איזה יום זוועה היה לי היום..


 

זה התחיל אתמול בערב שנשברו לי 2 כתרים בפה

ככה פתאום

האמת שהם זמניים והייתי מזמן צריך לעשות חדשים

אבל החיים אתם יודעים מגלגלים אתכם

ואתם דוחים דברים שנראים לא חשובים

והייתי חייב להיות בעבודה היום כי השותף שלי בחופש שנתי

ואין מי שיחליף אותי בהתראה כה קצרה

 

והיום יום שישי ורופאי שיניים לא תמיד עובדים היום

וכשהשגתי אותו את הרופא שלי  הוא אמר שהוא לא בעיר

אבל הוא יפנה אותי למישהו אחר

שפעם הכרתי וטיפלתי אצלו לפני 4 שנים

 

 דיברתי עם זה שהופניתי אליו ,לא שאלתי איפה הוא יושב כי הנחתי שהוא יושב באותו מקום

ברח גורדון בתל אביב ליד פינת בן יהודה

מי שמכיר את המקום בטח מחייך עכשיו

או אפילו מתגלגל מצחוק

כי ידוע לכל שאין חניה שם

ובחיים לא תיהיה

3 פעמים !

3 פעמים נסעתי את המרובע: פרישמן,בן יהודה,גורדון,דב הוז ותוסיפו את הרחובות הקטנים במרובע הזה

גרגיר של חניה לא היה ! גרגיר

בסוף מול נתן החכם על בן יהודה יש חניון

נכנסתי

25 שקל !!!!

25 שקל שילמתי

מילא

 

אבל הייתי דקה  בחניון,נשבע לכם דקה אחת !

מסתבר שהרופא עבר לפני 4 שנים מגורדון תל אביב לרח ברוריה ברמת גן..

 

ולמה  אם אני תופס מקום חניה למשך דקה אחת השומר יחזיר לי את הכסף?? מה פתאום שיחזיר

כלב בן כלבים

נסעתי

 

שישי לפני הצהריים מגורדון בתל אביב עד ברוריה  באזור ביאליק אבא הלל

ואני כמעט בלי דלק

והתנועה בעיצומה

נו טוב

הגעתי ואחרי שעתיים יצאתי עם כתרים חדשים

זמניים,בטח זמניים מי יעשה כתר  קבוע ביום שישי בצהריים

 

הגעתי הבייתה,חשבתי אקפוץ למכולת לקנות מסטיק

הייתה חניה ליד המכולת,נכנסתי קניתי יצאתי

נכנסתי לאוטו והסתכלתי  שלא בא אוטו מצד ימין וטראחחחח !

נכנסתי בדלת האחורית של לגאסי

 

האהבלה בחרה לעמוד  בצורה כזאת שהיא חוסמת את האפשרות שלי לצאת מהחניה

אבל אם הייתי מסתכל אחורה ולא ימינה הייתי רואה שהיא חוסמת אותי

נו טוב

החלפנו פרטים ונראה ביום ראשון מה לעשות

 

האשה עובדת במוסך והיא יכולה לקבל מחיר טוב לפחחות מצד אחד

מצד שני אם הפחח יגזים אני יכול להפעיל את הפוליסה שלי אבל מצד שלישי

כל כך הקפדתי לנהוג זהיר שדווקא בגלל תאונה קטנה וטיפשית אני אלכלך את הפוליסה והיא  תיהיה גבוהה יותר בשנה הבאה?

לא כדאי

 

זהו

באתי הבייתה נפלתי לשעתיים שינה ומאז אני על המחשב

המון עבודה

אבל זה ילך וירגע

 

עכשיו אני אץ רץ לראות חדשות ואחכ כוכב נולד

אתמול האהבלים העיפו את מישל והעלו את רפאל

מה יהיה היום?

יעיפו את זהבית ויעלו את מאור???

 

עד מחר אני לא כאן.(בלי נדר:-))

 

תיהיו טובים

נכתב על ידי טליק , 25/8/2006 19:42  
30 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-27/8/2006 13:19




461,769
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)