לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2006    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2006

בהמשך לשיחתנו..


 

שכחתי להוסיף אתמול  לרשימת הנאחסים שפקדו אותי

נאחס גדול

שאומנם לא היה רק שלי

אבל גם אני סבלתי ממנו

 

בעבודה אנחנו יושבים בבנין גדול,9 קומות או 10

בקומה שאני יושב,קומה חמישית המיזוג התקלקל

לא בכל הקומה,רק בחלק המזרחי (שם גם אני יושב כאמור)

וזה היה סיוט חברים,חבל לכם על הזמן

 

פשוט אי אפשר היה לעבוד

אני מקווה שעד שנגיע לעבודה מחר יסדרו את זה כי  החום והלחות בלתי נסבלים בעליל

 

חוץ מזה,היינו צריכים מה1 בספטמבר לעבור ל5 ימי עבודה,זוכרים?

נו..ההנהלה קיבלה פיק ברכיים או משהו לא הסתדר בין ההנהלה והועד

לא ברור לי למה אבל כל העניין נדחה לסוף אוקטובר

בסוף אנחנו ניהיה היחידים בארץ שימשיכו לעבוד בימי שישי

 

בקשר לתאונה הקטנה שעשיתי,אולי יש כאן מישהו שמכיר את החוקים

כי אחכ חשבתי על  מה שקרה ואני לא כל כך אשם (לדעתי)

 נכנסתי עם האוטו לחניה של המכולת (יש דבר כזה)

וזאת שהתנגשתי בה בחרה להוריד נוסעת בכניסה לחניה שזה לא מקום עצירה

כלומר היא יכולה הייתה לנסוע עוד 2 מטר ולהוריד את הנוסעת שלה על שפת המדרכה  והיא לא עשתה זאת

אני אומנם הייתי צריך להסתכל במראה בכדי לראות שהדרך לא חסומה

אבל באופן טבעי  הסתכלתי ימינה לראות אם יש רכב שבא מהכביש בנסיעה ישר

ולא  חשבתי שמישהי תעמיד את האוטו ותחסום ולו לרגע את היציאה מהחניה

 

איכשהו אני פתאום חושב שלא אני האשם היחידי  כאן

אבל מעניין מה החוק היבש אומר

 

מכיון שבזמן הארוע הייתי מאוד עייף לא חשבתי על הסוגיה הזאת ולא אמרתי את זה לנהגת

אבל בהחלט אומר לה מחר

לדעתי גם היא עברה עבירה

 

החופש הגדול אוטוטו  מסתיים והשבוע נכניס את הילדים מחדש למשטר של הליכה לישון בשעה סבירה על מנת שיתרגלו לקום מחדש בבוקר

 

עידו שמתקשה לקום הלך לישון מאוד מאוחר בלילה בחופש

לפעמים אחרי שאמא שלו הייתה כבר נרדמת

ואז היה ישן עד מאוחר בבוקר

ואותו כבר אנחנו מתרגלים משבוע שעבר לשינה בשעות נורמליות וקימה  בהתאם

די,תיכף החופש נגמר וצריכים לחזור לשגרה

 

נטע תתחיל חטיבה ובית הספר כבר לא נמצא במרחק הליכה מהבית

ואני לא ממש רוצה שהיא תתנייד באוטובוס

כמובן שאם יכלו כל הקיצין היא תשתמש באוטובוס אבל התארגנו כמה הורים ונעשה הסעה לבית הספר בבוקר

בחזרה בצהריים או שהם ילכו לאיטם ברגל

או שאני אבוא לקחת,נראה.

 

את עידו כבר רשמנו לחוג כדורגל

יובל רוצה ללמוד גיטרה וכבר "הוצאנו לאוורור" את הגיטרה הישנה שלי

דיברנו עם מורה שאמר שאם נשיג עוד ילד או שניים,המחיר ירד אז השגנו והשיעורים יתחילו בספטמבר

אני לא יודע מה האפקטיביות של לימוד בשלושה

אני זוכר שאני למדתי לבד

אבל מצד שני הישגי בנגינה על גיטרה לא היו כאלה גדולים כך שאולי עדיף עם עוד 2 ילדים

 

את נטע לא מענינים חוגים

תנו לה להסתובב עם חברות או לראות איתן טלויזיה או לדבר איתן בICQ או במה שהם משוחחים והיא מסודרת

חוץ מזה אנחנו מניחים שבגלל הפרעת הקשב שלה יהיה לה מאוד קשה בחטיבה

ונצטרך בטח לפנות זמן להוראה פרטית

 

כבר דיברנו עם מנהלת בית הספר על הבעיה

בתחלית ספטמבר נלך לאיבחון נוסף כמתבקש מהמעבר לחטיבה

ואני מקווה שבעקבות האיבחון היא תקבל הקלות

 

נלך עם העניין צעד צעד

אגב  רטאלין היא לא מקבלת כרגע בעצם כבר הפסקנו לתת לה לפני חצי שנה

היא לא אוהבת את הטעם ואנחנו החלטנו לא להלחם איתה על העניין הזה

ומכיון שידענו שיהיה איבחון החלטנו להשאיר את נתינת הרטאלין לפסיקתה של הרופאה המאבחנת

נצטרך לתת,ניתן

אם נצטרך כדור אחר,ניתן אותו

סבלנות יש לנו

 

ראיתם אתמול כוב נולד?

איזה מזל שמאור לא עלה ואיזו דילמה להחליט בין זהבית למאיה..

 

לדעתי מבחינת ההפקה והשיווק של הזכיינית מאיה עדיפה

אבל איזה טרנספורמציה מדהימה עברה זהבית בזמן הזה

אני ממש מקווה שהיא לא תעלם

 

את ז'אקו אני אוהב והוא כנראה יקח ואין לי בעיה עם זה

לדעתי כל מי שהגיע לגמר זכה כבר

ראו את כוכבי  התוכניות האחרונות (לבד מכ"נ 3 ששלושת הזוכים התאיידו כבר יום אחרי)

אז נמתין בסבלנות לגמר

 

זהו, מודה לכל מי שברך אותי  על הפוסט שלי שהתפרסם בנענע

וחוזר לצלול לאשר פוסטים בנושא החם...

 

תיהיו טובים ונדיבים

 

נכתב על ידי טליק , 26/8/2006 07:56  
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-27/8/2006 13:19




461,766
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)