לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2006    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2006

בתשלומים,בתשלומים על כל דבר בתשלומים בתשלומים...


 

השורות שבכותרת היו התחלה של שיר של זמר שנקרא פלפל אל מסרי.

פלפל אל מסרי היה זמר ישראלי שעלה ממצרים ששם כבר היה מוכר כזמר

שיריו  כפי שודאי הבחנתם נודעו במילותיהם העממיות:

 

"בתשלומים,בתשלומים,על כל דבר בתשלומים בתשלומים

כל המשכורת הולכת למכולת

כל המשכורת הולכת למכולת

אי אי אי בתשלומים"...

 

פלפל מילא אולמות בשנות ה50 ובשנת 1959 הזמינו אותו להקלטה של שיריו בקול ישראל

כזה כבוד עשו לו

 

למה אני מבלבל לכם את המוח עם זמר ששמו פלפל אל מסרי שהסתובב כאן בשנות ה-50?

 

הנה,  אומר לכם:

 

כי השורה הראשונה של השיר הזכירה לי מאוד את מצבנו לקראת פתיחת שנת הלימודים...

אני יודע שהאנלוגיה קצת יוצאת מפרופורציה

אבל מה כ'פת לכם

אתם  בין כה וכה כבר כאן

אז תקראו..

 

יש לי כידוע שלושה ילדים שיהיו בריאים וחזקים

נטע עולה לכיתה ז'

יובל עולה לכיתה ו'

ועידו עולה לכיתה ב'

 

לשלושתם נקרעו תיקי בית הספר לא ברור לי איך ולמה,ולא ברור לי למה תיקון לא בא בחשבון

השם ירחם.

לשלושתם קנינו תיקים חדשים

לשלושתם צריך חולצה לתלבושת אחידה (כי החולצות הקודמות התפררו מכביסות)

ברור לכם שלא הסתפקנו בחולצה אחת שמתלכלכת אחרי יום,הצחקתם אותי

קנינו 5-6 חולצות לכל ילד

לנטע צריך מכנסי ג'ינס שבחטיבה  הולכים איתם,קנינו 2 בנתיים

(בוודאי שנקנה עוד)

חולצות לבנות לארועים חגיגיים:אחת לכל אחת (אל תדאגו,נקנה עוד)

 

רשימה של ספרים ומחברות קיבלנו ביחד עם התעודה

וזוגתי החרוצה קנתה כמעט הכל בהתחלת החופש הגדול

יש לנו חנות באמת נהדרת שמוכרת ספרי לימוד משומשים במצב טוב  במחיר מוזל

והם אפילו שומרים ספרים

אבל למה המועצה החביבה שלנו לא עושה מעשה כמו שעיריית חולון עושה שבמחיר סמלי משאילה ספרי לימוד

למה כל שנה צריך לקנות???

ואת מי אנחנו מעשירים,מאוד מעניין אותי לדעת

 

קנינו גם ציוד משרדי:

עטים

עפרונות

מחברות

דבקים

עטיפות

 

וגם קיבלנו כמות דומה מגיסתי שילדיה בגרו כבר

יש לנו מלאי לשנתיים לדעתי

 

יומן צריך לקנות? לא יומן פושטי כזה,הצחקתם אותי

אלא אחד ממאות היומנים שהם חלק ממרצ'נדייז שמעשיר איזו דמות סלבית

עם הגיגיה החשובים

מה היא אוכלת,מה היא עושה בשעות הפנאי ועוד כהנה וכהנה

דמות מחנכת כל הרוני סופרסטאר האלה..

 

האמת שאין לי מושג איזה יומן הם קנו אבל נקנו 3 יומנים לפי טעמו הטלנובלי של כל ילד

 

 הייתי שותף בשבוע שעבר לסיבוב מייגע 

במשולש אור יהודה חולון ראשל"צ כדי לקנות את כל הדברים

ולכל ילד יש טעם אישי

זה רוצה תיק בית ספר בצבע כזה וההוא בצבע אחר

 

ואין כבר את הילקוטים האלה בצבע חום שמחולקים בפנים למדורים כמו שהיה לנו

ואתה סוחב אותו עם ידית עד שידך מאדימה

נו סר.

 

חביבל'ה היום יש תיקים עם מנשא אורטופדי

או עם עגלה על גלגלים כאילו הם תיכף ממריאים לארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות

 

בקיצור תעשייה שלמה סביב החזרה לבית הספר

ואנחנו גבנו שחוח מהמשא הכבד(פיזית,שקיות ניילון מלא החופן)

והוא מתכופף עוד יותר תחת הנטל הכספי שפרוס בויזה :

 

"לתשלומים,לתשלומים על כל דבר   בתשלומים בתשלומים" כמאמר השיר ולזכרו של פלפל אל מסרי אללה ירחמו

 

בקשה קטנה לי אליכם חברי ההורים לילדי בית ספר (וגם גן הולך)

מי שיכול לכתוב פוסט על החזרה לבית הספר ולקשר לנושא החם,שיעשה זאת

זה ישאר לפחות עד מחר בערב(אלא אם יקרה משהו אחר מהפכני. שיצריך שינוי בנושא החם)

 

תודה חברים יקרים

ואל יאוש

 

תיהיו טובים וחזקים

 

נכתב על ידי טליק , 27/8/2006 14:34  
42 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-30/8/2006 21:24




461,761
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)