ערוץ 2 טוחן משעות הצהריים תוכניות שמקדמות את הגמר הגדול
השאיפה הלגיטימית : צפיית שיא בזמן התוכנית
וזה בלי להזכיר את הפרומואים שרצים מתחילת השבוע בקשר לגמר
שימו לב אגב שהפרומואים צבועים בסגול ,הצבע של נותנת החסות הראשית של התחרות,חברת סלקום
אתמול דווח שחברת שטראוס עלית קנתה הפסקת פרסומות שלמה שעלותה 130 אלף דולר,
לפני ההכרזה של צביקה הדר על הזוכה
תיהיה פרסומת אחת פרסומת זהב בהגדרתה שעלתה לבעליה,ראלקו יבואנית שארפ 250 אלף שקל
בהנחה שברגע הזה תיהיה כמובן לכוכב צפיית שיא
הפקת התוכנית מביאה לגמר את כל זוכי כוכב נולד לדורותיהם מלבד אגב הראל מויאל שבחר
לעזוב את הבית "החם והמחבק" של טדי הפקות
ומי שעזב גם אם ניצח לא זכאי לצ'ופרים בחשיפה
הארוע מתקיים בפארק הירקון, ההפקה מושקעת מאוד מבחינת סאונד ותאורה כיאה למעמד
אין ספק שהזכיינית קשת,החברה המפיקה טדי ונותנת החסות סלקום מתכוונות לגרום לארוע להצליח
הארוע יצא מזמן מהגדרה של תוכנית "כשרונות צעירים שמחפשים חשיפה"
יותר מידי כסף מעורב כאן
זו אחת הסיבות אגב שבתוכנית הזאת פנתה הפקת התוכנית מיוזמתה ליוצרים ומבצעים צעירים והזמינו אותם לבוא לאודישנים
לכן אין להתפלא שהשלושה שעלו לגמר הם כאלה שהפקת התוכנית פנתה אליהם
זהו
לא התעסקתי בכלל עם המבצעים המוכשרים
בניגוד למה שאמרתי בפעם הקודמת שהתייחסתי לתוכנית
אני בעד מאיה
אבל לדעתי הצנועה כל מי שהגיע לגמר הרוויח
גם מבחינת חשיפה, נסיון בהופעה מול קהל
וטרנספורמציה מבחינת הלבשה איפור ושאר ענינים טכניים ששירה לא כלולה ביניהם
זהו
שיהיה נחמד