לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2004    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2004

יום ארוך שהולך ומסתיים


 

יקיריי

היום הזה התחיל רע

למרות שהקפדתי לכוון את כל השעונים בבית לשעון הקייץ

התעוררתי מאוחר

כשעושים בבוקר הכל במהירות

גם שוכחים דברים

וגם איכשהוא כל היום מתחרבש

 

וככה סיימתי את העבודה עם כאב ראש שהלך והתגבר

לקחתי טיפות אופטלגין

וכאב  הראש לא עבר

ניסיתי להכנס למיטה

לנוח

אבל לא הצלחתי

 

בשעה 15:00 עליתי על אוטובוס לאשדוד

למפגש שאביה הזמינה אליו כמה אנשים מישרא.

 

מה אומר לכם חברים

כככל שהמפגש התקרב

התרגשתי

חששתי

פעם ראשונה שאני יוצא מאחורי מסך המחשב הנוח והחמים

ונפגש עם אנשים מישרא.

חלק מהאנשים שהוזמנו לא הגיעו מסיבות כאלה ואחרות

אבל  מי שהגיע היו :

 

פמה שלנו-אשה מדהימה

המוס  האחד והיחיד

דארלינג הדארלינג -אשה כלבבי

דונה היקרה

ופיסמייקר שעשה דרך ארוכה

 

אביה המדהימה הזאת

בעלה אהוביק המקסים

והתאומים המתוקים להפליא ארחו אותנו בבית מול הים באשדוד

 

מה אומר חברים?

ראשית היה מפגש מהנה מאין כמוהו

עם חברים

סוף כל סוף ראינו פנים

שהתחברו לפוסטים שאנחנו קוראים כמעט כל יום

 

כשאביה דיברה איתי על המפגש לפני חודש בערך

שמחתי להזמנה

אבל התאריך היה רחוק ועדיין לא הייתה התרגשות

ככל שהתאריך התקרב

התחילו חששות טבעיים

כאילו נגמר הקטע שכל אחד יושב תחת גפנו בנונשלאנטיות

 מאחורי המחשב ומפזר הגיגים

עכשיו זה הדבר האמיתי

עכשיו זה מפגש

face to face

 

אז נכון זה נשמע דרמטי משהו

אבל זה היה ממש לא

לזכותה של אביה תרשם  האווירה נינוחה

ולזכותם של כל אחד ואחד מהמשתתפים תעמוד העובדה

שהם פשוט אנשים מקסימים שכייף להיות במחיצתם.

נישנשנו - שתינו קפה

והחלפנו חוויות ורכילויות קטנות מהוואי ישרא

ואני כל כך שמח שהייתי..

 

כאב הראש עבר

זוגתי הטובה אספה אותי מול ביתה של אביה

ונסענו לבקר את גיסי-אחיה בגן יבנה

שם הותרנו ילד ללילה

המשכנו לאחותה השניה ואספנו ילדה שהותרנו שם אתמול

(ככה זה בחופש כשיש הרבה אחיינים)

והגענו הבייתה

 

יום ארוך שמסתיים לו חברים

מעניין מה תיהיה ההתרשמות של כל אחד מהחברים

שהיה במפגש

אני מאוד נהניתי

אני בטוח שגם הם

 

לילה טוב אנשים יקרים

 

נכתב על ידי טליק , 7/4/2004 21:51  
67 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-11/4/2004 06:46




461,793
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)