לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2004    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2004

בחילה קלה..כדורסל..אלא מה..


 

יסלחו לי כל אוהדי מכבי באשר הם

אם יורשה לי (ואני מאמין שיורשה לי)

להעיב קצת על שמחת הנצחון מול זאלגיריס

 

כל הכבוד על הסל המופלא ש"הציל את המולדת"

אבל המשחק היה מחורבן בכל קנה מידה

לשייך עזרה אלוהית לנצחונות האלה הוא עלבון לכל מי שהוא אדם מאמין

המחשבה של המאמן הנאור-גרשון

שאם הוא ישא תפילה

ויניח תפילין לפני משחק

ומכבי מה שלא יהיה תנצח

היא מחשבה של  מי שמשתייך לזרם קיצוני  בדת

בדומה לשיעים או לסונים או איזה חוג קיצוני ביהדות

 

צר לי לבשר לו ואני לא הראשון

אין שום קשר בין אמונותיו לבין נצחונות בספורט

קחו קצת מאמרות השפר של  גרשון זה ביממה האחרונה:

 "אלוהים שם לליטאים בלוק במח"

"ערב היסטורי לא רק למכבי"

 

לפני שאמשיך אני מפנה אתכם לכתבה בוואלה של איתן בקרמן על הנצחון הזה של מכבי

כל מילה בסלע

כמה בן אדם מאושר יכול לדבר שטויות

למה להעליב את הליטאים שאין ספק שהיו טובים ממכבי בכל פרמטר במהלך המשחק

שכנראה לא עמדו בלחץ בזריקות עונשין ההן

כמה פעמים מכבי לא עמדו בלחץ

ואיפה אז היה אלוהים?

 

פטאטי ככל שיהיה לנאחס את הנצחון לטובתו של "עמישראל"

שמתם לב כמה אנשים מדברים על דברים שהם עושים לטובתו של "עמישראל"

בלי שבכלל שאלו אותנו?

אני עוד יכול להבין כשמדובר בפוליטיקיאים שכוחי אל בדרך כלל מהליכוד

כמו בןלולו או אפללו או רוחמה לא עלינו

שיודעים בוודאות מה טוב לנו

אז עכשיו גם מר גרשון יודע???

וואלה יופי !

ואיכשהו גרשון מזכיר את דודו טופז

וזו ממש לא מחמאה

שניהם מלאים בעצמם "טיפה" יותר מידי

 

נודה על העובדה שהסל של שארפ

היה צרוף מיקרים נדיר שלא רואים הרבה במחוזותינו

והנצחון אחרי שסאבוניס יצא

לא הוטל בספק

 

אני רוצה להדגיש עובדה אחת

עיני לא צרה בנצחון מכבי

אני לא ממש שמח וצוהל

כי התופעה ששמה מכבי תל אביב גורמת לחורבן הכדורסל הישראלי

ואני לא אתווכח אם אף אחד שחושב אחרת

אני גם חושב ששמעון מזרחי עושה עבודה ברוכה שמשפיעה בסופו של דבר על כל הספורט הייצוגי בארץ

אבל אני מתקומם כשפיני גרשון האיש והאגדה עלק

ממשיך לפלוט שטיות

ולנאחס לעצמו ולקבוצתו יכולות שבאות ישר מלמעלה

 

ולסיום רק רוצה לאחל לקבוצתי האהובה -הפועל ירושלים (למי ששכח)

ה-UNDERDOG בכל מה שקשור לגמר בשבוע הבא בשרלואה בלגיה

שננצח

ככה

בלי עזרה אלוהית

בלי לנאחס לעצמה דברים שלא שייכים לכדורסל

בעזרת עידוד מאסיבי מצד הקהל הגדול שיגיע לבלגיה

 וכדורסל מצויין של וויל סלומון -דורון שפר -אונג'בי-משה מזרחי

עידו קוז'יקארו וקאלי מקארתי

כי הם טובים

ולא כי מישהו שכח להניח תפילין ביום המשחק.

 

ואני מפנה אתכם לבלוג של ידידי אילון

שאומנם דעותיו קיצוניות משלי בעניין

אבל בדם ליבו הוא כותב

אנא לעיונכם

 

זהו

אני את שלי אמרתי

יצאתי מארון ההערצה העיוורת לכל מה שמריח צהוב 

אז ניצחו

שינצחו את צ.ס.ק.א

אחכ נדבר...

 

שבת טובה לכם חברים שלי

 

 

נכתב על ידי טליק , 9/4/2004 17:59   בקטגוריות נו..אז ניצחו - יופי חי  
34 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-10/4/2004 20:17




461,790
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)