לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2004    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2004

"על סכינים -חמץ - סוף החופש והפינאלה : ירושלים בגמר היול"ב


 

לאט לאט הולך הפסח הזה ומסתיים לו

סוג של סיוט שמערב חופש נורא ארוך

שבו צריך למצוא תעסוקה מתמדת לילדים

ולאכול את המצות הנוראיות האלה

כי אין חמץ בבייתנו הקט.

 

מילא בשנה שעברה הילדים עוד הורשו

לאכול דברי חמץ

לא לחם אומנם

אבל קורנפלקס וכאלה

והשנה זוגתי החליטה שהם גדולים מספיק ולא יכנס שום מאכל נושא חמץ הבייתה

וככה אנחנו מחפשים לאכול דברים יצירתיים לארוחת ערב

כי זאת עליכם יש לדעת

הילדה מכורה לבוראקס בארוחת ערב

הבינוני לפיצה

והקטן אוכל הכל

והפסח הזה אללאי משבש להם את החיים..

 

גם לי האמת

בשנים קודמות "חמקתי לאכול" חמץ במסעדות יפואיות כאלה ואחרות

אבל השנה בהיותי נטול אוטו

מאוד קשה המשימה

ובלסתי מצות ללא הכרה..

 

האמת אני מגזים בתאור

זוגתי ביקשה שנשמור על בית נקי מחמץ

ובעיקרון אין לי בעיה עם העניין

רק שהזמן לעזזאל

הזמן של הפסח הזה נראה לי איטי מקודמיו..

 

אתמול אחר הצהריים התקיים כינוס משפחתי

על טהרת הצד שלי

התכנסנו אצל אחותי שומרת המצוות ברחובות

היו שם סבתא נאווה

אחותי עם בעלה וילדיה שאצלה כזכור התקיים ליל הסדר

אחותי שארחה את הארוע של אתמול עם בעלה וילדיה

ואח שלי הקטן שמשרת כקצין בחטיבת השריון המהוללת 401

אחי השני נמצא במילואים ולא יכול היה להגיע.

ואחותי הציירת שנמצאת בטיול ארוך באי הבריטי

 

לסבתא נאווה הייה יום הולדת

קנינו שי צנוע כחוק

הבאנו פרחים לאחותי המארחת

מהר מאוד השיחה הדרדרה לויכוחים די מגעילים

שאת כולם "מדליקה" סבתא נאווה

הנושא העיקרי היה ציורים של סבא שמואל

שלדעתה נמכרים בגרושים ברחבי  ירושלים

על ידי דודתי

לטענתה דודי רימה את אבי ואחותו

בחלוקת הציורים

כמו גם במכירת הבית שמשפחתו של אבא שלי

גרה במושבה הגרמנית בירושלים

האמת שזה בכלל לא עניין שלנו הילדים

כל אחד מהילדים קיבל בזמנו כ 10 תמונות

והלך לדרכו

אצל דודתי אשתו בנפרד של דודי שמאושפז בבית חולים הרבה זמן

מצוי רב האוסף

וסבתא נאווה כועסת

אבל לדבריה  "בגלל שאבא שלי ויתר לטובת דוד שלי על הכסף מהבית המכור

ונתן לו את החלק הגדול באוסף" חוץ ליילל

אי אפשר לעשות כלום

וככה השיחה הדרדרה ונוצרה אוירה לא נעימה כמו שהגב' יודעת ליצור

וכמובן שהשיחה גלשה לדברים אחרים

 

אחכ אחותי אמרה לזוגתי שהגב' נאווה יודעת ללחוץ על הכפתור שמדליק אותי בשניות

אבל אני חברים שלי כבר מנוסה בדברים האלה

ולמרות שהיא מדליקה אותי

והכעס עולה וגועש בי

אני יודע להשתלט עליו

 

ושמתי אתמול לב לעובדה הזאת

ולקח ל מהר מאוד להרגע

בחרתי להניח לכעס

ידידי הותיקים ודאי זוכרים שבקייץ לקחה סבתא נאווה

את שני ילדיי הגדולים אליה ל2 ימי תענוגות

לא ביחד חס וחלילה

בנפרד

אחד אחרי השני

ועל הקטן אמרה שהיא לא ממש מכירה אותו

ולא הייתה רוצה לקחת אותו

לא עזרה העובדה שאמרנו שאם צריך נבוא לקחת אותו מירושלים

היא לא רצתה להסתכן...

 

במשך כל הזמן הזה שעבר מהקייץ

6-7 חודשים

נצר בליבו בני בן ה-5 וחצי את העלבון של אי לקיחתו

ואתמול בלי לחשוש בא אליה והזכיר לה בשפה רהוטה ובבטחון גמור

שהוא קופח

הוא לא ישן אצלה

והוא מעוניין...

אני חושב שמרב שהיא נדהמה מהפנייה שלו

היא הסכימה אפילו לבוא לקחת אותו מבייתנו לירושלים..

נו..עם הנסיון שיש לנו עם ההבטחות שלה בקשר לילדים

לקיחתם והחזרתם

אני לא ממש בטוח שהיא תבוא לקחת

אבל אפילו ונצטרך להשאיל שוב אוטו ולהביא אותו אליה

זה שווה את האושר שלו..

 

בכלל לילדים שלי היא מתייחסת  באהבה גדולה

וזה הדבר היחיד שמעביר לי את הכעס שלפעמים מעוור את עיני

כי היא יכולה לנסות "לרדת" עלי

ויכולה להשמיץ כמה שהיא רוצה את שיטות החינוך שלנו

(למשל לא הייתם צריכים לומר לילדה הגדולה

 שתבואו לקחת אותה ממחנה הצופים אם היא תרגיש שהיא לא רוצה להיות שם

הייתם צריכים לומר שאתם לא יכולים להגיע כי אין אוטו...)

טוב ..אני לא טוב בשיטות "ספרטניות"

אני גם לא ממש חושב שהיא התנהגה כך לילדיה שלה

ואני לא אקח דוגמה ממנה איך לחנך את ילדיי

 

אחכ נפרדנו שהיא נותנת לילדיי מתנות

ועוד כמה ספרים

בהם הספר "במבי" לילדה הגדולה שעד שלא סיימה אותו

לא הלכה לישון.

 

תראו מה היא מוציאה ממני

איזה פוסט ארוך של בוקר כתבתי

 

יש לנו "גשר" בעבודה

נחמד להיות בבית בבוקר של יום חול

עוד לא תיכננו את היום הזה

 

אבל מחר נגיע למשפחה המורחבת והחמה של זוגתי

שם כמידי סוף החג עושים "על האש"

קצת יפריע לי לאכול שיפודים עם מצות..

אבל האווירה החמה

הפרגון

המוני הילדים שישתובבו בחצר

כלבי המשפחה שיורשו לבוא

ומעל הכל האהבה שתשרור שם

תקל עלינו את סופו של החג הארוך והמרגיז הזה

 

רוצה להודות לשרון על  העיצוב העתידי שתעשה לבלוגי

ועכשיו אחרי שהשלימה על העיצוב המרהיב ! לדעתי )

רוצה לבקש שתחזיקו אצבעות לקבוצתי האהובה

הפועל ירושלים במלחמתה על גביע יול"ב ביום שלישי בבלגיה

למרות שעוד אכתוב על הארוע...

 

התחיל בוקר יום ראשון חברים בשבוע השני של אפריל

ונכנסנו לישורת האחרונה של פסח

 

תחזיקו חזק בסיבובים האחרונים של החג

ותסעו בזהירות..

טובים אתם כבר..

אני יודע..

 

 

נכתב על ידי טליק , 11/4/2004 07:06  
64 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-13/4/2004 11:44




461,787
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)