לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2006    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2006

אינפורמציה חשובה


 

המשחק של דפורטיבו לה קורוניה שדודו אוואט משחק בה שוער, הוקדם בשעתיים

אפשר לנשום לרווחה,השוער לא יחלל את יום הכיפורים ולא יעשה בו שינויים

 

הערב פרק אחרון בסדרה האלופה

לא צפיתי באף פרק מהסיבה הפשוטה  שיש לנו YES

אבל אצל גיסתי יש הוט וילדיה הדביקו את הילדה שלי  בהתמכרות לסדרה

אגב,זה נורא קל לגרום לה להתמכר לסדרות טלויזיה

והיא נמצאת שם כבר מאתמול,מכינה את עצמה:-))

 

אגב אתמול כשהיינו בארוחת צהריים אצל דודה שולה זכיתי לראות סוף כל סוף את "הרצועה"

עם אורי גוטליב יובל סמו והכלב,שגיב פרידמן

חביב,יש קטעים מצחיקים,אבל בשביל איזוטריה כזאת לא עוברים חברת כבלים

 

בערב החג אגב גם קרובי משפחתי מעדות מתנגדות נתנו בגפילטא

מזל שהיה מספיק לכולם

תאמינו שהגרגרנים הלא אשכנזים האלה רצו עוד?

לאן הגענו...?(זו בדיחה ! לאלה שלא הבינו את ההומור ותיכף יגידו שאני גזען)

 

בתקופה הזאת של לפני יום כיפור אנחנו מסדרים בקדחתנות את האופניים של הילדים

כל אלה עם הפנצ'רים נשלחים לתיקון

למתיחת שרשראות

אנחנו מצטיידים בערכת תיקון פנצ'רים שעולה פרוטות אך בפרוש מצילת חיים כשמדובר בתקר שקורא אללי כשיום הכיפורים כבר בעיצומו

 

ומהספרניות בספריה מבקשים לשמור ספרים שווים

אגב אני שוקל ברצינות ראויה לקנות לעצמי למתנה את הספר החדש על אריק איינשטיין

אומנם קצת יקר,150 שקל

אבל אפשר שמעתי להכנס לאתר סטימצקי באינטרנט ולקבל הנחה של 30 שקלים

ואני מתכוון לעשות זאת

 

הרבה כביסה היום

אין לי כל כך חשק,אבל  גבר צריך לעשות מה שהוא צריך לעשות..אין ברירה

 

שיהיה חג שמייח אנשים

תנו בראש לרעים

 

נכתב על ידי טליק , 24/9/2006 09:43  
36 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-25/9/2006 14:38




461,762
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)