לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2006    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2006

אן דן דינו סוף על הקטינו סוף על הקטי קטו אליק בליק בום..


 

עכשיו אני בלחץ

ביום חמישי יש  את המסיבה המשפחתית לכבוד הגעתו של דוד שלי לגיל 70

אני צריך לכתוב משהו לכבוד העניין

והראש שלי ריק כמו  אנלא יודע מה

ניסיתי להתחיל לכתוב,אבל זה לא זורם

ניסיתי בחרוזים ושום דבר לא מתחרז

ניסיתי בצורת סיפורת אבל זה יוצא משעמם

ואני חייב להוציא משהו תחת ידי עד יום רביעי

אני לא מבקש עצות או משהו

אני  מתחלק איתכם בהרגשתי כתקוע

אני יודע שבסופו של דבר זה יצא

אבל למה בייסורים למה?....

 

היום החלק השני של האיבחון לילדה(וגם החלק שבו מגיע זמן התשלום,1800 שקל שלא ממש ברור עדיין אם יש החזר כי לא  בררנו אם הפסיכולוגית קשורה למכבי ולא רצינו ללכת לניצן למשל כי לא רצינו ליפול עם מאבחן או מאבחנת לא טובים  ואצל זו כבר עשינו איבחון לפני כמה שנים ואנחנו יודעים שהיא טובה

 

נפל לי  בשבוע שעבר מגב של שמשה אחת של המכונית

מעניין מה יקרה קודם

ירד גשם או שאקנה מגב ,מעשה שאני מתעצל לעשות כי צריך לנסוע לאוטו דיפו שיש לי תלושי חג שתופסים שם

מחר מייד אחרי העבודה אני נוסע לאוטו דיפו,מבטיח

 

וצריך גם להכנס לסטימצקי כדי לקנות מתנה לדוד שלי

אולי באמת אכנס לאתר של סטימצקי באינטרנט בשביל לקבל קופון הנחה לספר של אריק איינשטיין

אחרי הכל שניהם תל אביבים ותיקים

ואני בטוח שדודי היקר ישמח בשי כזה

ואם לא,יחליף

 

בסוף השבוע אחרי המסיבה לדוד שלי הילדה שלי שהופכת אוטוטו לבת 13 מזמינה 5 חברות למסיבת יום הולדת שנחגגת כמסיבת פיג'אמות

זו לנו פעם ראשונה שאנחנו מארחים מסיבה כזאת

יש למנוסים שבינכם הערות על דברים שאנחנו צריכים לדעת?

בעיקרון הילדות בנות 12-13 מאוד טובות ותמימות

אבל לך תדע אנא עראף..

 

זוגתי הורידה אתמול את בגדי החורף,טכס שכל שנה אני מתפעל ממנו בעיקר כי אצלנו במשפחה

לא היה עניין כזה בכלל

החורף היה מגיע ואמא שלי פשוט הייתה מוציאה מהארון את בגדי החורף והיינו לובשים אותם.

כאן יש סוג של טכס

היא מוציאה את הכל,ממיינת את הכל

יש סוג אחד של בגדים שהולכים לילדים היותר צעירים במשפחה

ויש סוג אחר שהיא שמה בשקית ליד הדלת ותפקידי לשים את השקית ליד הצפרדע כדי שאנשים שזקוקים לבגד יוכלו לקחת להם

מה ההבדל בין 2 הסוגים?

אין לי חצי מושג

 

אחכ בהמשך הטכס הילדים צריכים למדוד את הבגדים

מה שטוב עליהם,נכנס בחזרה לארון

מה שלא מוצא חן בעיניהם וקטן נכנס לשקית אחרת וכנראה גם מוצא את דרכו גם לנזקקים, או ליותר צעירים במשפחתנו

 

לגלות לכם סוד,עד לפני כמה שנים הייתי מכבס את כל הערימות ! שהיא מוציאה מהארון למעלה

עד שהתמרדתי

וטענתי שאין בזה הגיון

והיא בטובה עשתה לי הנחות:-))

 

אבל תמיד מפתיע אותי הרגע שבו היא מחליטה שנאמר הקיץ נגמר או החורף מסתיים וצריך להוציא מהארון את  העונה החדשה

זה משהו גנטי נראה לי אחרת אין לי שום הסבר לתופעה

 

זהו אנשים,זה הכל

אני כבר חושש לסיים ב"תיהיו טובים" עוד  ישתמשו בזה נגדי שוב ,לך תדע

 

 

 

נכתב על ידי טליק , 25/9/2006 15:09  
50 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-27/9/2006 16:41




461,761
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)