לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2004    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2004

ללא כותרת...הפעם


 

קחו את רשימת הגעגועים שלי

חלק מהם כתובים ברשימות שלי בצד וחלק לא

כי אין מקום

בשביל לחוות או לראות או לגעת בחלק מהם אני מסכים להכנס למכונת הזמן ולחזור לרגע לאחור

לחלק בחיים לא..

 

ילדות מוקדמת ברח' אלקלעי בירושלים-טלביה-הוילה של שרובר-הצעקות "בארוד בארוד" כשהפועלים הערבים היו מפוצצים סלעים.

 

"האוורסט"-גבעת החול שהיינו עושים עליה "חליקה" מהטופ של הוילה של שרובר לכביש,

כמעט לא היו מכוניות.

 

בית הכרם בהתחלת שנות ה-60.

רח' רבי בנימין לא סלול כשהג'יפ הצבאי של אבא של אודי דוהר לכיוון שלנו- "המשוגע" קראנו לו.

 

יונתן נמרי ואני שותפים בג'ולות.(כן,כן הזמר ההוא)

 

יואל גוטליב והכלב נימו מגיעים לשכונה מקיבוץ שדות ים.

 

סידני וג'ק עולים לארץ אחרי רעידת האדמה באגדיר-מרוקו.

ג'ק מתעקש על סיבובים באופניים החדשות שלי

אני מתעקש שלא..

והוא מכריח אותי "בעינויים".

 

פלאפל דליה אחרי פעולה בתנועה המאוחדת

 

התכנסות יום שישי בכיכר דניה

 

הכלב בולי של הילדים של פסח גרופר.

 

העקיצות מהדבורים של מויכה אח של עמוס ברמץ- רמקולה קראנו לו (לעמוס)

 

הצעקות בפולנית של יוחנן על אמא שלו (עד היום אני יודע לומר "לא רוצה" בפולנית - נייחצ'ה..)

 

שידור משחקי כדורגל של נחמיה בן אברהם

ואיך כולנו היינו יורדים למטה לשחזר את המשחק.

 

חופש במכמורת עם כל המשפחה.

 

אריה-הנהג של סבתא שלי עם הדסוטו האחת והיחידה.

 

חופשת קיץ בבית הגדול של הודה בבנימינה שברקע ברווזים והאיום התמידי של הודה שאם לא אוכל צפוי לי ברי ברי

 

יגאל -הנהג של סבתא שלי שהביא לי אוצר בדמות חתימות שחקני הפועל רמת גן בכדורגל

(כולל חודרוב ! ) שזכתה באליפות המדינה ב1964.

ואת חתימות שחקני מכבי תל אביב בכדורסל עם תנחום כהן מינץ-טל ברודי ורלף קליין.

 

עמרם-הסטודנט שגר בדירה שלנו בטלביה (השכרנו לו חדר מה-3 שהיו לנו..)

ולימד אותי להסתכל על טבלאות הכדורגל של הליגה הלאומית.

 

מגרש הכדורגל האלמותי בקטמון עם דב אבא של אברי גלעד ועם אבא שלי.

 

סינגל האחד והיחיד שניצח לבדו את מכבי חיפה.

אלי בן רימוז' האיילה.

 

התפרעות של אוהדי בית"ר בימק"א מול בית"ר תל אביב עם בונזי ובוסטמנטו

במשחק האחד והיחיד של בית"ר ירושלים בכל חיי שהייתי בו..

 

הטוסטוס הראשון של אבא שלי-מופד הוא קרא לו.

 

הווספה הראשונה

שהגיעה עד מכמורת אפילו.

 

האוטו הראשון-מוריס מצחיקה.

 

המעבר לרח השחר בבית הכרם והחדר למטה עם הקיר שצבוע באדום

 

הסינמטק בבית אגרון ביום שישי בצהריים

 

יציאה מסרט בתאטרון ירושלים ביום שישי אחרי הצהריים

כשהשבת כמעט נכנסת ושקט באוויר

 

המרקיה של יוסי אופק והסיפורים על הודו

 

הכניסה לבצלאל מרח שמואל הנגיד-אווירת קודש

 

משחק וויסט שלא נגמר בדירה בגבעת בית הכרם

 

הסלט  במסעדת מאיר וג'ינג' בשוק מחנה יודה

 

הממולאים במנגן בנחלאות

 

החומוס בטעמי

 

הטחינה ברימון

 

הקובה במסעדת חן

 

 הבירה בטאוורן

 

יין מרסלה במנזר הקרימיזאן בבית ג'לה

 

הסיבובים בעיר העתיקה בשביל לקנות לרינה חשיש

 

המריחואנה בקופסאות גפרורים מאודליה ואורית

 

הכעכים עם הזעתר בשער שכם

 

התיירות האמריקאיות בשער יפו

 

הטיולים עם מחלקת הנער והחלוץ של הסוכנות

לאילת "כמלווה עם נשק"

 

העליה למרום גולן לשל"ת מוקדם

 

ההלם מהבנות מרמת השרון..

 

עבודה במיון תפוחי אדמה

השכמה ב3 בבוקר למשמרת ראשונה

 

ולהכנס מאובקים לחדר אוכל לארוחת בוקר "שיא הקוליות"

 

לבוא מהצבא למרום גולן

עם מדים אחרי נסיעה של שעות מסיני

ולהכנס לחדר האוכל עם מדים ונשק-יותר "משיא הקוליות"

 

לחזור לסיני.

 

לג'ידי

 

לחולות

 

לבונקר המגורים

 

להקפצות

 

לסירנות

 

לתעלת סואץ בדמדומים.

 

לדקה הראשונה של המלחמה

 

לדקה האחרונה שלה

ב24 באוקטובר 73 בערב..

 

 

 

נכתב על ידי טליק , 13/4/2004 17:35   בקטגוריות זכרונות  
32 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-14/4/2004 11:28




461,775
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)