לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2006    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2006

אני רוצה לומר משהו שלא יהיה פופולרי בצורה היסטרית


 

כאילו אחרי שאני אומר את מה שאומר

נגיד, להיות הראל סקאת,כבר לא יהיה לי סיכוי

 

אז ככה,הנה זה בא

מוכנים?

 

אני חושב שצריך לדבר עם אסד נשיא סוריה  !

זהו,אמרתי

 

תשמעו,האיש מצהיר בזמן האחרון תחת כל עץ רענן שהוא רוצה שלום

שהוא מוכן לשוחח

ואנחנו  יש לנו נטיה מסריחה לבטל מראש את מה שנשיא סוריה אומר(או הערבים בכלל)

אחרי הכל חייבים ללכת לפי הקו שקבע  מאור הגולה בוש

ויש לנו גם נטיה לפני שבכלל שמענו מה שיש לאסד לומר

להגיד שאנחנו יודעים שהוא לא יוותר על הגולן

וגם אנחנו לא

וחוץ מזה הוא מעביר נשק לחיזבאללה מצד אחד ולטרוריסטים העירקים שנלחמים נגד צבא ארה"ב

ולכן הוא פסול לדיבור כלשהו

והאיש צורר,ואין מה לדבר איתו

 

תסלחו לי חברים

אבל לא מדובר שנעשה שלום עם שוויץ

הם לא שכנים שלנו

אין להם עניין ברמת הגולן ,הטילים שלהם (אם יש להם כאלה) לא מכסים את כל שטח מדינת ישראל וכבר ראינו למה מסוגלים לעשות טילים שמכסים רק חצי ממדינת ישראל..

 

כן..כן אני מפחד מהטילים של הסורים

וגם אולמרט צריך לפחד

 

כי  אם ההתנהלות מול חיזבאללה הייתה התנהלות שלומיאלית

מי יתקע לידנו שההתנהלות מול סוריה תיהיה שונה?

 

ודבר אחרון

 

למה אנחנו כל כך מפחדים לשוחח עם האיש? כי אדון בוש לא רואה בעין יפה? שייזדיין

אז אסאד יגיד שהוא רוצה את רמת הגולן,הכי גרוע.

אבל בוא נתחיל לדבר

אולי הוא יסכים תמורת סיוע כלכלי אמריקאי מסיבי נגיד להחכיר לנו את רמת הגולן לעוד 100 שנה עם אופציה להארכה

לא יודע,אני סתם  מפנטז

אבל עד שלא נדבר

איך נדע?

לא עדיף דיבור על מלחמה? למרות שאנחנו כל יכולים,מנצחים את כולם והעולם קטן עלינו..

 

בואו ניתן צ'אנס לאסד

לדבר לא עולה כלום

נשמע מה יש לו לומר ואחכ נחליט אם היה כדאי

אני לא בעד למסור את רמת הגולן בכל מחיר

אבל האיש מזמין אותנו להפגש ואנחנו ,נאדה אוויר

 

חבל על הזמן לדעתי

המלחמה הבאה  תיהיה אחרת לגמרי ולא קלה

 

תחשבו על זה

נכתב על ידי טליק , 11/10/2006 15:59  
44 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-15/10/2006 11:13




461,892
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)