לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2006    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2006

"בכל אחד יש איזה מן סימפטום שלא בולט באופן ממשי"


 

4 וחצי בבוקר

כביש 44

בואכה תל אביב

קריר

נוסע כמעט לבד על הכביש

וכמעט קבוע כשאני מתקרב לצומת חולון

גלגל"צ משדרים את השיר הבא:

 

ותקראו בתשומת לב את המילים,בחייאת

 

"בכל אחד יש איזה מן סימפטום

שלא בולט באופן ממשי

וגם אני בתוך עצמי פתאום

מקשיב למסתרי קולות נפשי

 

בכל אחד יש מטורף חבוי

שמתגלה ולעיתים נחבט

בעולם שלך אני שבוי

בעולם שלי למי איכפת

 

ורק אני ואנוכי נורמלי מכולם

בתחבורה הציבורית נוסע אל הים

ורק אני ואנוכי נורמלי מכולם

אני שוכח את עצמי  בדרך אל הים

 

כולם אומרים מחר יבוא שלום

אבל עלינו כבר הקיץ הקץ

ועד שיפתחו את השסתום

אני יורד לים להתרחץ

 

עכשיו אני בגובה פני הים

רואה אותך בכל מיני גדלים

ומשתומם היכן היו כולם

כשאלוהים המציא את הכללים

 

ורק אני ואנוכי...

 

פתאום מיציתי את עצמי

חיפשתי השראה

כל כך הופתעת לראות אותי

מביט בי במראה

חזרתי מהים עברתי בסביבה

רק רציתי להגיד שהיית לי טובה..

 

שלומי ברכה כתב את המילים והלחן של השיר "בדרך אל הים"

בשנת 1989

יובל בנאי  שר אותו

 

ויש לי רק מילה אחת לומר לכם

מי שכותב שורה כמו:

 

"וגם אני בתוך עצמי פתאום

מקשיב למסתרי קולות נפשי",הוא משורר ענק

 

זה הכל

 

תיהיו טובים

 

 

 

נכתב על ידי טליק , 13/10/2006 15:40  
52 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-15/10/2006 15:18




461,858
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)