לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2004    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2004

ענינים שעל סדר היום.


 

יום לחוץ היום

מעבר לעצב של יום השואה שהולך ומסתיים לו

יש לנו כלבה חולה שלא מפסיקה לשלשל

אז היום עשיתי מעשה ולקחתי אותה לוטרינר של "תנו לחיות לחיות"

ליד רמלה

נו..בדקו

מדדו חום

לקחו דם

ומסתבר שיש לה "דלקת קרציות" (מי ששמע על המחלה הזאת שירים יד..) 

שלא ברור לי בכלל איפה  ואיך זה קרה כי היא כל היום בבית

למעט כשהילדים יורדים איתה למטה

 

טוב אז כבר קיבלנו הוראות מה לתת לה לאכול:

אורז ועוף..

ומחר נבוא שוב לביקורת

ואז יתנו לה כנראה אנטיביוטיקה

 

אני שמח שלקחנו אותה

אין לנו אוטו הרי

וזה מצריך לוגיסטיקה

אבל עשינו את זה

 

מעבר לעניין הזה

סוף כל סוף לקחנו לילדה מורה פרטית

לילדה כזכור הפרעת קשב

ביחד עם דיסלקוליה ואי עיבוד שמיעתי

כלומר שיכולת הריכוז שלה מסתיימת כשהיא עומדת בפני משהו

שהוא קצת קשה לה

והיכולת שלה להתמודד מול קושי היא מאוד קצרה

 

היועצת בבית הספר הציעה להעזר במורה פרטית

מכיון שבדיאלוג הלימודי בינה ובין אמא שלה נוצרים מתחים

ואנחנו רוצים למנוע ויכוחים

חוץ מזה עם העבודה של זוגתי והלימודים שלה

קשה לה לשבת הרבה עם הילדה

ולי לצערי יש אותה בעיה כמו לילדה

סוג של דיסלקציה עם בעייה דיסקלקולית שנוגעת לחשבון

כך שאני יכול ועוזר רק במקצועות הומנים

ספרות -היסטוריה אנגלית

והיא זקוקה לעזרה בחשבון

 

כך או כך

אנחנו מקווים שהעזרה של המורה הפרטית

תקל על הילדה בהתמודדות שלה עם שיעורי הבית

כי היא באמת ילדה חכמה

שלא לומר מתוקה וכייפית

(כשהיא לא משתגעת עם האחים שלה

וביחד הם משגעים את כולנו...)

 

ולבסוף תודה לדארלינג הדארלינג

שעזרה לי  לעצב מחדש את הבלוג שהתחרבש

אחרי ששרון עזרה לי לעצב אותו בפעם הראשונה

 ואני קילקלתי כי חשבתי לעשות "מקצה שיפורים"

מה לעשות

בעיצוב אני לא מי יודע מה...

אבל בצילום אני ענק לעומת זאת...

 

אני מסתכל מהחלון ואני רואה ילדים סוחבים קרשים למדורות יום העצמאות..

שבוע לפני.

 

יום השואה הולך ומסתיים

נקלעתי שלא בטובתי לויכוחים על היום הזה

בבלוגים אחרים

מוזר לי וצורם לי שאנשים עושים השוואות

בין מה שקורה היום לנו כמדינה

לבין מה שקרה אז

איך אפשר להשוות בכלל?

לא אתן לינק לויכוח שהיה לי

למה סתם להתרגז?

 

ולבסוף ונזכרתי במאוחר:

הפועל ירושלים משחקת הערב בחצי גמר גביע המדינה בכדורסל

נגד הפועל תל אביב

יסלחו לי ידידיי אוהדיי הקבוצה התל אביבית

אני מקווה שננצח

למרות שיהיה קשה

הפועל תל אביב קבוצה מצויינת

 

תיהיו טובים חברים שלי

 

 

נכתב על ידי טליק , 19/4/2004 18:37   בקטגוריות יום שעומד להסתיים  
70 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-20/4/2004 17:49




461,771
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)