לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2006    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2006

הפכתי ללבלר


 

זהו,הפכתי ללבלר בסגנון של "יוסף ממחלקת המים" של דוד גבע אללה ירחמו (ציור למטה)

זה פשוט שאני לא מצליח לכתוב פוסט כבר יומיים ובמקום זה אני מתעסק רק עם "הנושא החם"

 

ביד אחת הודף נסיונות של כל מיני בלוגריות בעלי ערים וירטואליות ועיצובים לחדור למסגרת של הנושא החם

במקביל אני גם מנהל תכתובת ערה עם בלוגרים שהכותרות שלהם לנושא החם מזכירות סוג של מלחמה

ואני מבקש מהם בדחילו לרכך את כותרתם

 וביד השניה  אני נוזף בילדות בנות 14 שמשייכות פוסטים ורודים ופקצתיים שאין להם שום קשר לנושא החם

והם משייכים אוטומטית את הפוסטים שלהם וזה מרגיזזז כי זה מציף את המסגרת

 

אני בטוחאגב  שלא הייתם ערים לחידוש שיריב  יצר לעניין של הנושא החם

ובכן ככה:

בגלל שיש אנשים שמזלזלים חזור וזלזל בבקשותנו לא לשייך פוסטים שלא קשורים לנושא החם

למסגרת הנ"ל ולא רק זה, שמעירים להם הם מקללים,מדברים לא יפה ומחציפים פנים.

הנה רק ביום שישי זה  חטפתי קללות נוראיות מילדה בת 14 שהעזתי להעיר לה שהיא סימנה וי ושייכה את הפוסט שלה לנושא החם

וזה מרגיז שהיא משייכת כאמור כי יש הרבה כותבים וצריך לבדוק שכולם כותבים לעניין

אז קצת "התנפלתי" עליה ,מה לעשות..

אבל היא ,הבת בליעל,לא נבהלה וקללה אותי באמאמא שלי(ואני בכלל יתום,אז זה לא משפיע עלי...)

ורק בסוף עשינו סולחה...

 

בקיצור יריב פיתח מנגנון שכשאני לוחץ על כפתור ששמו בישראל "דחה ומחק" כלומר לא רק שאני  לא  מאשר  את פוסטו של  בן הבליעל אלא גם לא יוכל לשייך יותר פוסטים בכלל,כל חייו

לנושא החם

 

והיה בן בליעל אחד שמאוד רציתי,מה זה רציתי,השתוקקתי לתת לו בעיטה בתחת

אבל הוא בושש להגיע

ואתמול בערב שמו נצנץ מולי

כתבתי לו תגובית ביי ביי והעפתי אותו לבלי שוב..

 

 

אמרתי,נהפכתי לפקיד בלוגים

 

משהו כזה:

הימני  אמור להיות אני,על השמאלי אני לא אחראי...

 

זהו

עכשיו אני חוזר לצלול במדמנה

זה, היה רק בשביל לקחת אוויר נקי :-))

 

גילוי נאות :כמובן שהגזמתי והעצמתי את  הסוגיה בכוונה ,למי שלא הבין

אני אוהב את מה שאני עושה ורק מיצר שאני לא כותב בבלוגי הקט מספיק

 

תודה ושלום

תיהיו טובים

נכתב על ידי טליק , 15/10/2006 15:27  
54 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-17/10/2006 11:27




461,853
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)