לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2004    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2004

כמה מילים על ה - final five


 

כן אני יודע שזה פיינל פור

אני יודע שמכבי משחקת הערב נגד צ.ס.ק.א

ויש לי כמה מילים לומר על  העניין הזה

וקודם

צריך לעשות הפרדה בין ארוח המשחקים

והמשחקים עצמם

 

ברור לחלוטין שארוח  ארגון והפקה של משחקים ברמה הזאת

הם סוג של נכס למדינת ישראל

הצלחת הארוע (ללא קשר עם מכבי תנצח או לא)

חשוב מאוד ליחסי הציבור של ישראל באירופה

שבכל זמן אחר הם רעועים

תקשורת טובה שמסקרת את אמצעי הבטחון הקפדנים

יחד עם חיים נורמלים בתל אביב

תקרין על  עתידנו בכל ענפי הספורט

מי יתן והכל יעבור בשלום (אין סיבה שלא .

אגב בשביל המשחקים האריכו את הסגר על השטחים..

העבירו את ההצבעה על ההתנתקות

בכלל אפשר לשלוח כמה טילים כדי ש"הם" לא ירימו ראש

אז בכלל יהיה שקט כללי כשהכדורים יכנסו לתוך הסל)

 

עכשיו לעניין שלשמו התכנסנו

ואומר מייד

עוד לא החלטתי אם אני רוצה שמכבי ינצחו

קשה לי..

מה לעשות

וזה לא מאהבת הפועל ירושלים ואי אהבת מכבי

עיני לא צרה בהצלחת מכבי

שיצליחו

שיהיו בריאים וחזקים

רק הפסטיבלים משגעים אותי

הכמות חסרת הפרופורציות של המלל שנשפך

הכתבות בעיתונים

בטלויזיה

וכל מילה שמוציא אדון גרשון מפיו

ממש "פנינה"

אולי הומור יש לו

אבל תודו שחכם גדול הוא לא

וגם קצת חצוף

 

אתמול הוא אמר ל"ידיעות אחרונות" ואני מצטט

"היום אקרא פרקי תהילים ק' וק"ח

אם הקדוש ברוך הוא רוצה שלא אחלל שבת

הוא צריך לדאוג שננצח

ואז נשחק בגמר במוצ"ש-אחרי צאת השבת,..

 

נו..האיש מנסה לאיים על הקב"א..

לא תעשה שננצח

נחלל שבת

וואלה יופי

טוב שהוא לא נכנס איתו למשא ומתן על הבונוס או על התוצאה

 

וגם קיבל ספר תהילים משרת "האין חינוך וספק עם יש תקציב לתרבות" שהתפנתה מכל עיסוקיה כדי להביא לו באופן אישי את הספר הקדוש..

 

 ללימור אני רוצה לומר כמה מילים  mind you

מתוקה..אין לך חשק לשכנע אנשים בעד תוכנית ההתנתקות שאת הצהרת על תמיכה בה

כי זה לא ממש פופולרי

את לכאורה תומכת בתוכנית

אבל כולך תקווה שהיא לא תעבור

מוזר..

אני חשבתי שמי שבעד משהו ויושב בממשלה שרובה בעד התוכנית

 יעשה את עצמו אפילו קצת כאילו הוא פועל למענה

ואת מצטלמת למרות עיסוקייך

למרות מערכת החינוך הכושלת

למרות הקיצוצים

עם ספר תהילים שהענקת לפיני גרשון..

 

אמר ידידי הטוב אילון

מכבי היא לא הקבוצה של המדינה

היא קבוצה של העיר תל אביב

היא גם לא מייצגת אף אחד לבד מעצמה

ולא צריך לעשות פסטיבלים כאלה

מותר לאוהדיה וגם רצוי לעודד אותה

לשמוח

לעשות ככל העולה על רוחם

 

אבל שהתקשורת המגוייסת הזאת

תרד מהלאומנות המגעילה הזאת

תפסיק להביא את משל דויד וגוליית  לכל משחק גורלי ככל שיהיה

כי אנחנו מזמן הפסקנו להיות "דוד"

היוצרות התהפכו קצת מאז הנצחון ב77 על צ.ס.ק.א

אפשר להגדיר את מכבי או את מדינת ישראל בהרבה הגדרות

דוד אנחנו כבר מזמן לא

למעשה כבר שכחנו שהיינו דוד...

 

אני לא רוצה להשמע אנטי פטריוט שומו שמיים

כי זו הפרופורציה  תאמינו או לא

אם אתה מגיב בסוג של אדישות למשחק הערב

או חס וחלילה לא מתלהב מאמרות השפר של גרשון

מהאמונה היוקדת בשם

הבעיה כאן במדינה שאם אתה יוצא חוצץ נגד סוג של אייקון

מייד אתה מוגדר כעוכר ישראל

שמאלני

ומחבל בפוטנציה

 

נו מה אומר לכם ידידיי

מיעוט תמיד היה הסוג שחביב עלי

הרוב תמיד נראה עדר מאסיבי  שאת הרועה לא תמיד מזהים בו

ולרב גם מתפצל לקבוצות משנה עם דרישות ובקשות שונות ומשונות

אני במיעוט

וטוב לי להיות בו

לכן אומר כך

אם מכבי תשחק מדהים מרשים ויפה ותנצח

הללויה

ואם לא

אז לא...

 

 

נכתב על ידי טליק , 29/4/2004 14:28   בקטגוריות אלוהים איתנו..  
78 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-3/5/2004 04:37




461,761
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)